Karanlıktakilerin De Bir Kurtuluş Yolu Olmalıdır
Bir gözükmeyenler vardır karanlıkta birde gözükmek istemenyenler vardır karanlıklarda.Gözükmeyenler aydınlığı benimseyenlerdir ve karanlığa hapsolmuşlardır.Çünkü aydınlıktakilerin tümü karanlığı görememektedir.Gözükmek istemeyenler ise aydınlığı kaybetmiş olanlardır.Ve aslında birçok şeyi kaybetmiş olduklarından dolayı karanlığı kendilerine kabul ettirmişlerdir.Kimbilir tek seçenekleri budur hayatta,kimi zaman yok gibi görürler kendilerini,zaman zaman ise bir umut görürler ta uzaklardan yanılırlar belkide ve kendilerini kandırırlar. . .O zaman yağmur avutmaz saf ve masum yüreklerini. . . Eskileri hatırlatır düşen her damla dahada perçimler yaşanmışları ve karanlık açar gıcırdayan kapısını.
Gözleri kararır masum çocuğun kapıyı açıp karanlığa dalacak iken herşeyi unutur ve geri döner gittiği yol kendine yarattığı yeni bir seçenektir işte o zaman yeniden doğar yeniden başlar herşey, her hata yeni bir seçenek daha katar yaşama ve zorunluluklar kalkmalıdır ortalıktan insan her yolda gidebilmelidir.Ve yaşam ne kadar zor olsada güçlü olmayı kabul ettirmelidir yüreğine,depremlere meydan okumalıdır. .Ve merdivenin son basamağını görmelidir ilk basamakta...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.