- 598 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ACABA ÇEKER Mİ ?
Esenler’de, oturduğu evin kapı zilini çalarak kaçan 5 çocukla kavga eden 18 yaşındaki Oğuzhan Kuzu, kalbinden bıçaklanarak öldürüldü. Polis, cinayeti işlediği iddia edilen 5 çocuğu yakaladı.
Alıntı
Hepimizin canının yandığı ve gözyaşlarımızı tutamadığımız bir haberdi. Özellikle ben çok üzüldüm Oğuzhan’ a. Annesinin ve babasının feryatları ise dayanılamayacak derecede üzücüydü.
Seyrettiğimiz, okuduğumuz haberlerden bir tanesiydi aslında. Bizim bilmediğimiz, duymadığımız, görmediğimiz buna benzer bir çok cinayet işleniyor ülkemizde.
İşin vahim tarafı ise uyuşturucu bağımlıları tarafından hunharca öldürülmüş olması. Mahallede yaşayanların her gün korkuyla sokağa çıkmaları.
İşin en ilginç tarafı ise hasta olduğu dönemlerde Oğuzhan^’ ın katil zanlısını yaşatabilmek için verdiği mücadele. Onun iyileşmesi için gereken parayı toplamakta gösterdiği çaba…
Çok yazık. Bu haberi izlediğimde, aklıma ilk gelen “ Acaba, bir gün canını alacağını bilse, o parayı toplamak için mahallede yaşayanların kapısına gider miydi? “ Diye geçti.
Maalesef, toplumumuz günden güne çöküyor. Vefa duygusu, merhamet ve dostluk kalmadı. Herkes menfaati gereği, can ciğer kuzu sarması. Menfaat bittiğinde, hiçbir şeyin önemi kalmıyor.
Aslında en önemli sorunlarımızdan bir tanesi uyuşturucu bağımlılığı. Bu konuda, önce ailelere görev düşüyor. Değişen dünya ile birlikte, manevi değerlerin azalması da eklenince, kaçınılmaz bir son oluyor bu tür şeyler.
Bu konu çözümlenmediği sürece, Allah korusun bir çok kişinin canının yanması ve ölümü kaçınılmaz olacaktır.
Ateş düştüğü yeri yakar. Hayatının baharında, kara toprağa giren Oğuzhan’ a Allahtan rahmet diliyorum. Ailesine de sabırlar versin.
Peki cezası ! Beş kişi gerçekleştiriyor. Fakat bir kişi cezaevine giriyor. Adalete güvenim sonsuzdur her zaman. Adalete güveniyorum ve katilin cezasını çekmesini istiyorum.
Acaba çeker mi ?
YORUMLAR
Sevgili Nermin hanım. Artık uyuşturucu kullanma yaşı on ikilere kadar indi biliyorsunuz ve biz ülke olarak buna mani olmak için hiç bir çalışma yapmıyoruz gibi geliyor. Çünkü yaşanan olaylar alınan önlemlerin ne kadar yetersiz olduğunu ortaya koyuyor. Aileler bilinçlenmeli. Onlar bilinçlendiği taktide toplum zaten bilinçlenecek ve çok daha ileri adım atabilecektir.
Evet, gerçekten çok büyük bir acı idi o delikanlımız ve onun gibi binlerce delikanlının pisi pisine yok oluşunu görmek.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler duyarlı yüreğinize
Peki cezası ! Beş kişi gerçekleştiriyor. Fakat bir kişi cezaevine giriyor. Adalete güvenim sonsuzdur her zaman. Adalete güveniyorum ve katilin cezasını çekmesini istiyorum.
Acaba çeker mi ?
Toplumsal yaraya parmak basmışsınız.Kutlarım kardeş...İnşaalah suçlular gerçek cezalarını çekerler.
Sevgiler...selamlar...