- 2425 Okunma
- 25 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞIMIZ SAĞ OLSUN Akgün AKGÜN'ü kaybettik
....GÜLE GÜLE Akgün
-Camiamızın ve de sitemizin değerli isimlerinden benim de can dostum olan, sevgili Akgün AKGÜN’ü ne ne yazık ki kaybetmiş bulunmaktayız.
-Yakalandığı ammansız hastalığın mağlubu olan, Akgün organ nakli veya canlı donör beklemekteydi.
-Organ bağışlarının gerekliliğini bilinçli olarak anlamak ve de anlatmak bizler için elzem bir vazife olmağa devam etmekle beraber bu konuda da şartlar asla adil değil.
-Aslında o şimdi yaşıyor olabilirdi para veya bürokratik engelleri aşacak gücü olsaydı.
-Aslında o şimdi yaşıyor olabilirdi toplumsal duyarlılığımız da daha içten,daha samimi,daha özverili olabilseydik.
-En çokta iş dünyasında ki o duayen isimlere kızıyorum.Milyon dolarlarla oynayan Allahsızlara onlara da yazdım.Tutun elinden Akgün’ün....
-Tutun elinden düş/tü.
-Tutun elinden düş/üyor diye yalvardım.
-Kaç Tv yapımcısına, kaç bürokrata, kaç Sinan Aygün’lere yazdım andolsun...
Oysa mezar herkeze açık asla kaçarı yok.Oysa yolun sonu tüm insanlara adil yani dünyada ki gibi adaletsiz değil.Ölüm hepimizin yaşayacağı en bakir son.Peki neden acıma,merhamet ve de duyarlılık gösteremiyoruz.
-Taşa,toprağa,yata,kata,lüxs araçlara dahası her gece yaşanan safahatlara harcanan akıl almaz servetler neden bir can kurtarmak için uğraş bile vermez.
-Ülke zenginlerinin ve yetkililerin böylesi acı sonları yaşamamamız için öncü olması gerekiyor.Akgün’ler de hayatta olmalı,daha nice umutları vardı.
-Yazıklar olsun bizleri acımız,sorunlarımız,hastalarımız,çaresizliklerimizle ÇARESİZ bırakanlara.
........KEŞKE KEŞKELER HİÇ OLMASAYDI.........
Akgün AKGÜN’ün son şiiri
Hüzünlü ayrılıklarda...
Uzun zaman oldu sana şiirler yazmıyalı,ne olur kızma bana
Bazen dili tutulur insanın inan,say ki gem vurulur
inan düğüm düğüm olur hıçkırıklar boğazında
hastayım ey yâr kalbim kırık..betim rengim atmıs gözlerim matlaşmış
gün ve gün erimekteyim ey yâr….
İnsanın sevdiğine yetim ve öksüz kalması ne kadar zor bir duygu
efkar nöbetin de kalmak gibi bir şey sigaranda her nefeste zehir solumak
kahırlarını yudumlayıp zamansızlıklarda yol almak çok zor sevgili…
Hani hastayım demiştim sana,göğsüme yumruk gibi tıkanan nefesimden
Söz etmiştim,vücudumun her azasında bir arıza sefilleri oynuyorum
Takat kalmadı bende onca sızılarım bir yana birde yokluğun yüz üstü çarpar
Kaldırım taşlarına……
Tanık olmuşum çoğu kez hiç bitmez sanılan aşkların saman alevi gibi yanıp
Sonra soğumasına…..
Şimdiler de hüzünlüyüm,hüznüm ise yazdığım onlarca şiirler de/ki sana
Ve sen hedef tahtası seçtiğin beni,devrilmeye namzet bir çınar ağacının
Gölgesin de dost diye bildiğim düşman bulutlara bıraktın..hüzünlü aydınlıklarda…
AKGÜN
YORUMLAR
AH AKGUN AH BIR GUN COK BUYUK BIR SAKA YAPACAM DEMISTIN..
ISTE BUGUN BEN KESKE SAKA OLSA DIYE DUA ETTIM:(((( MERAK ETTIM SESI CIKMIYOR DIYE TIKLADIM NE GORDUGUME INANAMADIM .NUR ICINDE YAT MEKANIN CENNET OLSUN HAKKIMI HELAL EDIYORUM VE SON DERECE UZGUNUM DURUMUNUN CITTIYETINI HIC DEMEDIN NEDENNNNNNN..????????
