Hükümsüz Fahişe Safiye- 44/ KİMLİKSİZ YAŞANMIYOR İŞTE
KİMLİKSİZ YAŞANMIYOR İŞTE
Ana rahmine düşmek
Yeniden belirmek
İmkansızlığının farkındayım
Elbet.
Bir zamandır duyduğum istek
Dün gece kesinleşti nihayet
Bir erkek gerek,
Şayet
Bir kadın olacaksa mabet.
Mezardan sökmek sizi
Deri ve kana bulamak
Çürük kemiklerinizi
Bir yoğunluğun içinde
Akıp tutunmak gizli yere
Can bulmak seçimsizce
Anne, baba demek
Her ikisine de
Kadından alıntı bir yarım
Erkek kattı diğer yarım
Mucize olmak amacım
Bir doğuş mu hakkım?
Konulmuş adım
Olmuş yanılgım.
Değiştiremem bu bir kazıntı
Beden ve ruh karışımı
Azalarım bende
İç organlarım yerinde
Ruhumsa asıl olan
O bir çelişki
Bunca zaman
Ne yapmalı sence?
Kimlik değiştirmeli belkide
Sen kızma anne
Babama ait bu ezinti sade
Hükümsüzlüğüm bu alemde
Son bulur mu yeni bir isimle?
Taşınmaz,ağır,büyük yük
Başım yerde,sırtım bükük.
Kafa kağıdı diyor;sen busun,
Babanın koyduğusun.
Bense her köşede başka biri
Değişik manalarda kimi
Hiç biri değilim sanki.
Yeryüzünde kalan
Benim sadece soy adımızı taşıyan
Emanetim kütükte
Çaresi yok
Anlayın işte.
Kaçmak bir mücadele
Yoruldum bende.
Birtek bedenim var
İçinde barınan
Sayısız kadınlar
Kadınlara ait farklı ruhlar
Ruhlara ait adlar.
Sil baştan demekse şu adım
Doğru alınmalı kararlarım.
Bu vücut törpülenmeli,
Kadınlar öldürülmeli
Ruhlar katledilmeli
İsimler silinmeli.
Kırın kalemleri
Yeniden var edin beni
Şahit gerekirmiş hakime
Ömrüm bir delil kesinlikle
Kızmasın kalbiniz sitemle
Kimliksiz yaşanmıyor işte.
Tarih:06 Mart 2009 Cuma 21:34:09
merhaba
nasılsınız hocam ellerinizden öpüyorum.yazmıyorum size diye sakın okumuyorum da sanmayın.okuyorum ve almam gerekenleri alıyorum sizden.daha çoookkk yolum var biliyorum.sınavlarıma bir ay kaldı hocam.ama ben yeterince çalışamadım.zaten açık öğretim fakültesi olduğu için evde çalışıyorum kendi başıma ama verimli olmadı.sanırım bu gidişle sınıf tekrarı yapacağım.Rabbim hayırlısını nasib etsin.
Hocam bugün 72 gün kaldı askerimin dönmesine.zor geçiyor özlüyoruz birbirimizi ama sabır.İlk defa birlikte olduğum bir adama bu kadar uzun süre dokunmadan devam ediyor birlikteliğim.sakın askerde onun için demeyin.burada olsaydı da değişmezdi çünkü ben değiştim artık,yenilendim,temizlendim.döner miyim hiç eski gaflet günlerime.asla.dönmem hocam.askerliği bitince de bu durum değişmeyecek.ben onun nikahlı hanımı o benim nikahlı kocam olmadan asla yakınlaşmam.Allah şahidim olsun yani nikahım kıyılsın.o zaman evliliğimde,birlikteliğimde helal bir adımla başlamış olacak ve bolluk bereket huzur ile devam edecek.böyle inandım.
hocam siz nasılsınız,sağlığınız nasıl?
ah hocam yazdığım bir yazı nasılda karıştırdı ortalığı gördünüz.ben yanlış birşey mi yaptım.ben istedim ki okumayanlar okusun.Mutlaka herkesin içinden çıkartacağı bir ders var bu yaşam öyküsünde.insanlar okusun ve onlara faydam olsun istedim.ama olayı sadece belden aşağı olarak gören zihniyetler beni küstürdüler biraz.neyse ki iyiyim ve devam edeceğim.mutlaka birileri nasibini alacak.
süveyda.(m) ( 3/6/2009 )
---------------------------------------------
hocam izniniz olursa sizin bütün yazılarınızı ve şiirleriniz kopyalayarak almak ve sürekli okumak istiyorum.çünkü her zaman bilgisayarı açıp bu güzel bilgilere ulaşma şansım olmayabilir.bir kağıtta yazılı olursu bu bilgiler uygulamada daha kolay olacak benim için
Tarih:06 Mart 2009 Cuma 22:18:26
RE:merhaba
Ben iyiyim güzel kızım..
