- 981 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YUKEZZİBUBİDDİN ADALETİ -BİR MİLLET ÖLÜYOR
Yamyam ve vampir cumhuriyetini yönetenler mesela otomobil şekilli sülüklere allah muhafaza bişey olacak olsa gece onikide toplanır hemen alımsatım vergisini düşürür KDV yi düşürür zavallı halkı televizyon adlı silahın reklam isimli mermileri ile tehdid eder yemek yerine araba aldırır....
morguç yasaları ile türkün evini türke sattırır siyonist bankaları zengin ettirir...
böylece siyonist ve işbirlikçisi kısım milyon kat büyürken kurtuluş savaşında ATATÜRKLE birlikte olanlar köleleştirilir...Cumhuriyete bağlı kalanlar ayda milyar TUTAN VERGİ VERİRKEN BAŞ KALDIRANLAR BIRAK VERGİYİ elektirik su parası vermez..devletten her hizmeti görür karşılıpğında kurşun sıkar...BEŞ ALTI KALEM ÜSTÜNDEN DEVLETTEN NEMALANIR..kaçak mazot kaçak tütün kaçak çikita muz ve karanlık işler otapark mafyacılığı bütün il ve ilçe semt pazarları işportacılık hepsi bunların kontrolündedir...
1980 den buyana karadeniz ortaanadolu yok olurken işbirlikçiler her alanda ülkeyi ele geçirir...işbirlikçilerin kendi çeteleri vardır kimse onların alacağını yiyemez....fakat devlete ve yasalara bağlı olanların çekleri ödenmez kimsede onlara sahip çıkmaz...
HÜKÜMETLER sanayiciye kul iken emekçiye köylüye memura şahin kesiliyor...
O DUR YETİMİ İTİP KAKAN YOKSULU DOYURMAYA ÖN AYAK OLMAYAN::
KILDIKLARI NAMAZI OY AVCILIĞI İÇİN UYUŞTURMAK İÇİN KILARLAR....
ey insanım diyen herkes...sen bu kadar aciz değilsin...ey profesörler ey diyanet ey ordu
içinizde hiç kalmadımı ALLAH korkusu ....
ey adalet mensubları adaletiniz güçlüden yana olmakmı....
insanlar dolandırılır...iftiralar...zulumler...
çocuklar gençler kaçırılır.....devlet bir avuç siyonist uşağın emrinde hiçmi helal süt emmiş olanınız yok içinizde....
sahip çıkın milletinize...sahip çıkın devletinize...
zira zalimin korkulu ruyası türkiyem ABD ye köle oldu olacak....
sonrada bizi iranla savaştıracaklar...böylece arzı mevud gerçekleşecek......
BU YAZIYI OKUYUNCA BÜTÜN KORKAK VE HAİNLER BANA DELİ DİYECEK BİLİYORUM AMA
KEŞKE YANILSAM...BU MİLLETİME SON SESLENİŞİMDİR....ALLAH HERŞEYİ HAKKIYLA BİLWENDİR..SELAM SEVGİLİYE VE SANADIR MİLLETİM..
YORUMLAR
Sevgili kardeşim; duygulu yazını okudum. İlk başlarda gülümsediğim yerlerde oldu. Ama kınamak babında değildi. Keşke herkes memleket meselelerine senin gibi duyarlı olsa ve gerçeklere teğet geçen fikirler oluşturabilse.
Hiçbirimiz gerçeği tam bilemeyiz. Hepimiz faraziyeler üretir, fikir yürütür ve karara varırız. Gerçek doğruyu Hak bilir.
Çoğu zaman da yanıldığımızı ve umulmadık işler yüzünden herşeyin farklı cereyan ettiğini görürüz. Yani Allah'ın da bir hesabı vardır ve o gerçekleşebilir ancak.
Fazla karamsar olmaya bu nedenle gerek yoktur.
Güçlü kalemini okumaktan her zaman zevk aldım. Bu yazında çok mantıklı ve güzeldi.
Seni kutlarım.
Saygı ve selamlar.
Allah'a emanet olunuz.
10 Numara.
Mehmet ORTA
Yazınızı okuyunca deli olduğunuzu düşünmedim.Makeleden ziyade bir haykırış gibi geldi bana yazınız.Nihayet,su akar yatağını bulur. Herkesin bir hesabı varsa,Allah'ın da bir hesabı var" Buna "Ve mekeruu, ve mekerallah" da diyebiliriz.Biz,üzerimize düşeni yapalım,gerisini O,takdir eder.
Tebrik ederim Mehmet Bey...