- 1003 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
YİNEDE SEN BİLİRSİN RUHA
Karanlıkta neler ve neden karanlığı seçtiğimizi anladım ayrıca dünyadan nelerin farkında olduğumuzu açıklamak ve hüznünün karanlık penceresinde yaşanan olaylar nelerdir. Kimin nasıl olduğunu açıklamak ve yeryüzündeki bütün ızdırabı bize getiren Ruha…
Bir güzelin aşkıyla yanıp tutuştuğumdan diyardan diyara gezdiren Ruha kendi bünyesinde barındırdığı bütün ızdırabları bana yükledi… Yine de sen bilirsin Ruha… Sevgi nedir? Sevgi sizler için nasıl bir duygudur. Ben mecnun ve keremi kendime şiar ettim, benim bulunduğum memleketi hıçkırıklara boğarak yinede sen bilirsin Ruha diyerek uzaklaşıyorum oradan… Deniz karanlıkta öyle güzel görünüyor ki anlatamam sizlere, hani insanlar değil kendisi bir başkasına neler söylediğinin farkına varmadan ve o insana çağrısı bir başka idi…
Sevdiğime vurulduğum yani bağlandığımda kendimi çok hafiflemiş hissediyordum. Ama Ruhan’ın içine girdiğimde öyle bir ağırlık çöküyordu ki üzerime anlatamam ve yine de sen bilirsin Ruha…
Ben her ne kadar Ruha da güneşin doğuşunu izlesem, sevdiğim hüsnü cemali gelir gözlerimin önüne, güneşin batmasını hiç istemezdim... Ama Ruha yine yaptı yapacağını güneşin batışına yardım etti… Sen, sen ve yinede sen bilirsin Ruha…
Benim geçmediğim ve basmadığım her kaldırımda bir kuş olarak uçuveriyordum… Çünkü ben sevdiğimin bastığı yerlerde ayak izlerinin kaybolmasını istemiyordum… Uçtuğum her tarafta onu görüyorum, sevdiğimin bastığı kaldırımları ve gittiğim her tarafta onun kokusu beynimin içinde kayboluyor ve beni kendimden geçiriyor… Ben ondan başka kimseyi se-ve-me-ye-ce-ği-mi anladım… Sadece değil ruha, kâinatta bulunan oksijen bile yetersiz… Beni öldürmek için çabalıyor, ama ben kendimi ele vermeyerek… o... yani sevdiğimi bırakmak istemiyordum… Yinede sen bilirsin Ruha… Belki de bulunduğum ortam da aşkımı çekemeyenler var. Belki de bulunduğum ortam bana göre değil, her ne kadar çabalasam da Ruha beni bırakmıyor… Yine de beni öldürmek istiyorsan, sen bilirsin Ruha… Onun ismini her duyduğumda isminin baş harfini ünlümü ünsüz mü Olduğunu bilemiyorum ve şu an bu kitabı okuyorsundur. Ama senin, beni anlaman ne kadar sürecek ki… Bana bakan o inci gibi parlayan gözlerin ne zaman bana daha yakın olacak… Anlatabilir misin? Ne olur gel yanıma, sana seni ne kadar çok sevdiğimi açıklamak istiyorum… Eğer benden uzaklaşmak istiyorsan son olarak benim sana söyleyeceğim sadece iki kelime de oluşan o ilahi cümle Se-ni Se-vi-yo-ru-m… aaaaşşşşkkkkkıııııımm…
YİNEDE SEN SEN SEN BİLİRSİN RUHA