Dünya ile ilgimi en aza indirgedim..Birkaç yıl öncesine göre tamamen terk ettim sayılır..Uluslar arası bir şirkette üst düzey bir distribütördüm..Türkiye de bana bağlı çalışan 15000 e yakın pazarlama elemanı vardı..haftada en az on seminer veriyor,ayda en az bir büyük seminere katılıyordum...sonunda haset hem beni hem işimi yedi..ben de el etek çektim..dünya gelininin işvelerine de zevklerine de veda ettim.Kitap yazmak,ilimde edindiğim tecrübelerimi benden sonrakilere bırakmak üzere çaba sarfediyorum..
Şeytana karşı hiç kimse kendini emniyette saymamalı,nefsine güvenmemeli.
Kesin tövbe ile samimi olarak ibadet ettin ve Allah’ta sana çok çabuk cevap verdi.
Namazlarını kılmaya devam ile rabbinden kopmazsan artık beli kırılan nefsinde şeytan da sana kolay yaklaşamaz.O yüzden dönmeyeceğine ben de inanıyorum..
Aşk ayrı iken de güzeldir.Aşkta kısa ayrılıklar yakıt artmış gibi körükler çoğaltır..Sabır az biraz zordur ya meyvesi olgun ve tatlıdır..Artı senin aşkının gerçek aşk olduğundan eminim..Bedeni değil ruhi muhabbet olduğu kesin...Mesut bahtiyar ol..Mesut ve bahtiyar kıl.Kendini Allah’a gelin gitmiş gibi bil.ve hatırına kocanı asla çiğneme..saygıda kusur etme.Onun sence baskıları olursa hayır kabul et.Gördüğün gibi her halde bir güzellik vardır.Kalbimiz mutmain ise her yer ve her hal cennettir.Kalpte nur olmayınca her yer cehennem.Sofrana haramı,,kalbine isyanı sokma...Çok zeki ve şimdi çok akıllı bir kız olduğunu biliyorum.Kalbinin nuruyla aydınlana aklını güzel kullan ve erkeğini sürekli koru kolla..onurlandır ve ebediyete kadar onun olacağını sürekli telkin et.Ona karşı asla yalan söyleme ki güven bunalımı oluşmasın..En berbat yanlışını bile özrünle, pişmanlığınla söyle ki dürüstlüğünden asla şüphe etmesin..Kadınlar Allah’ın rahim sıfatını temsil ederler.Erkekler ise rahman sıfatını...kadın kal..erkekleşen feministlerden olma.
seni en güzel dualarla Allah’a emanet ediyorum...
Yazılarımı tabii alıp saklayabilirsin..
gecen hayırlı olsun..Teskeren kolay gelsin..
süveyda.(m) ( 3/6/2009 )
---------------------------------------------
hocam özlemişim sizin mektuplarınızı okumayı nasıl mutlu oldum okurken.
emin olun ki ben sevdiğimi severken Allah ın bana verdiği bir görev gibi seviyorum.Onu Allah için seviyorum,Allah için yanında olacağım.Çünkü ben sevdiğime söz verdim,bu sözüm Rabbim e verdiğim sözdür.Asla çiğnemem onu,asla saygısızlık etmem.Rabbimden peygamberimden sonra gelecek o benim için.Onu her zaman çok seveceğim,her zaman yanında olacağım,her zaman onore edeceğim onu.çünkü o benim eşim olacak,beni koruyup kollayacak,bana sahip olacak.Asla yalan söylemedim ona söylememde.o bana Rabbim in en güzel hediyesi.Ona duyduğum aşk gerçekten bedensel yada o bildiğimiz aşklardan değil.Ben ona Rabbim in verdiği bir his ile bağlandım .Anlatamıyorum hocam tam olarak ama biliyorum benim ne demek istediğimi.
Allah razı olsun sizden hocam.Sanki şu anda babamla konuşuyormuşum gibi hissettim kendimi.Nasıl mutlu oldum anlatamam.
.
Tarih:06 Mart 2009 Cuma 23:12:31
RE:RE:RE:merhaba
Can kızım,
Senin de satırların bana öz kızım gibi geliyor..Bir kız kime bu satırlarla hitap eder ki, babasından başka..Yine başını yasladım döşüme,hayâlen kucakladım ağladım.Mutluluğuna katkım olduysa en mutlu benim..Alnından öpüyorum..
sana güveniyorum..
Rabbime emanet ediyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.