- 851 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
AÇIN, KOZMİK ODANIZI !
Yolsuzlukların, haksızlıkların, kötü niyetlerin, darbe girişimlerinin, her türlü ülke problemlerinin üzerine gidilmesi gereğini halk, bütün içtenliği ile destekliyor bu gün.
Varsa eğer, ordunun içindeki çürüklerin de ayıklanmasının, tartışmasız , en önemli destekçilerinden biri olduğunu da kanıtladı, Genelkurmay !
Eğer öyle olmasaydı, o da demokrasiden değil de, darbelerden ve darbe yanlılarındn biri olsaydı, bu gün o noktaya gelinemezdi. Kozmik odaya kadar girilmesine ve soruşturmanın kamuya açık yapılmasına izin veriliyorsa, açıklamalarla soruşturmanın yasal olduğu halka bildiriliyorsa eğer, bu özellikle Genelkurmay’ın demokrasiden ve şeffaflıktan yana olduğunun kanıtıdır.
Kimse buna, iktidarın inadı, emniyetin gücü falan demeye kalkmasın !
Eğer istense, en azından, yayın yasağı konulabileceğini de herkes biliyor.
Ben şöyle bir iddiayı ortaya atmakta da çekince görmüyorum : EĞER, KOZMİK ODADAKİ SORUŞTURMANIN SONUCUNDA, DİREKT GENELKURMAY’A BAĞLI OLAN BU BİRİMDE KESİN SUÇ UNSURU BULUNSAYDI / YA DA BULUNSA, GENELKURMAY BAŞKANIMIZ, KESİNLİKLE İSTİFA EDER /Dİ !
Çünkü, gerçek demokratlar, gerçek vatanseverler, öylesine şahsiyet ve onur sahibidirler.
Demokrasiye inanmış halk da, tüm kurumlarda, şeffaflık, dürüstlük ve temizlikten yanadır.
Ordunun olduğu gibi , emniyetin ve yargının içindeki çürüklerin de ayıklanması desteklenir. Tarafsız olduğu kanıtlandığında, kimsenin bir diyeceği kalmaz.
Fakat ortada bir haksızlık, adaletsizlik yok mu ?
Meclisde kaç tane çürük yumurta var ? Fikir özgürlüğünün kesinlikle sağlanması haricinde, adi suçlardan yargılanabilme yolu, vekillere niçin açılamıyor ? Ya onlardan da darbe taraftarları, hatta suikastçılar, casuslar bile varsa ! Olmadığı nasıl iddia edilebilir ve soruşturma yapılmadan, nasıl kanıtlanır ?
Sayın vekiller ; şu meclisin kozmik odasını da bir açsanız diyoruz ; bakalım ne çıkacak, hepimiz merak ediyoruz doğrusu ?
Meclisin de kozmik odası açılmadıkça, kürsü ve düşünce özgürlüğü haricindeki dosyalar gündeme alınmadıkça, hesabı sorulmadıkça halk, en çok çürüğün mecliste bulunduğuna inanacaktır.
Sizler de Genelkurmay kadar haysiyet, onur sahibi iseniz, onun kadar vatanseverseniz, açın şu kara kutunuzu- pardon, kozmik odanızı diyecektim -, çıkın halkın karşısına, aklanın da görelim.
Şunu da unutmayın : Meclisindeki yumurtaların, çoğunluğunun çürük çıkmasından gurur duyacak, sevinecek bir halk yok karşınızda. Ne kadar az çürük çıkarsa, o kadar onur duyarız meclisimizle. Ama görmemiz, bilmemiz gerekiyor önce.
Acelesi yok ; varın siz ordudan başlayın, emniyetle ve yargıyla devam edin. Sizin sıranız en son gelsin isterseniz. Fakat o sıra mutlaka gelsin.
Açın kara kutunuzu - pardon, kozmik odanızı - size oy veren insanlar bir görsün !
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Birileri devlet sırrı dedi, birileri devletin yatak odası na girildi diyerek yaygara kopardı.
Ergenekon tutuklusu İbrahim Şahin'de ele geçen belgeler gösterdi ki "devletin hakimine kapatılmaya çalışılan odalarda" Ergenekon yıllardır cirit atıyordu.
çekirge bir sıçrar iki sıçrar.....ama yazık ki artık sıçrayacak bir yerde kalmadı.....
