SEBEBİ BİLİNMEYEN GÖÇ
Nedense hep sonbahar aylarında ayrılık,veda ve gözyaşı vardır.Bazıların sebebini bilemeyiz.Ama şu gerçek ki hepsinde de bir göç vardır.Hepimiz bir gün bu yapraklar gibi önce yeşillenip daha sonra sararıp çürüyeceğiz.
Eğer yapraklara dikkatlice bakarsanız,hafif bir hüzün katar içimizin derinliklerine.Ama yinede ben sonbaharı seviyorum.Öellikle yağmurlarını.Mis gibi toprak kokusu,rüzgarla birlikte esen yapraklar... Ne kadar güzel öyle değil mi?
Halbuki bu güzellikleri küçük şeylerde aramayı bilmediğimizden,böyle güzellikleri çocukluğumuzdan beridir görmediğimizden,belki de sadece yaprakların üzerine basıp gidiyoruz. Ne acı bir tecrübedir,her güzelliğin sir sonunun olduğunu anladığımız zaman Güzellikleri uzaklarda aramak daha doğru olur belki...Aynen öyle de,hayatımızdan bir sonbahar daha geçti.Çünkü sonbahar da bu dünyadan göçüp gidiyor bizim gibi...
YORUMLAR
ESRACIM YAZIN ÇOK GÜZEL TEBRİKLER.YALNIZ CANIM YAZILARI SİYAHLA YAZARSAN DAHA RAHAT OKUNUR CANIM.İKİSİDE AÇIK RENK OLDUĞU İÇİN ÇOK ZOR OKUDUM.EVET SONBAHAR HÜZÜN MEVSİMİDİR.YARAKLAR AĞAÇLARDAN DÖKÜLÜR VE ÖMÜRLERİ SONA ERER.SONBAHAR YAŞLILIK GİBİDİR.YAŞLI İNSANLARDA HER AN HAYATA GÖZLERİNİ KAPATABİLİRLER.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.SANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK GÖNDERİYORUM CANIM.GÜL KOKULARIYLA ÖPÜYORUM.GÜLHAN KESKİN.