- 5932 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sınıfa yeni gelen bir öğrenciden hiç tanımadığı arkadaşına yazdığı mektup ( hayali arkadaşa)
[ Günaydın X
Ne kadar yakışıyor bu söz sabahlara.Ne merhabanın soğukluğu ne elvedanın burukluğu, hiç biri günaydına dokunamaz.Şimdi gönülden kalbe seslenen bir duyguyla sana tekrar ’’günaydın’’ diyorum. Malum bu mektubu sabahın ilk ışıklarında okuyacaksın.
Bu mektubu yazmamdaki amaç; sana olan duygu ve düşüncelerimi kişiliğimi yansıtarak ortaya koymaktır.Umarım okurken bie haz alırsın.
Hayata ne kadar anlam yüklersen, o kadar anlamlıdır.Boş gibi gözükür.Ama dolduracak olan da sensin. Şimdiki insanların çoğu sevdiği arkadaşlarına kanka, dostum gibi ifadeler kullanıyorlar. Ben ise sana bütün içtenliğimle kardeşim demeyi istiyorum. Kardeşim X, beni tanımıyorsun, sana kendimi nasıl ifade etmem gerektiğini de bilmiyorum. Tek bildiğim şeyse sana olan duygu ve düşüncelerim. Aynı ortamı paylaşıyoruz ve aynı havayı soluyoruz. En önemlisi ise bu vatan için bütün varlığını hiçe sayan atalarımızın kanını taşıyoruz.
Neydi bizi bir arada tutan şey. Bunu hiç sorguladın mı kardeşim. Evet bizi bir arada tutan tek bir sebep var oda hayallerimiz, hedeflerimiz kısacası yapmak istediklerimiz... Aslında bakarsan biz birbirimizi tanımadığımız halde ki biliyorsun ben sınıfa yeni geldim birçok ortak yönümüz var. Umarım bu menzuniyetimize kadar da ortaklığımız her yönden artar.Bunun içinde gereken her zaman doğru yada yanlış duygu ve düşüncelerimizi her an ifade edebilmemizdir. Gerçi bu bende noksan ama zamanla aşacağımı zannediyorum.
Üzülerek mektubumun sonuna geldiğimi belirtmek istiyorum. Ne ise... Hayatında güzel bir olgunun olmasını istiyorsan sadece beni tanı... Abdul kaffar Hoca’ya çok selam ve dostluklar. Seninde gözlerinden öperim...