- 607 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYANIN ÇOĞU YERİNDE
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Evet aşağıdakilrei görmeliyiz,ama hep aşağılara bakmak sorunumuzu çözmüyor...
Daha iyiyi,daha güzeli,daha refahı yakalamak neden hakkımız olmasın ki...
Dünyanın bazı ülkelerinde terör yok,milli gelir on bin doların üzerinde .Gençlerimiz geleceğe güvenle bekamıyor,asgari ücret ev kirasına yetmiyor...İşçinin sendikal hakları elinden alınıyor.Sözleşmeli çalışanların durumu içler acısı...
Özelleştirme adı altında devletin gelir kaynakları yabancılar peşkeş çekiliyor...
İşte dünyanın bazı ülkelerinde bu olusuzluklar yok.....Kutlarım saygılar