- 2864 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
DAR GELİYOR BU ŞEHİR BANA ARTIK DOST...
Bu şehir dar geliyor artık bana dost. Dar geliyor.nefes alamıyor, şehre sığamıyorum. Şehirmi küçük ... Yüreğimmi büyük ... Yoksa yüreğime sığmayan sevgimmi büyük ... anlayamadım .. Ama anlayabildiğim bir şey varki, ne vakit dar geldi bu şehir bir insana, ne vakit gecenin karanlığında aya düşen iki kuru dal silueti gibi iki kuru yüreğin silueti vurdu Ayrılığa, ne zamanki ne cennet ne cehennem, yaşamaya başlarsın Araf ta, işte o an, gitmeli insan o zaman buralardan.Gitmeli. Hemde uzaklara çok uzaklara ... Yüreği götürmesede ayaklarının Götürdüğü Yere ... Kalbin kabullenmesede Aklın kabullendiği yere, ama gitmeli .. Aldanmışlıklarını, yıkılmışlıklarını, hayal kırıklıklarınıda yanına alarak, zulasına sıkıştırıp Gelecekten caldığı oda belki karışımı küçük bir ihtimale Dayalı umut bileti ki Onuda göstermeden hiç kimseye, elveda demeden gitmeli ....
...........................
Sanırım bu benim içinde geçerli ... Ne cehennem ne cennet Araf ta Yaşadığım şu günlerde, arafta yaşamaktansa Radikal kararlar alıp, gene kendim olarak, onurumdan ve grururumdan odun vermeden, alçalmadan daha fazla onun gibi, gitmeli. Şimdi gitme vaktim diyorum bende kendime .. Gitme vakti. Her nekadar gitsenizde Onuda peşinizde, içinizde götürsünüz ya olsun. eline alışan, diline yapışan, tenine bulaşan odur ya olsun. İçinizi yakan ateşin Odunu onun yüreği ki yüreğide kendi yüreğinde, kacmaya calışsanda kacamayacaksın olsun.genede gitme vakti .. Ama öyle bir yere gitmeliyimki .... yüreğimde olduğu halde yanımda götüremediğim onun, onun yokluğunun acı vermediği .. Varsa bir iki sevenim ,onların gözlerine bir iki damla yaş olarak düşeceğim ama zamanla alışılacağım ve anlaşılacağım bir yere ... Bütün duyu organlarının duyularını yitirdiği, hissin kaybolduğu, HÜKMÜN yerini HÜKÜMSÜZLÜĞÜN Aldığı, sıra kadem Basıp, sırtın topraktan güç aldığım yere GİTMELİYİM ...
GİTMELİYİM ama nere ... ..........
Hımmmmmm
sanırım buldum dost ...."" gözlerindeki mahşeri Safaga, yeraltında Açtığı o soğuk yatağa, Onuda yanına alarak ", çıkarak herkesin hayatından öyle ruhsuz biryere GİTMELİYİM .... sessizce
Ben GİTMELİYİM dost, gitmeliyim.onurumu alarak yanıma, ama yapılanlarıda koymadan o vicdansızın yanına ... Hüzünlü şaire yakışacak şekilde .. ama bu sefer gercekten ilkkez gülerek hayata .. o soğuk Mutluluğa GİTMELİYİM ...
GİTMELİYİM dost GİTMELİYİM ... Ama öyle biryere gitmeliyimki ..... Hiç bir yere sığdıramadığım sevgimden, sevgimi sığdırdığım yüreğimdende büyük bir yere GİTMELİYİM .. Ama fazla olmadığım biryere ....
........................ şimdi gitme vakti
HOŞÇAKAL
Bu nasıl iş bu nasıl İstanbul
İstanbul Kaç Tepe Usta
Yedi Tepe iki Kıta sığdıda İstanbula
bir ben sığamadım birde sevdam
ya büyüktü sevdam,
yada fazlaydım ben İstanbula
Bu nasıl iş bu nasıl TÜRKİYE
TÜRKİYE kaç şehir alır Usta
Yedi Bölge Bir İstanbul sığdıda türkiyeye
bir ben sığamadım birde sevdam
ya büyüktü sevdam
yada fazlaydım bu Ülkeye
Bu nasıl iş bu nasıl dünya
Dünya ne kadar alır Usta
Yedi Kıta bir TÜRKİYE sığdıda dünyaya
Birben sığamadım birde sevdam
ya büyüktü sevdam
yada fazlaydım bu dünyaya
YORUMLAR
uçurum çiçeğim
uyarınız için teşekür ederim...düzelticem efendim..saygım ve sevgimle hoşgeldiniz..
Gidince oluyormuki be dost? Sırtınızda o şehiri yine taşımıyyormusunuz? Yine gittiğiniz yerler size dar gelmiyormu....
İstanbulu bile size dar yapan sevdayı ne güuzel anlatmışsınız...
tebrikler...
saygılarımla