- 692 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
haydaaaa....
600 lü yıllar..bizans ve iran egemenler...inletenler...
----allahın adaleti nerde allah nerde diye inleyenler....
------adı övülmüş göklerde ve yerde.....ecdadı ibrahimle dayanır merde.....
rahmettir gelişi hem merde hem namerde.....
--------hoca din kültüründe anlatır mute harbini...bir merte karşı otuz üç namert......
çocuklar canlandırır mizah dolu savaşı...savaş değil sanki battal gazi filimi...
-----sekizinci sınıflar tam otuz üç kişi...beşinci sınıftan bir kişi...almış bıçağı eline ......
karşı gelir 33 kılıçlı abilerine...allahın birliğinde birleşelim der....olmazsa cizre der....
....8 A buna güler...bu gün amerika muteden yakın...bir müslümana yarım namert düşer...
silahlarda yeter.....olmayan nedir çocuklar.....
-----sancaktar rasulun gözbebeği zeyd.....o düşünce ciğer paresi cafer şehid.....
oda uçunca beleğatı a..b..revaha....o da kavuşur rahmana.....
.....o cesurdu....rasuldu.....en tehlikeli bence en şerefli görevi en yakınlarına verdi...
oğulları olsaydı yüzlerce hepsinide yollardı en ön cephede..
.......
.......tansu çakıl taşına bin can feda etti başka keseden....mertini namert yaptı torpille tezelden......millet buna söverken....
----beteri çıktı ortaya...bizim liderlerden erkek doğuyo er çıkmıyo neden..büyük adamların çürük oluyo dölü neden....
......beldeti tayyibede yetişmiş lakin bed leşmiş...
yukarı kata üç aslan salsak üç sağmal inek olur..
zamandamı yerdemi göktemi bizdemi hata
yapıp uçurduğumuz kartallar sinek olur
....ya rabbi davutun kılıncını kaldıracak yiğidi benden çıkar...
...bu milleti yok edecek yoksa bencillik ile soysuz çıkar.....
..3000 sas komondo 100 000 rumu şaşkına çevirdi,,,
bir mücahid kırk kılıncı tüketti...en az 40 000 düşman devirdi........
zeydlere tayyarlara revahalara selam olsun...rabbim bana ve evladımada nasib eylesin..