- 1981 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Ölüme Giden Uğuruma (uğur mumcuya)
“uğur mumcuyu bizler öldürdük! Şimdi utanmadan yaşatmaya çalışıyoruz. Mumlar yakıp, birkaç gündür onu ne kadar çok sevdiğimizi söylüyoruz, tıpkı Atatürk gibi… Bu ülkede en büyük hainliği, değerli aydınlarımızın üzerinden geçinen köşe yazarları yapıyor! Ben onları vatan haini ilan ediyorum, onlar kendilerini her ne kadar aydın zannetseler de…”
Bu ülke ne devrimler gördü, ne yolsuzluklar, ne kargaşalar yaşadı… Hiçbirinde cesur bir kalem çıkıp ta, masaya yüreğini koyamadı! 80’li yılların gençliği, hep özgürlükten, demokrasiden dert yandılar. Emperyalist güçlere karşı omuz omuza yürüdüler. Sonuç: o gençlik şimdi bu ülkeyi yönetiyor; verdikleri oylarla, günümüz gençlerine yaşattıkları işsizlik ordusuyla, her şeyi mahvettiklerini bir türlü kabul etmiyorlar.
Herkesin dilinde Uğur Mumcu, Gaffar Okan… Siz bu isimleri kaleminizde yazacak kadar şerefli misiniz? Hiç kendinize sordunuz mu? Onlar ülkenin en karanlık zamanlarında, yılmadan canları pahasına ülkenin geleceğine ışık tuttular. Sizin gibi ışıkları söndürüp, yalancı mumlarla oyalanmadılar… Kendinize gelin, ağzınıza almayın o cennetlik insanları. Onların yeri ne sizin kaleminiz ne de diliniz; onların yeri korkusuz yürekler, cesur insanlarda, şehit olan Mehmetçiklerde…
Bir insan düşünün ki öleceğini bilerekten, ailesine bir zarar gelmesin diye ne önlemler alabiliyor. Geleceğini görüyor. Hepsi biliyorlardı öleceklerini… Ama ölmediler işte! İnsanın yaşayacağı düşünceleri, hayalleri oldukça böyle hiç ölebilir mi? Ama siz onların üzerinden geçinmeye çalışan köşe yazarları, sizler bugün öldünüz işte!
Cesur olun, insanların duygularıyla oynamayın, yalancı vicdanlarınızı artık sızlatmayın! İnanın bu komik hallerinize bebekler bile gülüyordur. Seviyorsanız, değer veriyorsanız bu ülke için onurunu, ömrünü verenleri, onların miraslarına sahip çıkın! Yapmak isteyipte, yapamadıklarını sizler devam ettirin! Yoksa bu hafta Uğur Mumcuları, gelecek hafta başka değerleri kaleme alarak, her sene aynı yalanlarla kandırmayın ülkemin insanlarını… Yapmayın bu rezilliği, güzel insanlarımızın duygularıyla oynamayın!
Eğer Uğur Mumcuyu yaşatmak istiyorsanız, onun hayalindeki Türkiye’yi yazın! Ama böyle Uğur yaşasaydı, o şimdi burada olsaydı, -mış’larla bin defa öldürmeyin Uğurumu! Bırakın o bize kalsın, bırakın güzelliğiyle yolumuza aydınlık olsun. Sahte gözyaşlarınızla sele döndürmeyin hayallerimizi… Düşlerimizi öldürmeyin!
Şimdi anladınız mı Allah’ın sevdiği kullarını neden erkenden yanına aldığını!
EMRE ONBEY
YORUMLAR
Çok öfkeli,yazılmış bir yazı ama haklısınız ne yazıkki artık Uğur Mumcu ve onun gibi düşünselerde düşüncelerini özgürce kaleme alamıyan aydınlar var ülkenin kaos içinde olması düşünce özgürlüğünede gem vuruyor.MUMCU havaya düşen bir cemre gibi Türkiyenin taşına toprağına karıştı biz halkız yeniden doğarız,ölümlerle.
Yazınızın içeriğine katılmakla birlikte,yazınız biraz sert...O gençlik bu ülkeyi yönetmiyor..
Belki o yaştakiler olabilir ama o fikirler değil....
Uur Mumcuyu anmak artık bir yürek işi,....Uğur Mumcu 'nun arakasından onbinler yürüdü bunlar sahte gözyaşları olamaz...
Sahte aydınlar her dönemde var ve var olacaklar...Gerçek aydınlara ihtiyacımız var...Bu eğitim sistemiyle aydın beyin yetiştirmek bu kadar olur....
Kutlarım.....