- 562 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ALACA KARANLIK ŞAFAKLAR............
GÜN HENÜZ YENİ YENİ IŞIMAKTA , HANİ ALACAKARANLIK , ESKİLERİNSE SİYAH İPLİKLE BEYAZ İPLİĞİN AYIRD EDİLME ZAMANI DEDİKLERİ İŞTE .
YAVAŞ YAVAŞ AÇTIM GÖZLERİMİ YENİ BİR SABAHA , --- ÇOK ERKEN DİYE --- GEÇİRDİM İÇERİMDEN EVET --- DAHA YATABİLİRDİM NEDEN KALKTIM Kİ ERKENDEN --- BİR SÜRE YATAKTA DURDUM , TV Yİ AÇTIM AAMAÇSIZCA AMA BİR SÜRE SONRA SIKILDIM KAPATTIM EN GÜZELİ TERASA ÇIKIP ARAP BÜLBÜL LERİNİN BİRBİRLERİNE SERANAD YAPMALARINI İZLEMEKTİ .TERASA YÖNELDİM HAFİF BİR ÜRPERTİ SARDI BEDENİMİ --- BAHARIN SERİNLİĞİ --- DİYE DÜŞÜNDÜM AMA O DİNGİN SESSİZLİK VE O SESSİZLİĞİ BOZAN ARAP BÜLBÜL LERİNİN SERANADLARI ÜRPERTİMİ UNUTTURDU BANA.DİNLEDİM İZLEDİM ONLARI UZUN UZUN . NE GÜZELDE OYNAŞIP ÖTÜŞÜYORLARDI .DOĞANIN ONLARA VERDİĞİ GÜZELLİKLERDEN SONUNA KADAR YARARLANIYORLARDI .
NE GÜZELLERDİ , NE DERT VARDI NE KEDER SADECE İÇGÜDESEL DÜRTÜLERİ İLE HAREKET EDİYORLARDI VE O GÜDÜLERLE MUTLULUKLARINI YAŞIYORLARDI .
DÜŞÜNDÜM ONLARI HAYRANLIKLA İZLERKEN , --- ONLAR GİBİ OLMAK VARDI --- DİYE DÜŞÜNDÜM YİNE.
ÜRPERTİM DEVAM EDİYORDU AMA BEN O DİNGİNLİKLE O GÜZELLİKLE ÖZDEŞLEŞMİŞ BİR DURUMDA KALKIPTA O BÜYÜLÜ ATMOSFERİ BOZMAK İSTEMİYORDUM.
OTURDUM UZUN UZUN OTURDUM , İMRENDİM KISKANDIM O BÜLBÜL LERİN MUTLULUĞUNU BİRAN SEN GELDİN AKLIMA , NE VARDI SENDE OLSAYDIN BU TERASTA SENLE BİRLİKTE OTURSAYDIK VE İZLESEYDİK O BÜLBÜL LERİ.
BAZEN SANA DÖNÜP BAKSAYDIM SESLENSEYDİM SANA --- YANIMDAYKEN BİLE ÖZLEDİĞİM --- DİYE .SEN DE BANA HER ZAMAN Kİ O MASUM GÜLÜMSEMELERİNLE KARŞILIK VERSEYDİN .
DERİN BİR --- OF --- ÇEKTİM İÇERİMDEN --- YALNIZLIK YALNIZLIK YİNE YALNIZLIK EN KÖTÜSÜDE SENSİZLİK ---
YAVAŞ YAVAŞ O KUTSAL DİNGİNLİK BOZULMAYA BAŞLAMIŞTI , YENİ BİR GÜNE --- GÜNAYDIN ---
DİYEN YAŞAM ÖGELERİ ŞEHRİN KARMAŞIK BİR O KADAR DA ZORLU DÖNEN DİŞLİLERİNİN ARASINDA KUM TANELERİ OLMAK İÇİN ETRAFA SAÇILMAYA BAŞKAMIŞLARDI .
ZAMAN GELMİŞTİ , DİNGİNLİK BOZULMUŞTU VE ARAP BÜLBÜL LERİDE TERK ETMİŞLERDİ SEVDA DOLU SERANADLAR YAPTIKLARI AĞAÇLARI .
ANLAMIŞTIM , KALKTIM İSTEMESEMDE KAHVALTI HAZIRLAMAK ÜZERE MUTFAĞA YÖNELDİM , YÜREĞİMDE ÇAKILI OLAN SENSİZLİK ATEŞİYLE.....................
SENSİZLİK ATEŞİNİ SERDİM
BAHÇEMİN GENİŞ ÇİM KAPLI YÜZEYİNE
SESSİZCE OTURDUM BİR KENARDA
İZLEDİM ATEŞLE ÇİMİN ÖRTÜŞMESİNİ........
BİRİ KENDİNCE ÖZLEMLE YANARKEN
DİĞERİ DOĞANIN RENGİ YEŞİL İÇERİSİNDE
MUTLULUĞUNU GÖSTERMEK İSTERCESİNE
ATEŞİN RENGİNİ YÜREĞİNDE ÖZÜMSEMEYE ÇALIŞIYORDU.......
ÖZLEMİN RENGİ KIRMIZI
SEVGİNİN RENGİ YEŞİL
BENSE SEVGİMDE BEDENİMDE ,
EBRULİ Yİ BARINDIRIYORDUM
YÜREK DUVARLARIMI BOYAMAK ÜZERE...................EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
YORGUN DEMOKRAT
HAKLISINIZ , FAKAT BİR DÜŞTEN UYANMAK GİBİ ALGILAYIN SON PARAĞRAFI..........ACI ACI YUDUMLANAN BİR AĞI TADINDA YALNIZLIĞI....
SAĞLICAKLA KALIN..
lidya
Sevgiler...