- 884 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
AYNI RÜYA
AYNI RÜYA
Sabahattin, çok yakışıklı ve çapkındı. Müzmin bekârdı. Hiçbir kızla ciddi ve kalıcı bir ilişki kuramıyordu. Birinci gün tanışmak, ikinci gün buluşmak ve üçüncü gün sevişmek dünya görüşüydü onda. Dördüncü ise, ilk tökezlenmede zayiatsız ayrılmaktı. Dört maddelik anayasa ile bir kadının koynundan başka bir kızın koynuna sıçrardı. Nasipli Sabahattin’i kızlar çevreleri ile beslerdi.
İşini halletmişti ki, dördüncü aşamada olduğu Şükran’ın evinde Seksi ve alımlı Nil ay’la tanışmıştı. Kafaları uyuşmuş, yakınlaşmıştılar. Bolca tuzlu yiyip bu gece birbirimizi rüyamızda görelim diye kavilleşmiştiler. Üç gün sonra Sabahattin’in garsoniyerinde buluşmuş rüyalarını anlatıyordular birbirlerine. Nilay: “ Ben seni gördüm gerçekten ama anlatamam.” Deyince; Sabahattin : “ Yoksa sende benim gibi seviştiğimizi mi gördün? Diye soruyordu.
Birbirlerine anlatmaya başladıkları rüya tamamen ikiz gibiydi. Rüya tabirini yarım kesip sevişmeye başlıyorlardı. Çünkü gördükleri rüya aynıysa, rüyaya uyacaklarına da kavilleşmiştiler. Üç aydır üçüncü aşamayı yaşıyorlardı.
- Beni ne zaman isteteceksin? Bu gidişle hamile kalacağım bir gün.
- Ama ben evlenemem.
- Ne demek evlenemem? Hani seviyordun? Hani aynı rüyayı görmüştük? Hani kavilleşmiştik?
- Sevdik, seviştik ya!
- Sonra da beni istettin ve ailem de verdi. Düğünümüz Şato düğün salonunda yapılmadı mı?
- Yoo, seninle sevişmem henüz bitmişti ki uyandırıldım. Bayram namazı için erkenden kalkıp banyo yaptım ve namaza gittim. Hemen üstüme atlamasaydın bu kısmı da anlatacaktım. Kusura bakma artık. Benim rüya biraz kısa metrajlı olmuş galiba.
Ne yazık ki ayrı rüyaları görmüştüler. Güzel memeli Nilay’ı nasıl unutacaktı? Ölümcül evlenme korkusu olmasa aslında hemen evlenecekti. Gizlilik karanlıkta ne ifade ederdi? Korku ile alışkanlıklar insanların acı gerçekleriydi. Girişimsiz cesaret neye yarardı? Nasıl cesur olunurdu?
YORUMLAR
Sevgili Engin
Hadi rüyalarda masum bir "kamyon devirmeyi" anladıkta, kamyonu teammüden kızların üzerine, üzerine sürmek affedilesi değil. Sebahattini görürsen çok ,çok selam söyle :)
Hiç merak eylemesin, onuda hayra alamet bir rüyada mutlaka görürler, onu olmazsa karısnı, olmazsa kızlarını daha olmazsa torunlarını. Ama mutlaka, hiç merak etmesin.
Ondan sonra bir bakar ne Nilay kalmış ne Şükran.
Gene değişik ve manidar bir yazı tebrikler.
Selamlar
Biz kadınlar, nasıl da hazırız, inanmaya. Aynı rüyayı görmek? Çocuğa söylesen, inanmaz. Hem olmadık, olmayacak şeye inan, hem de " Ah, vah" de. Aslında " Vah vah vah " demek lazım.
Erkeklerin hiç suçu yok. Kadınlar, iyice bir silkelenip, kendilerine gelmeliler. Ben de erkek olsam, inanan bir ..... ( hadi yazmayayım açık ve net ) bulsam, hiç kaçırmazdım.
Bence, baş kahraman Nilay olsaydı, ismi "şirret "olmazdı. Sosyal statüsüne göre, " metres ", " çapkın", " o..." sıfatlarından birisi olurdu.
