- 606 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HADİ ANIMSA....( SEVGİLİ ARKADAŞIM keskin bıçak KURTULUŞ UN ANISINA )
SENİNLE ARKADAŞ OLDUĞUMUZDA , HENÜZ GENÇLİĞİMİZİN EN DELİ ZAMANLARINDAYDIK ,
SEN ELİNDE DERME , ÇATMA KENDİ YAPTIĞIN TAHTADAN YAPILMA BİR GİTARLA , BİR ŞEYLER , BİR TINI ÇIKARMAYA UĞRAŞIRKEN , BENDE KENDİMCE ,TERS ÇEVRİLMİŞ BİR SU BİDONUNU DAVUL GİBİ , BİR TUMBA GİBİ KULLANARAK SANA EŞLİK ETMEYE ÇALIŞIRDIM .
HANİ ANIMSARMISIN , BİR GÜN OKULU KIRMIŞTIK TA SİZİN BAHCEDEKİ DUT AĞACININ GÖLGESİNDE GÜYA ÇALIŞIYORDUK , BEN EVDEN ESKİ PHİLİPS RADYOYU GETİRMİŞTİM DE SEN GİTARINI ONA BAĞLAMIŞTIN . RADYONUN BOŞ KANALI SANA ANFİ GÖREVİ YAPIYORDU . ANIMSADIN DEĞİLMİ . İŞTE O ANLAR , HANİ ANİDEN KAPI AÇILMIŞTIDA , O SAATTE EVDE OLMAMASI GEREK , BABAN GELMİŞTİ DE , BİZİ ELİNDEN ABLAN NESLİ KURTARMIŞTI .
İŞTE O ZAMAN BEN SANA HİÇ BAHSETMEMİŞTİM , EVE DÖNDÜĞÜMDE İYİ BİR DAYAK YEMİŞTİM ANNEMDEN , EVDEKİ RADYOYU SEN NİYE GÖTÜRÜRSÜN DİYE .
BİR DE OTOBÜS ÜZERİNDE Kİ KONSERİMİZİ UNUTMAM .
HANİ SICAK BİR YAZ SABAHI , KAHVALTI ETMİŞTİK DE ,ONRASINDA TÜM ARKADAŞLARIMIZLA TOPLANMIŞ YAYLAYA GİTMEYE KARAR VERMİŞTİK . SEN BANA --- PARAN VARMI --- DEMİŞTİNDE BEN YOK DEMİŞTİM AMA , SONRASINDA BİLEĞİMDEKİ ALTIN KÜNYEYİ SATMIŞTIK DA YAYLA YOLLARINA DÜŞMÜŞTÜK . ANIMSADIN DEĞİLMİ .
HANİ , OTOBÜS TE ÇOK GÜRÜLTÜ YAPTIĞIMIZ İÇİN ŞÖFÖR BİZİ , YUKARI OTOBÜSÜN BAGAJINA ÇIKARMIŞTIDA SEN ORADA İLK AÇIK HAVA KONSERİNİ VERMİŞTİN .
HADİ CAN ARKADAŞIM ANIMSA O ANLARIMIZI , NE GÜZEL GÜNLERİMİZDİ O GÜNLER , HEP BİR ARADA KOPMADAN , ÜÇ KURUŞ PARAMIZI , GÖMLEĞİMİZİ , KOTLARIMIZI BİRBİRİMİZLE PAYLAŞTIĞIMIZ GÜNLERİMİZİ...........
DAHA ÇOOOOOK ANILARIMIZ VAR BİLİYORSUN , ANLATILACAK , HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL VE UNUTULAMAYACAK . SEN BANA HEP ---- BÜLBÜL ---- DERDİN VE O SESLENİŞLERİN KULAĞIMDAN BENDE SENİN YANINA GELENE DEK DİNMEYECEK . SENDE SAKIN UNUTMA OLURMU . BEN ORALARA GELDİĞİMDE YİNE BANA BU ŞEKİLDE SESLENİRSİN HASRETLE KICAKLAŞTIĞIMIZDA.............................
RUHUN ŞAD OLSUN , CAN ARKADAŞIM , DOSTUM , YOLDAŞIM..............TÜRKİYE NİN SANTANASI LAKAPLI KURTULUŞ , GİTAR USTASI , ÇAĞLAYAN SESLİ ARKADAŞIM KURTULUŞ......... ...................EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
YORGUN DEMOKRAT
ZAMANLA YOLLARIMIZ AYRILSADA BİZ HEP DOST KALMIŞTIK....O TÜRKİYE NİN SAYILI GİTARİSTİ , ŞARKICISI OLMUŞTU AMA KİŞİLİĞİNDEN BİR ŞEY KAYBETMEMİŞTİ DOSTLUĞUMUZ KOPMAMIŞTI.....
YORUMUNUZ İÇİN SAĞOLUN............
Nasıl duygulandırıyor değil mi anılar ? Hele kaybetmişsek en yakın dostlarımızı ve yaşlanmışsak bizler de ! Düşünmeye başalmışsak yanlarına gideceğimizi, yaklaştıkça bize ölümün ayak sesleri...
YORGUN DEMOKRAT
ZAMANLA YOLLARIMIZ AYRILSADA BİZ HEP DOST KALMIŞTIK....O TÜRKİYE NİN SAYILI GİTARİSTİ , ŞARKICISI OLMUŞTU AMA KİŞİLİĞİNDEN BİR ŞEY KAYBETMEMİŞTİ DOSTLUĞUMUZ KOPMAMIŞTI.....
YORUMUNUZ İÇİN SAĞOLUN............