- 993 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİYİ ANLATABİLMEK............
Sevgiyi anlatabilmek
Bir logalitma problemi gibidir sevgiyi anlatabilmek,keskin zekanın yanında akıcı ve güzel konuşan dilde gerektir.
Yeri geldiğinde yazabilmek yeri geldiğinde duygularını hissettirebilmektir sevgi duydugun insana.
Sevgi sabah erken kalkıp sevdiğine kahvaltı hzırlamaktır.
Sevgi günaydın öpücüğünü bahçeden koparılmış üzerinde sabah çiği nin bulunduğu gülle desteklemektir.
Sevgi işten yorgun geldiği zaman masaj yapmaktır
Sevgi Akşam eve erken gelip yemeği hazırlamaktır
Sevgi sofrayı birlikte kurup birlikte kaldırmaktır
Sevgi doğan yavrusunu o uykusunu alsın diye kendi yanında yatırmaktır
Sevgi yeri geldiğinde yavrusunun altını değiştirmektir
Sevgi sahilde yalınayak yürümektir
Sevgi onu yanındayken bıle özlemektir
Sevgi hastalandığında ona bir tas çorba hazırlamaktır
Sevgi onunla daha çok zaman geçirmektir
Sevgi hafta sonu tatilini iple çekmektir
Sevgi ihtiyarlık zamanlarında
Deniz kenarında bir bankta oturup denizi elele izlemektir
Sevgi onunla birlikte yaşamı sonuna kadar yaşamaktır................
EVET benim anlayabildiğim sevgi anlayışı budur işte ne yazık ki zamanımızda bu tür sevgi anlayışını bulabilmek oldukça zor olmuştur.
Gerek erkekler ve gerekse kadınlar bu tür sevgi anlayışına ne yazık ki teslimiyetcilik olarak bakmakta ve ragbet göstermemektedirler
Günübirlik ilişkilerin adı sevgi olmussa eğer ne yazık ki SEVGİ SÖZCÜĞÜNÜN KELİME ANLAMI DEĞİŞMİŞSE GÜNÜMÜZDE işte ben sevgiyi bu şekilde yaşamak istemiyorum.
Eskilerde kalan yitik sevgiler yeter bana........................EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
Evet, şimdilerde söylediğiniz tarz sevgi, gündemden düştü. Ve insanlar daha çok ayrılıklar daha çok sevgi arayışı yaşamaya başladılar.
Geçtiğimiz günlerden birinde, bir arkadaşım " Gençler, bizim gibi hizmetçi ruhlu kadın istemiyorlar " dedi. Yanıt vermedim. Paylaştıklarına " hizmetçi ruhu " ismini koyan bir düşünceye, verecek yanıt bulamadım.
Saygılar.
YORGUN DEMOKRAT
İŞTE ÖNEMLİ OLAN BU KAVRAMI DOĞRU İRDELEYİP , YAŞAYABİLMEKTİR..
BENİM YAZDIĞIM KONUDA SADECE KADIN DEĞİLDİ ELE ALDIĞIM , BU DEĞERLERE ERKEKTE KATKIDA BULUNMALIYDI Kİ , BEN EVLİLİK YAŞANTIMDA HEP BU DEĞERLERİ ÖN PLANA ÇIKARDIM . İYİMİ ETTİM DERSENİZ BUGÜN Kİ DEĞERLERE GÖRE İYİ ETMEMİŞİM Kİ KIYMETİM BİLİNMEDİ DESEM...
ANCAK VAZMI GEÇTİNİZ DERSENİZ ,ZATEN VAZGEÇSEM BU DEĞERLERDEN BU YAZIYI YAZMAZDIM DEĞİLMİ........ÇEVRENİZDE HEP ÖZVERİDE BULUNACAK VE BULUNULACAK HAK EDEN DEĞERLER BULUNMASI DILEĞİYLE..........SAĞLICAKLA KALIN..