Çok Sevdim İkimizi...
Seni çok seviyorum…
Seneler önce bana ilk kez bu güzel sözcükleri bir tren yolculuğunda söylemiştin. Dün gibi aklımda; ablanla konuşuyordun, “beni seviyor musun” dedi sana, sonra elime tutuşturdu telefonu, “Seni çok seviyorum” dedin. O kadar tatlıydı ki sesin kapılmamak elimde değildi.
Bunları yazarken gözlerimden yaşlar dökülüyor. Aklımdan hiç çıkmıyorsun! Öyle işledin ki kalbime, söküp atsam ölecekmişim gibi geliyor. Yaşıyorsam eğer bir gün eskisinden daha çok seveceğine inandığım içindir. Nasıl bir sevdaya tutulduysam, ne öldürüyor ne güldürüyor. Kara sevda…
Zamana yalvardım seni bana getirsin diye, çok uzun oldu. Her gün daha çok eridim. Hiç vazgeçmedim ki seni sevmekten. Sen yaktın ben yandım!
Adına fallar açtım. Ellerimi açıp yakardım yaratana. Adaklar adadım. Gecelerce uyumadım, ağladım. Şunu öğrendim; erkeklerde ağlarmış…
Ben seni her halinle sevdim, ben senin oranı buranı değil, ben seni sevdim. Sana âşık oldum ben, çaresiz kaldım güzelliğine kapıldım. Yok ki senden başkası kapılayım. Kaderim sensin, ben buna inandım. Muhtacım sana nefes gibi. İlacım olsana, tutsana kolumdan yine, bekle desene…
Benim varlığımın tek sebebi, senin varlığındır. Zaten seni sevmek için gelmişim ben dünyaya, başka amacım yok. Kalbimin sultanı, varlığımın sebebi…
Görmüyorum senin yansımandan başka bir şey. Baktığın yeri merak ediyorum her gün. Düşüncelerine uzanıyorum, belki içinde ben varımdır diye. Sen dünüm, bugünüm ve yarınım… Sen!
Sen hiç beni düşünürken kafanı duvarlara vurdun mu? Ben seni düşünürken, beni sevmeme ihtimalini düşünürken… Çok zor, çok zor sensiz bir saniye bile geçirmek. Kendimi unutuyorum. Ben kendim için değil, senin için varım ki kendimi hatırlayayım.
Seni görünce sıcacık oluyorum, kalbim hiç atmadığı kadar hızlı atıyor, zaman belki ilerliyor ama benim için duruyor. Bulutların üstündeyim senin yanındayken, bütün dünya yok oluyor bir anda, sanki sadece Sen ve ben varmışım gibi…
Öldüm her saniye sensiz. Seni sevmekmiş tek amacım. Seni mutlu görmekmiş tek zevkim, benim başımı döndüren, sarhoş eden…
Senin yokluğun bende bir boşluk yaratmadı, benden bir şey alıp götürdü. Hayata bağlanma şevkimi… Varlığın için her gün şükrettim, sadece varlığın için.
Seni seviyorum, seni çok seviyorum, seni senden çok seviyorum, seni kendimden çok seviyorum, seni seven herkesten daha çok seviyorum, seni çok seviyorum… Seni sevmekten bir saniye bile vazgeçtiysem eğer, gün yüzü görmeyeyim.
ÇOK SEVDİM İKİMİZİ…
16.12.2009
02.55
Gerçek bir mektuptur. Her kelimesinde kalbimin sesi vardır.
YORUMLAR
orsulay
Anlamlı yorumun için teşekkür ederim
Yitirilenler geri gelmeyecek belki, ama umut hiç bizden gitmesin...
tek kelimeyle muhteşem qerçekten çok beqendm.. qerçekten seviyormuşsnz evet bende sevdim çünkü iyi biLirim.. yüreqinize saqLık (=
orsulay
Çok sevindim beğendiğin için
Bunu okuduğunda tek tepkisi güzelmiş oldu :(
Ama ben hala seviyorum
Boşuna sevenin halinden seven anlar dememişler.
orsulay
Seni seviyorum, seni çok seviyorum, seni senden çok seviyorum, seni kendimden çok seviyorum, seni seven herkesten daha çok seviyorum, seni çok seviyorum… Seni sevmekten bir saniye bile vazgeçtiysem eğer, gün yüzü görmeyeyim.
ÇOK SEVDİM İKİMİZİ…
ne kadar net yazılmış..
aşk'a sahip olmak bile çok şey
saygılar
orsulay
Çok teşekkür ederim yorumun için