Kızsal muhabbetler(47)(r)........................
1.’’Bir adam’’ ’’ bir kadın’’ın sütyenini çıkarmakta....
2.’’Bir kız’’ Hakkın huzuruna durmakta....
3’’.Diğer bir kadın’’ kocasını düşünmekte....
1=Vural bey
2=Seda
3=Sevim hanım
Herkes belliyse,’’diğer bir kadın’’ kim?
Adı Aslı.Vural beyin iş arkadaşı,şuansa yatakdaşı.
Bir (Vural Bey)e dair;
-Sevimi seviyorum, peki neden onu aldatıyorum.Sorun ne?Bir bedenin sıradanlaşması mı,yoksa.......Ahh Sevim
’’Cinsellik basit bir duygu.Tüm hayvanlar yapıyo,bizi ayıran düşünmemiz.Kadın ve erkek bu basit olguya(cinselliğe)gereğinden fazla takık.Beyinlerini geliştiremeyen insanların habire yaptığı basit bir eylem....’’(Sevim hanım)
-Bak Sevim hanım şuan ne kadar basit hareketler yapıyorum.Sence basitleşiyorum benceyse zevkten ölüyorum.
Yataktaki gelip gitmeler,Vural beyin zihninde anlık ,başka gelip gitmelere dönüştü.
Karısını seven,sevmesine rağmen aldatan erkeklerin açmazı......
............................
İki(Seda)ye dair;
Çeviri kadın gibidir,ya serbest ve güzel olur ya da sadık ve çirkin.(Selahattin Eyüboğlu)
Seda şuan serbest ve güzel olmasını istediği bir çeviriyle meşgul.Zamanı kısıtlı, bitirmesi gerekiyor ancak içinden gelmiyor.Sevdiği ve ezberlediği beyiti gayri ihtiyari söyleyiveriyor.
’’Görmeden asar-ı nisanın bahar elden gider
Güller ahir ram olur amma hezar elden gider’’(Ziya Paşa)
..........................
Üç(Sevim Hanım)e dair;
Biliyorum kocam beni defalarca aldattı ve aldatıyor.Başka kadınlarda bulup da ben de bulamadığı ne?Erkekler okuyan,kültürlü eğitimli kadınları sevmiyorlar.Kadın basit olmalı onların nazarında.Süslenmeli,yemek yapmalı,çocuk yapmalı hep hizmet hep hizmet.Kadın fikir beyan etmemeli hele hele siyasi mevzulara hiç kafa yormamalı.
Sevim hanım iç muhasebesini yapmakta şuan hesaplara bakılırsa açığın kaynağı tamamen Vural bey.
.................................
Dört (Aslı hanım)e dair;
-Evet onu ayarttım.İlk birlikte olduğumuzda ikimizde sarhoştuk.Bana habire eşinden bahsetti.Eşini tanırım.İş yerine gelir selamlaşırız.Buz gibi bir kadın,pek bilgiç bakıyo gözleri.Vuralı ayartmayı en çok o kadının o bilgiç gözlerine uyuz olduğum için yaptım galiba.Ama Vural hala o soğuk nevaleyi seviyor.Karısını anlatmayı seviyor Vural.Belki de anlatınca rahatlıyor ya da hatasına gerekçeler sunmak için yapıyor bilemem.
’’Sevim çırılçıplak yatmayı sevmez.Sevim öpüşmede dili de kullanmayı sevmez.Sevim banyoda sevişmez.Sevim yatakta fanteziyi saçma bulur.....’’
-Yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.Sevim ha ,Sevimmmmm!