SANA DAİR KURDUĞUM TÜM CÜMLELER..
GÖZLERİ GÖZLERİME KİLİTLENEN,SEVGİMİ YÜREKLENDİREN SEVGİLİ.. YİNE SANA DAİR KURDUĞUM TUM CUMLELER,DİNLE SANADIR BU DİLİMDEN DÖKÜLEN DİZELER..
YÜREĞİME MÜHÜRLEDİĞİM,İLK MUTLULUĞUM,İLK ÜZÜNTÜM,İLK YALNIZLIĞIM,DÜŞLEDİĞİM HER HAYALE SEN DİYE BAŞLADIĞIM,BENİM DİĞER YARIMDIN SEN.TUTUNACAK DALIM YOKKEN AĞAÇ OLMUŞTUN BANA,YASLANDIM BİR UMUTLA SANA..DAYANAMAZDIM Kİ SENSİZ OLMAYA,NEFES ALIP,YOK OLUŞLARDA KAYBOLMAYA..BİR ZAMANLAR NEFES GİBİ YAKINKEN,MUTLULUK KADAR COK UZAKSIN ARTIK BANA..GECELERİ DÜŞÜYORMUYUM AKLINAA,ÜŞÜYORMU ELLERİN ELLERİMİN YOKLUĞUNDA..GÖZLERİN BOĞULUYORMU HIÇKIRIKLARA.. NASIL YAŞANIR BU SEVDA,GEÇİP GİDEN ZAMANLARIN ARDINDA,YAKIP KAVURMAZMI HASRET BİZİ ,YİYİP BİTİRMEZMİYİZ KENDİMİ,BU MU SEVGİNİN BEDELİ... YANIMIZDAYKEN BİLMEZDİK KIYMETİMİZİ,SİLİVERİRDİK,ATARDIK Bİ KENARA GECEN GÜNLERİ,YOKLUĞUN MU ÖĞRETMELİYDİ SENİ DELİ GİBİ SEVDİĞİMİ..ÖYLE HASRETİMKİ SANA,KOKUNAA,GÜNAHLARINI BİLE UNUTTURAN MASUM BAKIŞLARINAA,SEN OLMADAN TUTUNAMIYORUM HİÇBİR DALA,YASLANAMIYORUM HİÇBİR AĞACA..SEN GELİYORSUN AKLIMAA,YÜREĞİN EMANETTİ ÇÜNKÜ,YAKIŞIRMI BİZİM SEVDAMIZAA..
ZAMAN DERMAN OLUR KANAYAN YARAMIZA,SANA DAİR KURDUĞUM TÜM CÜMLELER HAYATA DAİR BELKİLERİM ASLINDAAA..