- 955 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UYANIŞ
Umutlarını sakın kaybetme Dilara, onlar bir gün sana lazım olacaklar…
İnançlarını taşıyabilecek zemini oluşturduğunda, hiç çekinmeden onu yaşa… Ardına bile bakma, yalanların ve de riyakâr insanların bir daha seninle işi olmayacak…
Sevmekten sakın vazgeçme Dilara, onun kutsallığını içine attığında, her yanın sevgi kokacak… Türlü bahanelerle yol almış, türlü bahanelerle yanlışları üstüne salmış, hiçbir zaman doğru olamamış insanları es geçebilirsin, bunu başarabilirsin, şu dünyada tek doğru sen bile kalsan, ayakta durabilirsin!
Güneşin doğacağına dair inancını kaybetme yüreğim… O bir gün ikimizi de ısıtacak…
Aslında istersen, yarın doğacak…
Gülüşlerini erteleme sevgili yüzüm, bir gün herkesin sana ihtiyacı olacak… Kederleriyle boğuşan her insan seni görünce mutluluğa kucak açacak…
Hayata gülümsemekten vazgeçme Dilara… İkinizin de birbirinize ihtiyacı olacak…
Seviyorsun, değil mi? Seviyorsun ya, bilirim. Hayat da seviyor seni, gözünün nuru gibi.
Yeni şarkılar, yeni ezberler, yeni düşler, yeni yetenekler, yepyeni bir kimlik ortaya çıkarabilirim!
O kadar ki iddialı, hiç durmadan değişebilecek, yenilenebilecek kıvamdayım, dirençliyim!
Yeniliklerden korkma, emin ol ki onlar eskilerini atman için sana yardımcı olacaklar…
Sözlerini, gözlerine kandığın insanlar uğruna harcama! Gözler yerine, sözlerin geçerliliği olacak. Şimdi ise bir söz vermelisin, tüketmemek, tükenmemek için direnmelisin!
Kendini, kendinden ayırma Dilara… Unutma, sen izin vermezsen incinmezsin.
Başım dik, yüreğim temizlendi, mazi nedir unuttum, yenilendim, duruldum.
Asıl şimdi öz benliğimi buldum, amacım neydi hatırladım, umut doldum!
Bekleyin beni en güzel yarınlarda… Bekleyin, umutlarımı herkese dağıtacağım. Bekleyin beni, her şeyi değiştirecek, yepyeni bir düzende, mutluluk tabloları oluşturacağım.
Beklesin beni herkes, karanlığı anmamak üzere her yeri, herkesi; aydınlatacağım…
Belki de beş dakika sonra, hatta şimdi… Süremiz başladı bile, bekleyin beni!
Durmadan koşacağım, koşacak, hiç yorulmayacağım. Mazim nerede kaldı, unuttum.
Görmek için bakmak gerekmez, bakmak için görmek gerek…
Anladınız beni öyle değil mi? Sevmek için, yalnızca sevebilmeyi bilmek gerek…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.