- 657 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM ÜZERİNE NOTLAR........
Doğarız,bu dünya ya, isteğimizin dışında geliriz.Bize sormazlar gelmek isteyip istemediğimizi.Büyürüz bir şekilde,yine bize sormadan geleceğimizi yönlendirirler.İsteyip istemediğimize bakmadan daha çocuk yaşlarda evlenmek zorunda bırakılırız.
Yine,bez bebeğimizle,bilyalarımızla oynayacağımız zamanlarda,yeni doğan bebeğimizle oynamaya başlarız.Bu kez oynadığımız gerçek evcilik oyunudur.Ama bizler hala çocukça oynarız o evliliği evcilik tadında.
Tadına varamadım çocukluğumun derken bir çocuk ,bir çocuk daha katılır evcilik oyunumuza.Artık ne evliliktir yaşamımız nede evcilik,adı konulmamış bir oyun oynanmaktadır yaşamımızda.Ve bizlerde istemimiz dışında gelişen bu oyunun birer kuklalarıyızdır.
Oysa nice çocukluk özlemlerimiz vardır yüreğimizin taaa derinliklerine gizlediğimiz,açığa çıkarmaya korktuğumuz.Ne güzellikler vardır yaşanmamış,yaşanılamamış o özlemlerimizin arasında.
Balta girmemiş orman örneği olan yüreğimizde saklı bir mabettir o gizemli özlemlerimiz.
İşte o zamanlarda çıkar,fırtınalar boranlar,sarsılır tüm bedenler,tüm inanılan doğru bilinenler.
Ve yalnızlığı yaşarız yavaş yavaş kalabalıkların arasında,kendimizi yenmeye çalışırız,umursamaz görünürüz tüm olayları,oysa yüzümüzde ki gülümseme kalın bir deriden yapılmış bir maskeden başka bir şey değildir.
Yalnızlıklarımızda çıkarırız o maskeyi,işte o zaman gerçek yüzümüzle bakarız aynalara ve inanmayız kendi yüzümüze.Kaçırırız gözlerimizi aynalardan ve gömülürüz kendi iç yalnızlıklarımıza.
FAKAT TÜM BU YALNIZLIKLARIMIZI,BİR ŞEKİLDE YIKMAMIZ GEREKTİĞİNİDE BİLİRİZ VE ARAMIZDA GÜÇLÜ OLANLAR BU İÇ YALNIZLIKLARINI YIKABİLİRLER.UGRAŞI VERİRLER VE BU UĞRAŞILAR SONUNDA BAŞARIYA ULAŞIRLAR.
Dostlar aranızda bu tarıfe uyacak muhakkak bırıleri olacaktır.Bu bende olabilirim,sende olabilirsin,o da olabilir.Önemli olan karşımıza cıkacak fırsatları akıllıca kullanabılmemızdır.
Belki karamsar bir yazı oldu ama yaşamın gerceklerinden bahsetmek istedim bugünde........
YAŞAMINIZDA HİÇ BİR ZAMAN SÜRECİNDE YALNIZ KALMAMANIZ DİLEĞİYLE................EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
net ve düzsel bir yazı.dogru tesbitler.saygımla