- 1412 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Beni Seviyor Kesin-3
Evetttt …tam bir ay oldu….dile kolay bir ayyyy…parmaklarımla tek tek saydım ilacı aldığım her günü.. almaya başladığım gün ayın biriydi işte…eee bugün de 30 u...tamı tamına bir ay olmuş..nasıl da çabuk geçti bu bir ay …Aykut bey, psikiyatri doktorum bir ayda etkisini görürsün ilacın demişti…zaten son bir haftadır sanki her şey yolunda gibi …ben mi öyle görüyorum ya da öyle mi göstertiyo bu mutlu kedi ilacı bilemiyorum artık…neyse ..Aynur abla beni daha fazla dinlemek zorunda kalmayacak, annem de öyle bana acılı acılı bakmayacak ve de beni suçlamayacaklar olanlar yüzünden umarım …bak siboşşşş diyorum aynadaki bana bakan endişeli yüze….kızııımmm sakinleşşş amaaa…bak alıyorsun ilacı da hım ?gördün mü her şey normal artık….ağlama krizlerin de bitti nerdeyse…haluk da sanki sana daha iyi davranıyor….geçen gün sana getirdiği kazandibini hatırla yaaa….siboşcummmm hadi amaaa diyorum gözlerinin altı halka halka mor olan ,saçı başı dağınık aynadaki bana pek te benzemeyen aksime….yine de ağlamak istiyorum ama yine de….tam doldu gözbebeklerimmm…..amannnn neyseeee böyle böyle geçecek işte…
Evet…Aradan geçen bir ay….hımmmm..sanki dün gibi yaşadıklarım ..halukun eve gelmemeleri ,iş yemeklerinin fazlalaşması ve de geç vakte kadar uzaması ,evde beni görmüyor gibi davranması, mecbur kalmadıkça konuşmaması ve de söylerken bile üzüyor beni ama bana vurması ,evet bana tokat atması, iteklemesi ve ve ….neyse……ve diğer canımı yakan olaylar işte....ama o zaman da hatanın bende olduğunu anlamış ve de Halukumdan özür dilemiştim ..hem de kaç kere..ve de karar da vermiştim zaten çoktan … suç bendeydi doktora gitmeli ve de kendime çeki düzen vermeliydim…..bendim suçlu ..evet ben……o da bana git de hallet şu işi böyle habire özür dileyip duracağına dedi bana sert sert bakarak kaç kere ..olsun ona da katlandım….haklıydı işte Haluk …haklıydı erkeğim benim……
Aykut Bey ilacı almaya başladığım haftadan itibaren her hafta beni dinliyor, sorular soruyor, cevaplarını mutlaka istiyor ve de bana çok iyi davranıyor… ilk hafta günaşırı gittim …anlatıyorum işte ağlama krizleri içinde ..haluk diyorum ,anlamıyor beni diyorum.. beni artık sevmiyor diyorum ..suçlu benim diyorum.. benim Aykut bey…ve başlıyorum hıçkırmaya..saatlerce ağlayabilirim hem de saatlerce…Doktorum sakin bir adam şükür…ben anlattıkça ,ağladıkça hiç beni durdurmuyor ve yazıyor siyah deri kaplı defterine bir şeyler….not alıyorum tedaviniz için diyor ben meraklı gözlerle bakınca ona ne yapıyor diye….e bir gün okurum bana verirsiniz diyorum yarı ağlamaklı yarı gülümseme dolu titrek sesimle….neden olmasın Sibel hanım diyor neden olmasın….siz de bir gün gelip bu yaşadıklarınıza şaşacaksınız zaten…neden ve nasıl bu hale geldim diyeceksiniz ….ve nasıl oldu da her şeyi atlattım ve de ayaklarımın üzerinde tek başıma ,özgürce yaşayabiliyorum …sorgu dolu gözlerle bakıyorum Aykut beye..ve de diyorum Aykut bey anlamadınız mı durumu…?suçluyum ve bu hale ben getirdim Haluğumu ,evliliğimizi,hayatımızı...beni düzeltin özgür mözgür ,tek olmak istemiyorum bu hayatta ben ….Haluksuz yaşayamam ben aslaaa diyorum hafif yükselttiğim ses tonumla ve de isyankar bir edayla….kendime de şaşıyorum bunları söyler söylemez….bu ses tonum ve bu isyanım da nerden çıktı şimdi?ben yavaş ,sakin hatta Haluğun da hep dediği gibi zayıf kişilikli bir insanım…Aykut bey benden ileriye doğru bakıp iç çekiyor ve az kaldı az ,her şey düzelecek.. hem bakmayın siz bana ,size özgür filan dedim ,yani ruhunuz özgürleşecek o anlamda söyledim diyor ben tuhaf tuhaf anlamsızca ona bakmaya devam edince de …..evet evet düzelecek evliliğim diyorum titrek titrek gülümseyerek ve bakışlarımı kucağımda sıkıca kenetlediğim ellerime eğerek…bu adamcağızı da boğdum ya bu sorunlu halimle ne diyeyim daha da ….anlatıp anlatıp bir de hep ağlayıp umarım sizi sıkmıyorum da diyorum….bana kahkahalar atarak içten içten gülüyor…alemsiniz sibel hanım tabi ki anlatacaksınız….ben Doktorum ve de size değer veren biriyim ,siz özelsiniz ve de biz bir ekibiz artık ,hem benden hiç çekinmeyin , sırlarınız benim de sırrım diyor gözlüğünün üzerinden anlayışlı bakışlarını kırmızı şiş gözlerime dikerek ...kıpkırmızı oluyorum bir tür utançla beraber minnet duygusu ile dolu dolu..…bir gün de ben dinlesem bu adamcağızı keşke diyorum içimden …kim bilir ne sıkıntıları vardır….herkesi dinle ve de çare bul .…tedavi et ,düzeltmeye çalış………her neyse…….ve işteee böyle böyle derken ben bir ayı doldurdum …..iyiyim iyi ....herhalde ...umarım………neyse.
Az önce Aykut bey beni aradı …bugün gelin Sibel hanım hem de hemen dedi….evet ,ama nasıl ,niye derken teli kapadı …ama beş gün sonra gitmem lazım benim ….daha yeni gittim ona ben…ne oldu ki acaba?ilacı mı fazlalaştıracak ?Haluğum mu bişi istedi ondan ?ufffffff…hemen üstüme bir eşofman giyip gitmeliyim …teli de hemen kapadı sordurmadı bile……çok merak ediyorum çokkkk………gidiyorum ben şimdi Aykut beye….Doktoruma.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.