Gurbet Melegi tarafından 2/28/2011 11:36:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mahzun Prenses...
son olarak ölümünden 1 hafta önce Maranki'nin ilaçlarondan temin ettim yolladım artık çok geçti..
keşkeler olmasa keşke...kılasık bir kavram ama hep keşke deriz yinede.
çok yerinde bir isyan, haklısınız. Bir sağlık çalışanı olarak hicap diyuyorum bu tür olayları okuyup duyduğumda.
gecenlerde, organ nakli ile ilgili seminer düzenlendi, katılımcısı sayısı gülünçtü.parmağın sayısını geçmez. o kadar duyarlıyız bu konuda.
tabiki; bir çok sıkıntıları var ama bir hayat kurtarmaya değmezmi?...
arkadaşımıza Rahmet diliyorum
duyarlı yüreğinize saygılar.
AKGÜN AKGÜN İLE İLGİİ BAŞLATTIĞIM KAMPANYA HAKKINDA.
Değerli Edebiyat Galerisi Net Ailesi,
Akgün arkadaşımızın acı haberinin ardından, bir insanın “son şiirini” yazdığını biliyor olmasının, ne demek olduğunu düşündüm. Bu güçlü ve taşıması çok zor duyguyu, bizimle paylaşan, güzel insanın, son şiirini yarışma dışı tutup, tüm zamanların “birinci şiiri” olarak lanse edelim derim.
Bu önerimi kabul eden arkadaşlarımızın şiirin altına yorum eklemelerini isterken; bu isteğimin okuyucu çokluğu ile değil de “okuyucu tamlığı” ile gerçekleşmesini diliyorum.
Saygılar sunuyorum.TAMAY ÖNAL POLAT
Popularity: 1% [? ]
Oyunuz icin tesekkurlerBenzer Basliklar
Edebiyat Galerisi Net Şairi Akgün’ü Yitirdik Dostlar:((
GÜLE GÜLE AKGÜN ABİM
Yürektir Aşk..
GÜLE GÜLE AKGÜN…
GÜLE GÜLE AKGÜN AKGÜN SENİ UNUTMAYACAĞIZ…
Paylas!
2 Yorum
Emine Pisiren diyor ki: 24 Ocak 2010, 16:53 (Düzenle)
Bu düşünceye tüm gönül dostlarımızın katılacağını düşünüyorum. Çünkü dünyasını değiştiren sevgili Akgün dostum ile en son görüştüğümde benimle söyleşisini sizlere aktarmayı bir gönül borcu olarak kabul ediyorum.
-Merhaba dost, nasılsın?
-Teşekkür ederim Emine Hanım, artık son safhalardayım, ölümü bekliyorum.
-O nasıl söz can, Allah esirgesin!
-Nakil bulamadım Emine Can, iyi olmadığımı biliyorum.
-Cannn, sabret, bak Mehmet Seviş, veririm dedi. Belki onun dokuları tutar. Yarın belli mi olur?
-Sağ olsun abim. Emine Can, bu arada sizleri ve siteyi ihmal ettim. Hakkınızı helal edin. Belki görüşemeden gidebilirim.
-Can üzme beni…Hem Atiye ile görüştüm. Sana bitkisel ilaçlardan gönderecekti…
-Aldım, sağ olsun. Senin, Faruk Beyin gönderdiklerinin aynısı. Atiye Can dostta çok çırpınıyor, ben sizlerin hakkını nasıl öderim?
-Sen her şeye değersin can. Allah’tan ümit kesilmez. Bak ne diyeceğim. Sitemizde şiir yarışması açtık. Hadi gel katıl. Belki senin şiirin birinci olur.He, ne dersin?
-Can dostum. seni iyiki tanımışım. Edebiyat için çırpınıp duruyorsun. O şiir dinletisinde paraladın kendini. Sarı Gaci de çok üzdü seni. Şiir yazdım onun için de. Kimse o şiirime yorum da yazmadı. Kazanamam ben…
-Can dosttt, olsun sen katıl yine. O üzdü diye şiir etkinliği yapmadık mı? Edebiyat Galerisi Ailesinin o etkinikte duruşu nasıldı? Katılmalısın şairim, duygu özlerini çok iyi sıkıyorsun. Şiirlerini beğenerek okuyorum.
