Allahümme Salli alâ Seyyidina Muhammedin ve alâ â’li seyyidina ve nebiyyina Muhammed (sav)
___Ruhu ilk yaratılan yaralarımı sarsan
___Âb -ı kevseri sunsan sırlarımı yarsan
___Bin ömür beklenendin, hilkatinle güzelsin,…
___Saadet sarayında, bercestemsin ezelsin
___Kalbimde taht kuransın, aşkımsın bağla beni …
___Güneşsin aydınlatan, yıldızsın dağla teni
___Huzurunda SULTANIM durduğumda gül açtı.
___ALLAH aşkıyla coştum, kalbimde de gül açtı
___Rahmetin kuşatınca ,bahçede ak gül açtı.
____Muhammedin sevdası ile cennette gül açtı....
….Kalp gözünle gör gül yüzlüyü,ruhunla sar ,mana aleminde gör O nu
……Kalbine ve ruhuna ulaşamayan güllerin sultanına ulaşamaz,kalbinde Rabbimizin aşkı Habibi sav in sevgisi olmayan yaklaşamaz,
…….O sultan çam ağacına yaslanarak büyümüş sarmış eşsiz bir güldür yaklaşılması imkansiz ama zor olmayandır..
……Her yaratılanda Rabbimin SIRLARINI görenlere ne mutlu,
…..Allah rızasını gözetip Onun için sevenlere ne mutlu,
,……Allah yolunda olanlara ne mutlu,her varlıktaki yansıma içtekiler taşar dışa …….Sevdiklerimizi severiz Rabbimiz yarattı diye,
……Rabbim sevdiklerini koyar sevdiği kalplere ,sevdiklerinide saklar bir gül gibi….
……Allahım sev sevindir bizleri ..Allahım seni bilmeyen tanımayan hüsrandadır..
…..Seni bulansa herşeyi bulmuştur en bahtiyar odur..
….Gözlerime nuru veren Rabbim..Dünyamıda cennete çevir..
…..Dünyada ahreti çokça anan sana layıkıyla kul olanlardan eyle bizi..
…..Senin kapın umut kapısı ..Sen merhametinle şefkatinle yaklaşırsın duaları kabul edersin..Sen beni isteyenleri kendine yakın eyle ALLAHIM ..
….Beni bana bırakma bir an bile amin..Allahın selam ve rahmeti üzerinize olsun ..
.....P eygamber efendimizi s.a.v. gül olarak biliriz Onu ise Allah ve Habibini sevenler görürler..Yaklaşmak içinse mana aleminde görmek gerek ..
.....Onun sevgisi diğer fanilerden üstün olmalı ALLAH habibine yakın eylesin..Canı gönülden isteyenleri..
....Efendimizi ne kadar methetsek azdır....Yaratılmış yaratılacak tüm canlıların sayısınca ...selam ve salavat üzerine olsun ..
..Allah şefaatine nail eylesin amin..
Allahümme Salli alâ Seyyidina Muhammedin ve alâ â’li seyyidina ve nebiyyina Muhammed (sav)
ÜLKÜ BAHÇESİ