- 1240 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
EY KIZIL BAYRAKLI GENÇLER!
EY KIZIL BAYRAKLI GENÇLER
Eskişehir de Kasım-2009 Tarihinde ellerinde bir tane bile Türk bayrağı olmayan sadece kızıl bayraklarla bağrışan iki yüz kadar genç Şehit Cengiz Topel caddesinden yürüyüş halin de geçtiler.Gördüğümüz bu manzara karşısında şok olduk
Ey kızıl bayraklı gençler Moskof ‘un kızıl bayraklarını ellernizde de taşırken sizlerden utandık bu durumu görmek bizleri derin yaraladı, o kadar kızıl bayrak içinde ne yazık ki bir tane bile Türk bayrağı yoktu AMA BUNLAR TÜRKE KONUŞUYOLARDI VE TÜRKE BENZİYORLARDI bu durum bizarı için utanç verici bir manzara idi içime sindiremedim.Yazıklar olsun meğer biz ne duruma gelmişiz…
Bunlar M.Kemal Atatürk’ün “ T.C.”ini emanet ettiği Türk gençliği olamaz diye konuştuk..
Bizim bayrağımız bizlere aziz şehit kanlarıyla sulanmış üzerinde ay yıldız olan Türk oğlu Türkün bayrağıdır ona sahip çık; Moskof’un kızıl bayrağına değil. Kendine gel Türk gençliği kendine. ŞEHİT VE GAZİ ATALARIN BU YURDU DÜŞMANDAN HANGİ ŞARTLAR ALTINDA KURTARDI BİR DÜŞÜN.Kendi bayrağına sahip çık, kendi bayrağına sahip çıkmayan genç dev gençte olsa veya cüce genç de olsa Türk aile gençleri olamaz Siz Moskofların kızıl meydanına gidin size beki de madalyada takarlar…
Emperyalist devletlere karşı birlik beraberlik içinde olmalıyız ancak Türk bayrağı yerine kızıl Moskof bayrağını kendine sembolize etmek niye? ONLAR SANA NE YAPTI sen bu duruma geldin...
Türkü sembolize etmeyen kızıl bayraklara elbet de karşıyız.. Nerede bizim Türk bayraklarımız nerede? Sizler Türk aile çocukları Türk genci değimlisiniz? Bu ne hal…
Recim değişikliği ve düşünce farkı olabilir ancak asla Yüce Atatürk’ün kurduğu T.C. şekli İnkılâplarına gölge düşüremez ve asla kimse değiştiremez “Vatan bölünmez bir bütündür ve Ezanlar susmaz.
“ KOMİNİSTLİK İFLAS ETMEDEN ÖNCE Tarih 1990 in sonuna kadar Dünyada iki süper güç varidi bunlardan tanesi 16 cumhuriyetten oluşan Sovyet sosyalimler cumhuriyetler birliği, diğeri de 52 ayrı milleten meydana gelen Amerika birleşik devletleri dünyada bir denge oluşturuyordu sonra Komünistlik iflas etti yanı Sovyetler birliği dağıldı .Rusya sıradan bir devlet konumuna düştü.Amerika birleşik devletler tek süper güç avantajlı durumunda kaldı.
BU İKİ DEVLETİN DURUMU YILLAR ÖNCEK HALİ İLE BU GÜNKÜ HALİ BİZLERE DERS OLMALI Şimdi de bizleri de bölmeye çalışıyorlar nasılmı? Daha evvel seksen inkılabından önce sağcı solcu ayrımı ile günde 100 kişi öldürülüyordu sonra otuz yıldır PKK,yı maşa gibi kullanarak Türk ve Kürt ayrımı sonra Sünni Alevi ayrımı şimdide Çerkez Etmemi konu ederek VATAN HAYINI MI DEĞİLMİ konusu ile nereye varacaklar belli "Çerkez Etem Yunan askerleri ile birleşti Türk odusuyla savaştı vatan hayınımı yoksa değilmi iyi karar verin.Türk ve Çerkez ayrımı yapmaya çalışıyorlar menfi milliyetçilik ile parçalamak istiyorlar hedef belli...
“BERNİM NACİZ VUCUDUM ELBET BİR GÜN TOPRAK OLACAK, FAKAT TÜRKİYE CUMHURİYETİ İLELEBET BAYİDAR KALACAKDIR.diyen” Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK.Biz millet olarak bunun bilinçi içinde olmalıyız. Bize hep batıdan zarar gelmiştir hele birde haçlı sferlerini düşünününüz...
Kapılarımızı onlara açtık buyur ettik onlar ne yapıyor gümrük birliği hariç 40 yıldır diş kapıda bizi bekletiyorlar.Gümrük birliğini de onların menfaatler olduğu için hiç zorluk çıkartmadan hemen kabul ettiler aynı Kıbrıs Rum kesiminihiç pürüzsüz hemen kabul ettikleri gibi. Aslında Bunlar bizlere birer ibret ve ders dir. Yıllarca dış ülkelerde ki Türk elçilerimizi öldürdüler Türkiye’yi parçalar haline getirmek istiyorlar kolay lokma edip yutmak için. Bu gün Dost gözüken dünkü düşmanlarımız bu gün yeniden altımızı oyuyorlar bizim gibi uyumuyorlar onlar durmadan çalışıyorlar UYUMA MİLLETİM UYUMA.
" SU UYUR DÜŞMAN UYUMAZ"
Sizleri üzdüysem özür dilerim yeter ki vakit geç olmadan gerçeği görelim.birlik beraberlik den asla taviz vermeyelim.TÜRK GENCLİGİ BİRİNCİ VAZİFENİ ASLA UNUTNA…
Bütün ilgililere Sevgi ve saygılar sunuyorum.
Şair yazar Kâzım ÖZGÜR
YORUMLAR
KIYMETLİ KAZIM ÖZGÜR BEY,
Yazınızı okudum. Acı amma hakikat, anlattığıız gibi..
Dinimizden, Dilimizden, Bayrağımızdan.. hasılı, bütün maddî ve manevî kıymetlerimizden utananlar türedi.
Bizler Elhamdülillâl Müslüman'ız; Ne Mutlu ki, Türküz, çok şükür ki, Milliyetçiyiz.
Ellerinize ve kaleminize sağlık.
Allah'a Emânet Olunuz.
Selamlar.
Vehbi Okur tarafından 1/4/2010 8:38:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kâzım ÖZGÜR
Sağlık ve esenlik dolu yaşam dilerim Yüce Allha eman olunuz.Tektar buluşmak dileği ile...
Güzel ve heyecanlı bir yazı.
Harf hataları var ama önemli değil.
Kendi içinde tutarlı lakin yazı eksik gibi.
Yazarın öneri ve kanıtları yok.
Biraz aceleye gelmiş gibi.
Yine de
8 Puan veriyorum.
Sevgi ve selamlar.