- Haklısın. Haim yok ama birşeyler karalarım. Konusu neydi?
-Bak sana link vereyim, bir çocuk duruşu…Bak ve düşün…Senin şair yüreğin o mahsun çocuk yüzünde ne hissedecek?
-Ver, bakayım. Seni hiç kırmak istemiyorum Emine Can. Bundan sonra da gelemezsem beni ne olur affet.
-Cannn, ağlatma beniiii….
****************
Bu son görüşmemiz olmuştu Akkün dostla…
Şiirini sitemize asmış ve bir daha ondan hiç haber alamamıştım:(((
Yattığı toprak cennet kokusu ile dolsun…
Allah rahmet etsin…
Tüm gönül dostlarımdan ricamız, aşağıdaki linki tıklayıp oy vermeleri ve Akgün dostumuza gönül borcumuzu vermenizi, rica ediyorum…
Sevgi ve ışıkla…
Emine Pişiren
Emine Pisiren diyor ki: 24 Ocak 2010, 16:58 (Düzenle)
Akgün Şairimizin Şiir Yarışmasına Katıldığı Eserinin Linki Aşağıdadır:
http://edebiyatgalerisi.net/siir/huzunlu-aydinliklarda….html
Mahzun Prenses...
-Tabii ki Akgün beyi ölümsüz kılacak olan bizleriz ve de bizlere bıraktığı yegana eserleri.
Yüreği ipek can arkadaşım.Ne kadar süredir hastaydı bilmiyorum,bir süredir kopmuştu haberleşmemiz.Keşke daha çok duyurulsaydı,belki çare bulunurdu.Niye kabuğunda yaşadı sakince?
Bana babam hasta demişti, kendini söylememişti..
Yolun cennet olsun,bu gece rüyamda seni aradım hep durmaksızın....Çok üzüldüm dost yürek..İnş bir yerlerden arkandan üzülenleri görüyorsundur ve derdine derman olamadığımız için af ediyorsundur bizi..Rahman seni cennetine alsın inş,duacınız...Sevgilerimle..ESRA
Daha dünmüş gibi geliyor gözlerimin önünde canlanıyor o ilk karşılaşmamız o kadar sevecen bir yaşama arzusundaydınki hiç aklına bile getirmiyordun böyle bir sonu. yenecegim ben bu illet rahatsızlıgı diyordun nede hoş bir sohbetti demi.dostlarından selam getirdim sana dedigimde nede mutlu olmuşdun.
Suçluyuz sana karşı sevgilki AKGÜN suçluyuz. karşı koyamadık saglık hizmetlerinin giderek ticarileştiirilmesine neden olan SSGSS yasalarını çıkartılmasını engelliyemedigimiz için suçluyuz.daha nekadar AKGÜN lerin aramızdan ayrılmasını bekliyecegizki çıkan tamgün yasalarına karşı hekimlerimizle birlikde hareket edip bu insan onuruna yakışmayan yasaların geri alınması için el ele verip birlikde sokaga çıkmaya nekadar?
Güle güle sevgili AKGÜN güle güle topragın bol olsun ışıklar içerisinde yat.
başı sağ olsun tüm sevenlerinin her gün sanat için insanlar doğmuyor ve hiç bir zaman hak ettiği yerlerde olmuyolar bu düzen inşallah değişir size bu duyarlılığınızdan dolayı teşekkürler atiye hanım herkes hep ben dememeli bu yazınızdan bu anlaşılıyor insanlar birbirine sahip çıkmalı siz ve sizin gibi lere teşekkürler
Andıkça seni yüreğim,
Gülüşün geldikçe gözlerimin perdesine,
Seni unutmak düşüncesi haram şu gönlüme….
Başka ne diyeyim ki Can Dost sana?
Ruhum üşüyor işte:((
Yüreğimden bir hıçkırık yükselince;
Islanıyor kirpiklerim…
Kusura bakma Akgün Akgün
Yokluğuna alışamayacağım sevgili CAN DOSTUM:((
Rabbim günahlarını affetsin, yattığın yer cennet toprağı ile dolsun…
Ailesine ve tüm gönül dostlarının başı sağ olsun, Allah sabır versin...
