- 1041 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YALAN SEVGİLERİN KURBANLARI
İnsanlar, insanlar, insanlar... ya artık sevmesinler ya da adam gibi sevmesini öğrensinler.Yalan sevgilerin kurbanı olan aşılara acıyorum.Bunların içinde kenetli kalıpta tek kişiye odaklanan aşıklara ise kızıyorum. ya herkes neler yapıyor, neler yaşanıyor bu hayatta...kafasını çevirip etrafına bakan yok ki. Hep arkasına dönüp neler olmuş diye bakıyorlar.Sanki başka kelime yokmuş gibi "keşke" sözcüğüne daha çok yer veriyorlar hayatlarında...keşke ne kazandırır ki insana, pişmanlıktan başka...Keşke diyerek ömürleri bitiyor insanların...
Feleğin oyununa kanıpta yarı yolda takılı kalmayın. Zaten bizim kaderimiz nasıl çizildiyse öyle gidecek... Bu yüzden neden keşke diyelim ki ? ..mesela bir gül soluyor ve tekrar açıyor , dikkat edin soluyor ama tekrar açacak güücü var ki açıyor. Eskisinden daha güzel yayıyor yapraklarını , daha güzel koku veriyor etrafa...bitki de yani gül de bile bu güç varsa bizlerde neden olmasın ? gül mü insandan üstü yoksa insan mı gül’den ?
Tabiki de insan.Çünkü allah insanları herşeyden üstün yarattı.bitkileri, hayvanları insanların yaşamında kolaylık olsun diye yarattı.Bu yüzden gül insandan üstün olamaz.İnsanlar daha iyi bir şekilde davranabilir.hiç olmazsa gül’ü örnek alın da solduğunuz zaman tekrar açabileisinz. Düştüğününz zaman tekrar kalkabilesiniz.
Bir kişiyi kaybettiğinizde yerini dolduracak biri çıkar karşınıza elbet.."her solan gül’ün yerine yeni gül açar,her biten aşktan sonra yeni aşk başlar" ifadesiyle açıkça ortadadır tekrar sevebilmek...tekrar aşık olabilmek...
Hayatınızda her zaman yeniliklere yer verin. güçlü olun.Nefsinizin sizi yenmesine izin vermeyin. NBamluda bulunan kurşun gibi sessiz olmayı tercih etmeyin. Canlı olun. içinize gömmeyin güzel düşüncelerinizi.
Ey Sen : güçlü ol. Hayatını yaşa.bir kişiye odaklanma , maziye bakıp ağlama, yüreğini dağlama...
Ey sizler : ne kadar düşsenizde kalkmayı öğrenin.Selvi ağacı gibi dimdik durun hayatta...
Ey İnsanağlu : kulak verin sesime ! hayatta güçlü olmayı bilirseniz; başarıyı saadeti bulursunuz.Aksine düştüğünüz yerden kalkamazsanız ve gül gibi tekrar açmayı beceremezseniz hayata küsersiniz.Lanet okuyup isyan edersiniz.Ama bunu yapmayın.Yarınlara ümitle sarılın.Geleceğinize parlak bir meşale yolu çizin."Keşke diyerek kelime dağarcığınızı kısıtlamayın.Yalan sevgilerin esiri olmayın,aldanmayın.Önünüzde dağlar varken kayalara boyun eymeyin.Gülmek varken ağlayarak kendinizi harab etmeyin.Saadet varken hüzünlere hayatınızda yer vermeyin.Hayatta size değer vermeyenlere asla değer vermeyin.Kaybettiklerinizin değerini hep siz anlamayın,biraz da sizi kaybedenler sizlerin değerini anlasın. En önemlisi ; güçlü olun.