Mehtap S.Hümeyragül DALLI tarafından 1/1/2010 11:20:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fikret kardeşim; Basit basit suçlar uydurulup, tezgah ve daleverelerle, iftiralarla millet vekilleri çalışamaz hale getirilebilir dokunulmzlık kalkarsa. Basit bir vergi yada trafik suçu yüzünden önemli bir meclis gündeminde aritmetik değiştirilebilir.
Bu daha sakıncalı değilmidir?
Zaman aşimı süresi uzatılsın derseniz uygun olur.
Sahtekarları önleyelim, cezalandıralım ama Meclisi de kilitlemeyelim, zaten ağır aksak işliyor. 12 Eylülden bu yana Demokratik bir sivil anayasa hazırlayıp onaylayamadılar.
Saygılar.
Engin Bey ; benim kastım, vekillerinin çoğunun adi suçlarla ilgili dosyalarının olduğu ve bu suçlardan dokunulmazlık sayesinde kurtulduklarıdır. Eğer araştırırsanız, önünüze kapkara bir tablo çıkacaktır. Adeta, çalıp-çırpıp meclise- dokunulmazlığa sığındıklarını göreceksiniz.
Yandaş medyanın ısrarla orduyu karalama yayınlarına göz yumuluyor da bizim yazdıklarımız nasıl fazla oluyor, onun da tartışılması gerekiyor galiba.
Meclis TV izle kardeşim.
Gizli oturumları kastediyorsan onu Anayasa destekliyor.
Ustelik Genelkurmay'ın Kozmik odası halka değil devletin sorumlu ve yetkili hakimine gizliliğin korunacağı teminatı ile açıldı.
Bu konuda ısrarla yazmak ve konuşmanın bir alemi olmadığı kanısındayım. Çünkü Askar bile saygı ile yargıda olan dava için açıklama yapmıyor yada çok çok sınırlı tutuyor.
Diğer pek çok fikirlerinizle hem fikirim.
Saygılar Selamlar.
"...adi suçlardan yargılanabilme yolu, vekillere niçin açılamıyor ? "
"...kürsü ve düşünce özgürlüğü haricindeki dosyalar gündeme alınmadıkça, "
Bu kadar basit...Çalmadıysan,kayırmadıysan,istismar etmediysen,anlın açık ve hesabını veremiyeceğim bir şeyim yok diyorsan...
Çıkar suratından mazlum maskesini...
CHP'li,MHP'li,AKP'li,BDP'li,Bağımsız; Aklanmaktan mı korkuyorlar.
Doğru,haklı talep ve sitemler var yazınızda.
Selam ve saygıyla.
milletvekiline dokunma......onlarda artık bir sınıf olmuş...
Güzel bir yazı, kutluyorum.
Pek çok şeyi, doğal olarak, mantıkla irdeliyoruz. Sanırım, burada yanlış yapıyoruz. Bu ülkede, yaşanan çoğu şeyde, mantık yok. " Ben yaptım / yaparım, olur / oldu " düşüncesi hakim. İnsan, giydiği kürkün gücüne kapılırsa, gaflete düşmüş demektir. Gün gelir, kürkünü de alıverirler, oturduğu koltuğu da çekiverirler, altından. Sanırım, bunun korkusu sardı, ceylan derisi koltuk sahiplerini.
Saygılar.
Yaşananlar, siyaseti bitirmek isteyen çetelerin, kendi düzenlerini sürdürmeye alışkın ve azimli derin tertiplerin sistemli çalıştığını gösterdi bize.Gerektiğinde yoluna çıkan çıkabilecek politikacıları şiir okudu diye hapise gönderebildi.Asılsız suç isnatları yapabildi.Bunlarla ilgili maaşlı yazarlarına kitaplar yazdırabildi,gazetelerine medyalarına haberler yaptırabildi.Sonra dabu haberlere yazdırdıklarına yönlendirdiklerine dayanarak parti kapatma davaları bile açtırabildi sistem.Oysa şimdi lideri ve yöneticilerinin çoğu terör örgütü davasından yargılanan bir partiye hiç mi hiç kapatma davası açılması düşünülmüyor.
Bu tuhaflıkları gördükçe, politikacı kendisini korumaya alır.Dokunulmazlıkları kaldırmaz.
