- 2451 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAL GÖZLÜM
Hayatıma giren sürpriz konuğum...güneşimin bulut arkasna saklandığı anda çıktın karşıma.çıktığın anda değilsede,günler sonrası doğan,sıcaklığı ve varlığıyla hayatımı ısıtıp aydınlatan gökyüzündeki(yüreğimdeki) tek varlığım oldun.
Hayatın sürprizlerle dolu olduğunu ve beklenmedik anlarda yaşanması gereken kaderin,zamanı geldiğinde yaşanılmamasının kaçınılmaz olduğunu öğrettin.hayatıma tertemiz yüreğin ve saflığınla apayrı bir renk kattın.mükemmellğin kalbinin yansımasından yüzüne vuran eşsiz bir ışık.farklı bir başlangıçla hayatıma adım attın(23.10.2009)imkansız ve olmayacak duygularla yüklü yüreğime,cıvıl cıvıl,regarenk umut ve hayat dolu tertemiz bir yürekle geldin.karşı koyup engel olamadığım yasak duygularla,bana sunduğun yüreğine hayır diyemeden girdim hayatına.seni görüp yaşadıkca vazgeçilmezliğin imkansızlığın adını andım.yasak imkansız demeden bunları bir engel olarak görmeden sevdim seni.farklı olarak yaşattımsada sevgimi,bu sevgimin yalan olduğu değilde, seni kaybetme korkusundan ileri geldi.zaman geçtikce seni tanıdkça sevgim artık öyle bir hal aldı ki vazgeçilmezim oldun adeta.hayat verdin can verdin bana.umutlarım duygularım körelmişken yeniden hayat buldu seninle.bütün güzel duyguları sende yaşadım seninle tatım.
Artık olmazsa olmazım oldun...hayatın doğrularıyla kendi benliğimi,kendi kimliğimi unutup seni seven,farklı bir kimlik oldum.bundan asla pişmanlık duymadım ama;seni kaybetme korkusuylada olsa,yapmamam gereken yanlışlar olduğunu biliyordum.bir tarafta hayatım olarak kabullendiğim seni dolu dolu yaşayıp severken,sensizliği düşünmek acı ve umutsuzluk veriyordu.senden vazgeçmek için,seni kırıp incitmeden bitirmek için uğraşsamda,sesini duyup yüzünü görmediğim zaman bunun imkansız olduğunu ve senden vazgeçemeyeceğimi anladım.zaman geçtikce çıkılmaz bir hal alsada sevdam,seni sevmekten asla korkmadım ve utanmadım.sevgimde asal yalan olmadı.SENİ SEVİYORUM kelimesi ağzımdan her çıktığında yüreğimin derinliklerinden gelen en samimi en içten ve hayatımın tek gerçeği olduğunu biliyordum.anladım ki nekadar sevip bağlansamda hayat gerçeklerini çıkaracak ortaya.gerçek kimliğimi sunarken sana,korkum yüreğimi koparırcasına acıttı.kaybetme korkusuylada olsa artık gerçek kimlğimi bilmeni düşündüm ve beni ikinci kez tanıdın.o gün istediğim ve hatırladığım tek şey,bana bir kez daha elini uzatmandı ve elini bana uzattın BAL GÖZLÜM...
O gün bir kez daha doğdum.bu kez asıl kimliğimle ve daha çok severek hayatım canım diye adlandırdım seni.mükemmelliğin ile gün geçtikce daha çok bağlandım daha çok sevdim seni.artık sen diye nefes alıp senin için yaşadım.beni hayata kazandıran sen oldun BAL GÖZLÜM...bundan sonra hayat sana akıyo zaman senin için işliyo.imkansızda olsa bu seni sevmeme engel değil.her fırsatta sevgimin yüceliğini gerçekliğini sundum seni seviyorum ile...canımın yandığı tek bir gün oldu BAL GÖZLÜM.seni kaybettim sandım ve yüreğime öyle bir acı çöktü ki ve anladım ki BAL GÖZLÜM sensiz olamam....bir kez daha şükrettim rabbime seni bana tekrar verdiği için seni tekrar kazandığım için.evet BAL GÖZLÜM senli günlerimi ifade edecek olsam satırlara sığdıramayacak kadar çok sevdiğimi ve bir okadarda değerli olduğunu anlatırdım ama kelimelerin kifayetsiz olduğu anlarda bile çok seviyorum seni.yüreğimde olduğun her güne sana olan sevgimi kazıyorum BAL GÖZLÜM...hayatın senli geçen her gününe,senli günlerin güzelliğinden öte,senin varoluşun ve yüreğinin güzelliğiyle doluyorum...
delice sevmenin tadını sende aldım,gözlerimden sakındığım,kaybetmekten korktuğum,sevmeye bakmaya doyamadığım tek sevdamsın...hayat can nefes kadar değerlisin.sen hayat sen can sen nefessin.tek dileğim tek duamsın.sen tutku sen aşk sen cansın.sen yürek yarası sen kalp ağrısı sen tek düşüncemsin...günümde olduğun kadar gecemde,uzakta olduğun kadar içimde hayalde olduğun kadar gerçektesin BAL GÖZLÜM...herşeyden öte küçücük yüreğimde kocaman bir sevdasın,ölümüne sevdiğim hayata kadere herkese herşeye inat SENİ ÇOK SEVİYORUM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.