- 486 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KOYU BİR MAVİSİN SANKİ
Belki de bazen kuralları yıkmak gerekir .Amaçsızca birşeyleri savunmak ve o şey uğruna savaşmak gerekir .Ya da bazen gözlerini kapatıp hayal kurmak, içinde tüm sevgileri barındıran bir hayal .En sevdiğin şey ne ise onu yapmak gelir içinden bazen ve o şey sana imkansız kılınan olur nedense ..İşte o anda gecenin parıltısı olan masmavi gökyüzünü izlemek gerekir .Sonsuzluğu hayal edip ,gökyüzünü izlemek .Yıldızlara isimler vermek her anlamda seni hatırlatan .Ve sonra rüya tadında hayalden uyandırılmak .Koyu karanlık bir dünyanın içinde bulmak kendini .Sensizliğin vermiş olduğu acıtan yanlızlığı tatmak .O duyguyu iyice bilmek , sindirmek .Ve sırf seni hatırlattığı için o duyguyu sevmek istemek ..Gecenin koyu bir maviden ibaret olmadığını anlamak ve o anda tekrar seni anmak ...Ve tekrar o enfes rüyaya dalmak gelir içinden .Defalarca seni düşlemekten yorulan ben pes etmek nedir bilmezcesine direnirim seni düşünmek için .Bırakıp gitmelerin ,pişman olup dönmelerin bana bakmaların ve sonra hiçbirşey yokmuşcasına arkana bile bakmadan gitmelerin gelir aklıma .Var olma sebebimin sen oluşunu unutmak isterim bir an, senden kurtulmak ve nefret etmek ,bir daha bana dönmeyeceğini bile bile seni sevmek ..farkedilemeyeecek kadar derin ,hissedilemeyecek kadar soğuksun bana ve gene aynı şeyler ..Başa döndüm sanki!Gelmelerin ,gitmelerin ,dengesizce sevmelerin ..Evet başa döndüm ve gene kalp atışlarım hızlandı ve gene mutluluğumun sebebi olmaya başladın ,sonunu bile bile sana gelmek bu olsa gerek..
Halime Güzel