Yargı, yasalar , devletin asıl sahibi seçilmiş yöneticilerin bile hala giremediği, içinde ne olduğunu bilemediği kozmik odaların varlığını normal karşılayan bir zihinsel kirlenme içindeyiz çoğumuz.
Siyasetçi bedelini seçilemeyerek ödüyor zaten.
Asıl dokunmak gereken ama dokunulmaz olanları milletin gönderme gibi bir yetkisi ve imkanı yok.
Suça karışmış bir yüksek yargı mensubunu mesela millet seçimlerde tasfiye eebiliyor mu? Sistem bunları koruyacak şekilde kendi kendini kilitlediyse, ömürboyu suç işleyenlerin bulundukları makama yapışmaları ve işledikleri suçlara devam etmeleri nasıl önlenecek?
Keza askeri suçlarda da durum aynı.
Son yıllarda, o da artık ancak çok ve detaylı delillerle yapılan çalışmalar neticesinde bazı noktalara dokunulabiliyor ve yargı süreci işletilmeye çalışılıyor.Ama sistem tam anlamıyla bu hesap sormaları kolaylaştıracak şekilde değil.Direnme noktaları hala çok etkili çalışıyor.Yeni bir anayasa ile daha çağdaş daha demokratik bir sisteme kavuşmamız gerekiyor bunun için.
Bu arada tabii ki politikacılardan da, "derin tertiplerin üzerlerine yamamaya çalıştıkları sanal ve propoganda amaçlı suçlar ve açtırabildikleri davalar" dışındaki gerçek suistimale dayalı suçlarının da hesabı sorulamaz oluyor.
Ciddi ve kapsamlı bir anayasa değişikliği, bunun yanında da bir şekilde devletin çeşitli kademelerine sızabilmiş bu derin yapılanmaların temizlenmesi, ayıklanması ile ancak sağlanabilir istenen.
BU haliyle, milletin seçtiklerini ve devletin asıl sahibi olan TBMM yi hedef alan, politikacıların kötü, kaka olduklarına, milletin seçtiklerinin hırsız olduğuna, milletin aslında doğru seçim yapamayacağına zemin hazırlamak isteyen çevrelerin çıkarlarına hizmet eder, zaten seçim yoluyla uzaklaştırılmaları mümkün olan siyasetçilerin toptan karalanmaya çalışılması.
Güçlerini kaybetmek istemeyen, üstelik de devletin imkanlarını sonuna kadar sömüren, sömürmüş olan, 28 şubat türü süreçlerle milletin milyarlarca dolarını bir gecede bankalar eliyle buharlaştıran yapılanmaların, aslında bu seçilmiş siyasetçileri karalamak ve milletin arzusu aksine netice almaya çalışmaktan başka yolu da yok günümüz dünyasında.
O da tabi biraz zor oluyor.
Körükörüne her söylenene inanacak, yapılanları sorgulamadan önüne itileni benimseyecek kişi sayısı da eskisi gibi fazla değil.Millet neler döndüğünün farkında.
Hırçınlaşmaları da biraz bu yüzden.
bütün yazdıklarınıza katılıyorum bu ülke,nin refahı için bu temizlik gerekli insanlarımızın halkımızın gelecek günlere artık güvenle bakması için. bu temizlik gerekiyor eyer asker,in kozmik odası ardına kadar açılmışsa halkına bu büyük bir güven veriri..
sıra devletin içinde dolaşan kirli ellere gelsin artık.bu halk bu topraklar artık huzur istiyor yurdun her köşesinde akan gözyaşları dinsin artık..
kardeş kanı akmasın. artık.
sokakta yürüken birbirimize endişeyle bakmayalım.başımızda ve bizleri yönetenlerin.oğluna gemi almış kzına amerikada vila almış. fakiri destekleyen kurumlara elden ele geçip bazılarına geçim kaynağı olmuş.
bir ülke istemiyoruz.
artık yürdün dört köşesine sahip çıkan. bir yönitim istiyoruz..
kardeşi kardeşe düşman eden elleri kırın...
bü ülke bize atalarımızdan miras bu mirası gerektiği noktaya getirmek için tek yürek ve tek güç olalım.. kaleminiz daim olsun...
bu gün okuduğum en anlamlı satırlar sevgimi bıraktım sayfanıza..