- 577 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mektepli Yârim / Küçük bir aşk hikâyesi- 3
Mektepli Yârim / Küçük bir aşk hikâyesi- 3
Bölüm- 3
Sen olmasaydın umutlarım tazelenmezdi. Yeni güne daha bir umutla bakmazdım.
Sen olmasaydın ağaçta olmazdı, çiçekte olmazdı, sen olmasaydın güneşte doğmazdı. Yıldızlarda olmazdı. İyi ki varsın tüm güzellikler senin olsun Doğum gününü kutluyorum Mekteplim. Bu gün doğum günün olduğu için kendini farklı ve özel hissediyorsan yanılıyorsun. Oysa sen benim için sadece bugün değil, her gün farklı ve özelsin.
06.06.2006.Salı
Neler yaşadı, neler gördü kalbim
Eğil de bak neleri göreceksin.
Bu gün İstanbul’dan ayrılalı tam 12 gün oldu. Korkumdan arayamıyorum seni içimde inanılmaz bir korku var of ne yapacağım bilemiyorum. Allah’ım bana yardım et. Telefon açacağım olmuyor mesaj yazacağım yine olmuyor ne yapacağım ben of, of.
Bir gün kalp gözüyle bakıp beni anlarsan o zaman dünyalar benim olacak sana sevgilim demenin mutluluğunu yaşayacağım.
12.06.2006. Pazartesi
Bitti yazacak ne kaldı ki geriye hurda bir Turgaydan başka. Aslında biliyordun senin yaşadığın, uyanıkken gördüğün bir rüya idi aslında şikâyette etmemen lazım geçirdiğin güzel günlerin anılarını yaşat İçim acıyor: Ellerimin uyuştuğunu hissediyorum. Bir de başkalarına nasihat veriyordum metin olun diye..?
20.06.2006.Salı
Bundan sonra ne yaparım ne ederim bilemiyorum. Yalnızım tek başıma kaldım. Ne arayanım olacak ne de soranım. Günlerim kendime kendimi anlatmakla geçecek. Onda becerebilirsem. İnşallah bir gün karşılaşmamız kısmet olur ama anlayamazsın ki benim çektiğim acıyı, düşünemezsin sana nasıl bağlandığımı ben seninle yaşıyordum şimdi ise sensiz yaşayıp yaşamadığımı bilmiyorum. Bu gün ayın yirmisi sen İstanbul’dasın. Benden iki adım ötemdesin ben seni göremiyorum. Ve sen bir inat uğruna bana gelmiyorsun. Kızsan da, darılsan da senin sevgililer gününü. 14 Şubat Sevgililer günün kutlu olsun sevgilim.
14.02.Salı..2006
Hınzır Gizemli Uysal
Bebek yüzlü sevgilime;
Yağmur damlaları kadar
Hınzır
Kar taneleri kadar,
Gizemli.
Güneş kadar sıcak,
İkindi esintileri kadar,
Uysalsın.
Sevmediğini bilsem de,
Beni.
Seviyorum MEKTEPLİM
Seni.
14 Şubat sevgililer günü, Bu şiir senin Mekteplim.
09-02-2006-Çarşamba
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.