SAÇMALAMA…..
Sisli puslu bir yolda, farları kırık bir arabayla, üstelik yağmurlu bir havada (gariplik buya)
hem ehliyetim bile yokken, ki yolumu da kaybetmiştim aslında, ve çiçekleri solmuştu kalbimin… radyoda cızırtılı cızırtılı haberler okunuyordu oysa ben Deep Purple dinlemek istiyordum o anda, saçımın fönü de bozulmuştu ayrıca…
Aslında piknik yapmaya gidiyordum ama vakit çok geç olmuştu ve hava kararıyordu. Zaten mangalı da evde unutmuştum ve çoraplarımı giymeyi de…
Dışarıda rüzgar uğulduyordu, Kelebek Etkisi’ni izlemiştim bir gün önce ve etkisindeydim hala…
Postacı kapıyı hiç çalmamıştı aylar boyunca, cüzdanım da resmi olan kimsem yoktu…
Yanım da sadece sigaram ve bir de kendim vardım…
Yeni bir kaos için ne tahammülüm ne de yüreğim vardı… Göz yaşlarım tükenmişti çoktan, ve komşuda da kalmamıştı…
Yolumu bulmaya çalışıyordum sadece, bulamazsam kendim çizecektim tek bir çizgiyle…
Hiç bulaşmasaydın olmaz mıydı?
Hiç bakmasaydın gözlerime?
Şimdi mutlu ol O’nunla…
Ben terziye gidiyorum, belki söktüklerini tamir eder diye!..
…………..VANDİ ’06……….
YORUMLAR
"Postacı kapıyı hiç çalmamıştı aylar boyunca, cüzdanım da resmi olan kimsem yoktu…
Yanım da sadece sigaram ve bir de kendim vardım…"
boşver,en güzeli böyle olmak inan!ben becerebilsem böyle olacağım,ypayalnız,ne cüzdanımda resmi olsun,ne aklımda ismi,ne hayallerimde kendi!boşver, böylesi en güzeli!...
"Hiç bulaşmasaydın olmaz mıydı?
Hiç bakmasaydın gözlerime?"
İnsan bazen istemeyerek ama isteyerek atlıyor bir durumun içine. Sonra da kendi sökükleri ile başbaşa kalıyor. Yazı çok güzel olmuş. Bir yüzleşme, insanın kendi kendisi ile konuşması, belki bir iç hesaplaşma. Tebrik ederim.
Hiç bulaşmasaydın olmaz mıydı?
Hiç bakmasaydın gözlerime?
Şimdi mutlu ol O’nunla…
Ben terziye gidiyorum, belki söktüklerini tamir eder diye!..
terzinizi bulursunuz umarım, yeni söküklere kadar.içten, yürekten.alttan alta akan ince bir sızı.sorgulamalar dolaşıyor satır aralarında.firarlar sonunda başlangıçlara ulaşan.dostçakalın.
"Hiç bulaşmasaydın olmaz mıydı?
Hiç bakmasaydın gözlerime?
Şimdi mutlu ol O’nunla…
Ben terziye gidiyorum, belki söktüklerini tamir eder diye!.."
sökülen herşeyi yeniden yaptırsan da eskisi gibi olmuyor dost...gözlerine bakanların yüreğini acıtmaması dileğiyle...
vandi....dost...farklıydı,sen gibi...