Her zamanki gibi güzel bir yazıydı. Düşündürdünüz, gülümsettiniz, yorumlattınız. E daha ne denir? Saygılar.
Sevgili Engin deniz; evet kız yapsa şirret, aşifte, Or... olacak, erkek yapınca Çapkın.
Bu benim görüşüm değil.
Toplumda böyle. Ben de toplumsal yazılarımda olanı aynen yazıyorum yani toplumun gözüyle.Çok gerekirse kendi fikirlerimi de açıklarım aynı yazıda.
Ahlaksızlığı kadın da yapsa aynıdır erkekde. Lütfen bana sitemkar olmayın.
Siyaset furyasına katılmam ama çok uzağında da olamam.
Üşürüm.
Okuyan ve yorumlayan herkese sevgi ve selamlar.
Mizah gerekli bu siteye, hem de en acele tarafından. Bildiğim bir arkadaş bu misyonu götürüyordu. O da siyaset furyasına katıldı katılacak. Gülümsetti yazınız. Ama kahramanımız kadın olsa " Şirret" olacaktı. Erkek olduğu için "çapkın" oldu. Ne kadar da lıştık bu vahim duruma. Artık esprisine gülebiliyoruz bile...
Tebrik ediyorum. Saygılarımla.
belkide mümkündür bunu imse bilemez....onurmusun..
yine gülümsetti hikayeniz beni.
öyle alışıldık öyle çirkin bir davranış şekli ki,toplumumuzda bu tip erkek o kadar çok ki.
sonrasında evlenseler bile asla güvenmeyen,kişilik bozuklukları sonuna kadar süren sapkın davranışlı bu tip kişilerin tedavi olması gerekir.
hayat bu ,insan sever birlikte olabilir ama daha sonra görür ki kendine uygun deil evlenmiyebilir.kısa süreli olup yıpratıcı bir evlilik yaşamaktansa hiç evlenmemek sanırım daha az yaralıyıcıdır.kadın için de erkek için de.
amma sizin hikayenizdeki adam ,öyle çirkin ki davranışı.ne insanlığa ne erkekliğe yakışmıyor yapılan.
ben burda kadınları kızları anlamam bu tip erkekleri neden deşifre etmezler neden birbirlerine destek olmazlar.
hatta hep duyarım .erkeği ihanet eden kadınlar erkeklerine kızacaklarına diğer kadını suçlarlar ,sözüm ona erkeği kandırmıştır kadın, [kusura bakmayın kaba bir tabir hiç de sevmem]kuyruk sallamıştır.yoksa hiç erkeği bunu yaparmı.tüm kabahat diğer kadındadır.
ne diyeyim .sadece yine gülümsüyorum.dilerim psikiyatrlar çoğalır ülkemizde.tedavi edilecek öyle çok kadın ve erkek varki.
kusura bakmayın ben artık bu çağda hala toplumsal yara diyemiyorum.sadece hastalık gözüyle bakıyorum
teşekkürler engin bey
Engin Tatlıtürk
Hikayenin erkek kahramanı zaten evlilikten ölümcül derecede korkuyor.
Mesuliyet duygusu olmadığı gibi psikolojik bir bozokluk içinde.
İşte toplumda böyle nice erkekler var.
Ha... Evlenmekten korkan kadın yok mu? Ben çok gördüm. Ya gerdek korkusu, ya kültürel farklılıkların yarattığı baskı ve diğer nedenler.
Bunu da bir bayan arkadaş yazsın gayri.
Selamlar.
Aynı rüyayı görmek bunun mümkün olmadığını hepimz biliriz. Yalnızca kend isteklerinin tutkunu olan insnalar aynı rüyayaı görmüş gibi yaparlar o kadar. Erkekler evlilik denen kelimeden çok korkarlar ve kızlar da ehp evliliği hayal ederke karşısındaki erkekle birlikte olur ama çoğu zamna bu birliktelik kadın için kabus, erkek için elinin kiri oluveriri.
Bakın yine erkek ve kadın ayrımı burada bile gösterdi kendini değil mi Engin bey? Kadın erkekten hep akıllı olmak zorundadır.
Güzel ve güncel bir yazı idi. Sayegılar yüreğinize