2010'DA NELER OLACAK ?
( SADECE VE SADECE GÜLMEK AMAÇLI YAZILMIŞTIR,ALTINDA VEYA ÜSTÜNDE BAŞKA BİRŞEY ARAMAYINIZ..)
- BEHLÜL, KENDİSİNİ EVLATLIK EDEN ADAMA SALÇA OLACAK, EN FAZLA 3 BÖLÜM SONRA
( BEHLÜL YAZ BOŞLUK BIRAK 2112 YE GÖNDER, BİZ ARAYA YASTIK KOYARIZ ) :)
- HÜKÜMETÇE YAPILAN AÇILIM MUHTEMELEN CEYRAN YAPACAK, VE KAPANIM OLARAK DEĞİŞTİRİLECEK..
- MAALESEF İSMAİL YK ALBÜMLERİ YİNE YOK SATACAK..BİZDE MÜZİK KÜLTÜRÜ BÖYLE KİRLENDİKÇE..DAHA ÇOK ÇAKMA SANATÇILAR CIKACAKTIR..
- EZEL DİZİSİ ÇOK CAN YAKACAĞINDAN ÖNÜMÜZDEKİ SEZON " diEZEL " OLARAK ADLANDIRILACAK..
- MALAZGİRT’İN YOLU 1071’DEN BERİ HALA AYNI ŞEKİLDE DURUYOR, MUHTEMELEN DEVLET YOL İŞLERİ ANADOLUYA GİRİŞİMİZİN 1000 YILINDA BU YOLU YENİLİYECEK,İNŞ :)
- EVLENMEYİ DÜŞÜNMEYİP DOST HAYATI YAŞAMAYI SEÇENLER İÇİN KANALLARDA" DOST-U İZDİVAÇ " PROGRAMLARI TÜRÜYECEK..
- APO’NUN ODASI ÖNÜMÜZDEKİ YIL 2,5 CM KARE KADAR UFALACAK, VE YİNE MEMLEKET MOLOTOF KOKTEYLİNE BOĞULACAK..!
- DTP YE YENİ İSİM BULUNAMICAK, DTP DEN SONRA KURULAN 178 İNCİ PARTİYE "SEN KAPA BEN AÇARIM" ADI TAKILACAK..
- AŞK-I MEMNU’ NUN FİLMİ VİZYONA ÇIKACAK..HERKE-S MEMNU ADI ALTINDA VİZYONA GELECEK FİLMDE BEHLÜL TUTTUĞUNU............ANLADINIZ SİZ ONU :) SPONSORLAR : YATAŞŞŞŞ - TAÇ YASTIKLARI..
- DENİZ BAYKAL’ LA - BAHÇELİ TOPLASAN Bİ MUHALEFET EDEMİCEK BU SENEDE ..!
- MEMLEKETİN % 84 Ü 685 LİRAYLA AY SONUNU DENKLEŞTİRECEK..MUHTEMELEN KAFADAN Bİ 59 MİLYON KİŞİ AÇLIK SINIRININ BODRUM KATINDA YAŞAM MÜCADELESİ VERECEK.
- İSTANBULDAKİ TÜM GARİBANLARI TOPLAYIP HEPSİNE AYLIK BAĞLASAN DA BU PARA, BİR DİZİ OYUNCUSUNUN DİZİ BAŞINA ALDIĞI PARANIN 10 DA 5 İNE VARAMIYACAK ..!
- EVLENDİRME PROGRAMLARINA YAŞ SINIRI GETİRİLECEK..4-5 EVLİLİK YAPMIŞ YAŞI 65 - 75 ARASI OLAN BAY VE BAYANLAR İÇİN " KABR-İ İZDİVAÇ" BÖLÜMÜ AÇILACAK, İNŞ..
- ÖMER ÜRÜNDÜL, HINCAL, HAŞMET, RIDVAN DİLMEN..ÖNÜMÜZDEKİ 100 YIL BOYUNCA YORUMCULUK YAPMAYA VE FUTBOLDAN ANLAYAN TEK ALLAH KULLARI OLDUKLARI İÇİN ÇUVALLA PARA GÖTÜRMEYE VAKIF OLACAKLAR..!
- ORHAN GENCEBAY BU SENEDE İMAJ DEĞİŞTİRMİYECEK :)
- BİZ HALA KOYUN Bİ MİLLET OLARAK ÖNÜMÜZE ATILAN VE GÖZÜMÜZÜ BOYAMAKTAN BAŞKA HİÇBİR HALTA YARAMAYAN ERGENEKON TARZI DAVALARLA, VE UYDURULMUŞ GÜNDEMLERLE KOCAMAN YILI KABAK GİBİ TV BAŞINDA GEÇİRECEĞİZ..!
YAZAN : MUHAMMED TAHA ( İLYSŞNCN ) - SHİPTARDAMUS :)