Zikiriye iz zikir çeke - çeke devletin ne gazı, ne suyu kaldı
Zikiriye iz zikir çeke - çeke devletin ne gazı, ne suyu kaldı
Her geçen gün sıcak gündem ve son dakika haberleri görmemizi sağlayan zikiriye iz
Bizleri ne derece duygu yoğunluğunu yaşattıklarını bilseler inanıyorum ki çok mutlu olurlar.
Haber kirliliğini yaratan büyükler, sanki bizlerin ruh halimizi çökertmek için adeta yarışıyorlar. Ama onları çok iyi anlıyoruz. Çünkü , zikiriye iz zikir çekiyor. Bir kaç tane daha zikiriye bulmaları lazım ki gece yataklarında rahat uyuyabilmeliler.
Oraya kon, buraya kon ergene kon belgeleriyle çok yoruldular. zikiriye boncukları gibi dizim dizmeli zikirsizler .
Ama bunları birçoğumuz hak ediyoruz. Bu durumda hala tek yumruk olmak için davet bekleyenler çoğunluktadır ve kendisini erişilmez kardelen gibi gören vatandaşlar benekli öküzün dediğini kulak ardı yapmayı ihmal etmiyorlar... Ne kadar yüksekte olursan ol, bu dağın eteğine ineceksin, mutlaka bu yoldan geçeceksin, Tek kalındığı zaman dağın etegine insen boş, bu yolda yürümeye kalkmanda boş. Çünkü iş işten çoktan geçmiş olacaktır.
Adama günaydın derler!
Birlik ve beraberliğin sağlanması için çaba göstermeyenler, bu günkü durumun sebebidirler!..
Sonunda ısrarla çağırıldıkları kapıyı bulamayacaklar. Sıkılan gazların dumanlı hava sahasında kaybolup yok olacaklar.
Çatlayan toprağın aralarında kaybolacaklar.
ABD hayranlığı ve gösterişli yaşam hayali içerisin de yapayalnız kalacaklar.
İşte o zaman vahşi batının kovboylarına dans edecekler. Sonrada geberecekler.
Kendini erişilmez görenler, bir gün gerçekten tüm değerlerinden uzak kalacaktır, Kendini beğenmişler, birlik beraberlik için Zorla ikna edilmek isteyenler, Kendini matah sananlar, Sizlerin yaşam hakkı aşağıdaki isimlerle mümkündür
Coniler, zikiriye iz ler.. kılıçkalkan oynayanlar. barbarzanı ler recebistan lar.
Bunların bulunduğu dünyada, yaşama hakkı bulabilirseniz yaşayınız!... Zikir çeke- çeke….
Zeynep aydınlıoglu
22.12.2009
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.