Bir Eski Zamandı
Bir eski zamandı; sözler anlamsızdı, sadece bakışlarla anlaşan birbirini sevmekten korkan ama kalbine engel olamayacağını bilen iki insan vardı. az konuşurlar çokça bakışırlardı. Bir eski zamandı; 20 metrekare içinde iki insan vardı. Sözler anlamsızdı, az konuşurlardı ama öz konuşurlardı, esen rüzgarla birlikte kalplerinin ateşiyle birbirlerinin içindeki duyguları bakışlarda ararlardı. çok konuşmazlardı.
Bir eski zamandı bu iki insan ayrı düşselerde kalplerinin ateşiyle birbirlerini hiç birzaman unutmadılar ama korktular sevmekten. bir eski zamandı ayrılık sona erdi. iki insan başka dünyaları yaşadılar başka hayatların içinde iz bıraktılar ama birbirlerini hiç unutmadılar. bir eski zamandı kaçamak bakışların imalı sözcüklerin artık yetmediğini gördü bu iki kişi içlerindeki yangın büyüdü büyüdü büyüdü ve sonunda iki kalp bir atmaya başladı.
Bir eski zamandı kocaman bir kalbin içine sığdı iki yaşam. sözcükler imazısdı bakışlar artık korkmuyordu kaçmıyordu. Bir eski zamandı mutluluğu arayan iki insan vardı. çok konuşmazlardı ama anlamışlardı birbirlerini ve çok sevmişlerdi birbirlerini. Bir eski zamanın bu yorgun yolcuları artık yaktıkları ateşin küllerinden doğmuş bambaşka bir dünyanın kralı ve kraliçesi olmuşlardı. Önlerinde uzanan o hayat yolunda bir olmak birlikte olmak için engelleri birer birer atlamaya başladılar bazen takıldılar düştüler ama yılmadılar. her ayağa kalkışlarında daha da hızlandılar. çünkü engellerde birisi düşerse diğerinin kalbi acıyordu. Bir eski zamandı onlar düşüp yılmak için yemin etmemişlerdi, onlar aksine daha yükseğe çıkarak engellere yıldızlardan el sallamak için yemin etmişlerdi.
Günler geçti, aylar geçti iki insanın içindeki aşk ateşi hiç sönmedi. katlanarak arttı. Şimdi bu iki insandan biri oturmuş bir bilgisayarın başında kraliçesinin özlemiyle birlikte ona olan sevgisini yazılara döküyor. Bir eski zamanın izlerinde şimdiki zamanda gelecek zamanın hayalleriyle onun özlemini büyütüyor içerisinde. Sevmenin gerçek olduğu aşkın ölümsüz yaşandığı zamanların bu iki kahramanı bakalım gelecek zamanlara eski zamanların hikayelerini çocuklarına anlatabilecek mi?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.