BÖYLE UZAK KALMA BANA.
AYIN KARANLIĞINA SAKLADIM DÜŞLERİMİ.BİR SEVDANIN YOLUNDA BERDUŞÇA GEZİYORUM.
VE SEN BENİ SEVMEME İHTİMALİNLE BUZ GİBİ DURUYORSUN KARŞIMDA.GERÇEĞİ DUYMAKTAN İLKKEZ BUKADAR ÇOK KORKUYORUM SÖYLEDİĞİN HER SÖZ DİKEN GİBİ BATIYOR YÜREĞİME...İÇİM ACIYOR...
GÜNEŞİN DONUK SARI GÖLGESİNİN ALTINDAN BAKIYORSUN BANA.GÖZLERİNE BAKDIKÇA TERKEDİLMİŞ UÇSUZ BUCAKSIZ BİR ÜLKENİN İNSANSIZ TOPRAKLARINI GÖRÜYORUM...ARIYORUM BİR ÇİÇEK ARIYORUM AÇMAYA YÜZ TUTMUŞ BİR ÇİÇEK,BİR ÇİÇEK BİN UMUDA YETER AMA YOK ...UMUTSUZLUK NE SANA NE BANA YAKIŞIYOR..YAKIŞMAYANI TAŞIYORUZ ÜZERİMİZDE NE GARİP..
NE KADAR YAKINSAM SANA BİR OKADAR DA SEN UZAKSIN BANA ,KIYISIZ BİR DENİZİN UZAKLIĞI BU..DALGALARIN KAYALARINA VURUP PARÇA PARÇA OLMASINI İSTEDİĞİM İÇİNMİ KÜSTÜN BANA?HANGİ GEMİ BARINACAK O SAHİLDE SÖYLESENE?HANGİ GEMİ BATMADAN KALACAK SU YÜZÜNDE?
BÜTÜN FIRTINALARI GÖZE ALMIŞKEN BEN ŞİİMDİİ NEDEN AYAK BASAMIYORUM SENDEKİ O EŞSİZ MAVİLİĞE?SENİN GÖREMEDİĞİN BEN , O SAHİLDE DEMİR ATMIŞ BEKLİYORUM..
ZAMANINDA KAYBOLMUŞ İKİ YÜREĞİ BİRARAYA GETİRME ÇABASI BENİMKİSİ.KÜLLENMEDİĞİNE İNANDIĞIM BİR ATEŞİ YENİDEN YÜREĞİMDE CANLANDIRMAYA ÇALIŞMAK..YORGUNUM EN AZ SENİN KADAR YORGUN...LAKİN HERŞEYE İNAT BİR GÜNEBAKAN DOĞUYOR İÇİMDE, AYIN GÖLGESİNE SAKLADIĞIM DÜŞLERE İNAT....