Hani hastayım demiştim sana,göğsüme yumruk gibi tıkanan nefesimden
Söz etmiştim,vücudumun her azasında bir arıza sefilleri oynuyorum
Takat kalmadı bende onca sızılarım bir yana birde yokluğun yüz üstü çarpar
Kaldırım taşlarına……
AKGÜN
Offf canım canım abim.Yüreğim acıyor bugün.Bir gün bunları size yazacağımı hiç düşünmemiştim.Canım abim daha seninle ne günler geçirecektik.Düğünüme gelecektin daha.Gözümüz yaşlı arkanızda baka kaldık öylece.Söyleyecek hiçbirşey bulamıyorum çok ama çok üzgünüm.
Atiye ablacığım duyarlı yüreğini kutluyorum.
Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Göz yaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum
Orhan VELİ
HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN...
O "Aslında" ların sayısı çoğaltılabilir ve o "Aslında"lardan sonraki açılımlar yapılabilir basiretsiz yönetimler olmasa.Bakın doktorlarımız eylemde neden sağlık yasasına itirazdan birilerinin "Muayenelerde çalışmaları engellenecek tam gün çalışma yasasıyla ondan bu itirazları" demeleri saklamak istediklerindendir bazı gerçekleri,muayenesi olan doktor sayısı azınlıkta zira.Sağlık yasası dermiş ki "senin primlerini öder tüm sağlı harcalamalrını karşılarım ammaaa "fakir" olduğunu ispat edeceksin eğerki sen asgari ücretin 3/1'ini alıyor isen (buna tekabül eden rakam 200 lira) yok eğer 210 liralık gelirin varsa sen fakir değilsin bakmam üleyynnnn.Bu "üleynnnnn"sabrımın taştığı nokta sayfaya saygıdan uzatmadım canım.
Şimdi derim ki araştırın öğrenin kardeşim bu doktorlar ki konu sağlık olduğu için örneğim onlar oldu niye itiraz ediyor niye iş bırakıyor ha ""tam güne karşı çıkıyolar muayenelerde de çalışmak istiyolar" gibi ucuz söylemler işinize geliyorsa parmağınız bal tutmuş demek.
Arkadaşımıza rahmet yakınlarına dayanma gücü diliyorum çok zor olacak biliyorum kaybetmeye neden olan maddiyat ve diğer sebepleri sorgulamak yıpratıyor insanı çok değil 22 gün önce çok yakın komşum annesini kaybetti bu yüzden ve suçlayıp duruyor kendini.
Size de başsağlığı diliyorum.Seviler..
Eş:)Hülya tarafından 1/21/2010 11:43:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Organ nakli günümüzün en önemli konularından biri. Keşke her birimiz bu konuda duyarllık gösterebilsek.
Değerli şairimiz AKGÜN'E Tanrıdan rahmet geride kalan sevenlerine sabılr ve metanet ve baş sağlığı diliyorum.
Size de teşekkür ederim duyarlılığınız için. Sevgiler yüreğinize
Tüm sevenlerine tanrıdan sabır dilerim.
*************************
Ve sen hedef tahtası seçtiğin beni,devrilmeye namzet bir çınar ağacının
Gölgesin de dost diye bildiğim düşman bulutlara bıraktın..hüzünlü aydınlıklarda…
AKGÜN
**********************
Selam,saygı.
Mahzun Prenses...
allahım nasıl zor.......
evet keşkeler olmasaydı.....dostum ama ne yazık ki taktir ilahinin önüne geçilmiyor
Allahtan rahmet diliyorum mekanı cennet olsun.
Günlerce neler yapabiliriz diye çok konuştuk dostum biliyorumki çok araştırdın
allah razı olsun cemi cümlesinden
toplumsal duyarlılığımızla daha içten,daha samimi,daha özverili olabilirdik.
ewet haklısın da çaresizliğin de gözü kör olsun sigorta yok iş yok yeşil kartla olmuyor.
Allah sonumuzu hayırlara erdirsin ...
TOPRAĞI BOL OLSUN ( AKGÜN ) KARDEŞİMİZİN
Atiyecim bu duyarlı yüreğini can ı gönülden kutluyorum.Selamlarımla