- 914 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HÜZÜN ÇİÇEĞİ...-2-
Islak kadırımlarda usul usul yürüyordu her adımda sanki bitişini izliyordu.Birden aklına geçenlerde okuduğu bir şiir geldi şiirin bir de hikayesi vardı hatırlamaya çalıştı,mırıldanıyordu beğeni ile okuduğu şiiri...
Her yağmur damlasıyla yeryüzüne bir melek inermiş ve... o meleğe bir daha hiç sıra gelmezmiş...
Yağmur yağarken edilen dualarda kabul olurmuş...
Semadan yeryüzüne inenler var!!!
Başını kaldırda bak!!!
Semadan yeryüzüne inenler var
Yağmur tanelerinin ardına saklanmış
Nurdan varlıklar var
Aç avuçlarını yerin ve göğün yaratıcısına
Zira semadan inenler
Nurdan varlıklar...
Ey dost!!!
Kaçırma bu kutlu vakti
Zira gelenler nuru melek onlar
Bir daha sıra gelmez yere inene
Ta ki kıyamet kopuncaya dek
Fırsatı ganimet bil ey dost
Aç yüreğini yaradana
İste isteyebildiğin kadar...
Evet evet vakit o vakitti yağmur yağıyordu e yüreğine mahsundu fırsatı değerlendirmeliydi şairinde dediği gibi,yüreğini açtı asıl sahibine;
"Ya Rabbi! yüreğimdeki hüzünü gider dostlarımıda affet ve bana hayırlı bir kapı aç bu halden hayırla kurtulayım..." böyle diye diye yürümeye devam etti...
Sekreterlik yapıyordu küçük bir şirkette bugün erken çıkmıştı işten ,patronu onu ağlarken görmüş ve dayanamamıştı haline ;
"hadi git bugün dinlen yarın güçlü bir Sevde görmek istiyorum karşımda"
"peki" diyebildi sadece...
Sokak lambaları bir bir yanmaya başlamıştı artık ,vakit geç oluyordu eve dönmeliydi hem merak ederdi anacığı zaten hastaydı zavallı.
Kızını ne zorluklarla büyütmüştü eşini çok genç yaşta kaybetmiş ailesinden de çok uzaktaydı anlayacağınız ana kız hep derbederlerdi hep hüzünlüydü yürekleri...
Adımlarını hızlandırdı, eve daha çabuk gitmek ve anneciğine sarılıp ağlamak istiyordu dizlerinde uykuya dalmak belkide...
Eve yaklaşmıştı artık, dua ile aslında yüreği rahatlamış halini Rabbine arz etmiş hayr dilemişti arkadaşları aklından geçti hepsini de çok seviyordu içlerinde biri sevdiğiydi yâriydi hep yanında olmak istediğiydi ama son zamanlarda ondan uzaklaşmıştı her nedense bir soğukluk oluşmuştu yüreğinde ona karşı, hep"vardır bunda da bir hayr "diyordu.
Çok ilgisizdi Sevde’ye karşı son günlerde sevgisi bitmişti belkide.Bir tuhaftı halleri eskiden sevgi sözcüklerini ard arda sıralardı şimdi ise cımbızla alıyordu ağzından ama ne anlamı vardı ki zorla söylenen sözlerin...
Neden sonra telefonu çaldı...açmak istemiyordu aslında kimseye derdini anlatmak sıkıntısı ile kimseyi üzmek istemiyordu...
Ama telefondaki ısrarlıydı...
YORUMLAR
Eve yaklaşmıştı artık, dua ile aslında yüreği rahatlamış halini Rabbine arz etmiş hayr dilemişti arkadaşları aklından geçti hepsini de çok seviyordu içlerinde biri sevdiğiydi yâriydi hep yanında olmak istediğiydi ama son zamanlarda ondan uzaklaşmıştı her nedense bir soğukluk oluşmuştu yüreğinde ona karşı, hep"vardır bunda da bir hayr "diyordu.
Çok ilgisizdi Sevde’ye karşı son günlerde sevgisi bitmişti belkide.Bir tuhaftı halleri eskiden sevgi sözcüklerini ard arda sıralardı şimdi ise cımbızla alıyordu ağzından ama ne anlamı vardı ki zorla söylenen sözlerin...
Neden sonra telefonu çaldı...açmak istemiyordu aslında kimseye derdini anlatmak sıkıntısı ile kimseyi üzmek istemiyordu...
Ama telefondaki ısrarlıydı...
bu hüzün çiçeği devam etmeli.
hoş seda bir paylaşım gene.
alkışlarımla.
Nimet Vefa
saygımla...
Bu kadar olsa da verilmek istenen mesaj anlaşılıyor aslında ama sanırım güzel bir öykünün başlangıcı..
Nimet Vefa
bu ikinci bölüm öykümde...