- 1268 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2007 Şairler Antolojisine 20 yeni dost
Değerli Dost
Daha önce 50 kişi ile sınırlandırdığımız antolojimize sizlerden yoğun bir katılım isteği geldi ve kısa zamanda 50 kişi kayıt yaptırdı. Ancak şu ana kadar katılım bedelini yatıranların sayısı maalesef aşağıda listede olup, istenilen kişiye ulaşmadı. Onun için kitabın basımının geçikmemesi bakımından 20 yeni dostumuzu bu antolojiye almak zorunluluğu ortaya çıkmıştır.
Aşağıda şartları ve kayıt şekli belirtilen bu antoloji de size öncelikli olarak bir kişilik kontenjan ayrılmıştır. Lütfen katılıp katılmayacağınızı en kısa sürede bildirmelisiniz. 2007 ŞAİRLER ANTOLOJİSİ yayınlanacak olup katılım müracaat sırasına göre ve katılım bedelini önce yatıran kişilere göre yapılacaktır.
KATILMA ŞARTLARI:
1-Antoloji 14*20 cm boyutlarında renkli ofset kapak 1.hamur kağıda 2500 adet basılacaktır.Antoloji ANASAN YAYINLARI’ndan yayınlanacaktır.
2-katılımcılar 10 satırlık özgeçmiş, adres, telefon ve e mail, web sayfası adreslerini ve şiirlerini internetten sabitince1@adresine veya buradan göndereceklerdir. İnternetden gönderme imkanı olmayanlarda P.K. 10 Gar Kayseri adreslerine posta ile gönderebileceklerdir.
3-katılım ücreti 254991 nolu sabit ince posta çeki hesabına ücretsiz olarak veya 5302 0274190 nolu işbankası düvenönü. şubesi kayseri banka hesabına, yurt dışından katılacaklar da işbankası sivas cad. şubesi 5304 0229747 nolu euro hesabına euro olarak gönderebileceklerdir.
4-Katılımcı sayısı 50 kişi ile sınırlı olacağından kayıt ve ücret ödeme sırasına göre kabul edilecektir.
5-Katılım ücreti 50 YTL olup, her şair sadece 3 şiirle katılabilecektir. şiirlerden birisi kısa olacak ve özgeçmişin bulunduğu sayfanın altında yeralacaktır. Şiirlerin uzunluğu da 30 satırı geçmeyecektir.
6-Her şaire 20 adet kitap verilecek olup, kitaplar katılanların adreslerine kargo ile gönderilecek, kargo ücreti alıcıya ait olacaktır. kalan kitaplar da bir hayır kurumuna geliri bağışlanmak suretiyle değerlendirilecektir.
7- 2007ŞAİRLER ANTOLOJİSİ aşağıda belirtilen şair, yazar ve ozanların anısına yayınlanacak, 2006-2007 yılında vefat eden başka şair,yazar ve ozan olursa ve sizlerin de önerilerinizle bu kişilerin anısına yayınlanacaktır. Anısına yayınlanan kişiler hiçbir kıstasa tabi olmadan sadece vefat edenlerden oluşmaktadır.
selam ve sevgilerimle.
Sabit İnce
şair,yazar,araştırmacı,bestekar
NOT: ESKİDEN YAYINLADIĞIMIZ ŞİİR ANTOLOJİ VE KİTAPLARIMIZI www.ucuzhost.biz ADRESİMİZDEN ONLİNE SATIN ALABİLİRSİNİZ.
HÜSEYİN BALIM, AŞIK YAŞAR REYHANİ, AŞIK KUL MUSTAFA, AŞIK ABDULVAHAP KOCAMAN, AŞIK ZAVALLI BABA, AŞIK GURBETİ, ALİ EKBER ÇİÇEK, AŞIK HÜDAİ, ERDAL ÖZ, BASRİ GOCUL, UĞUR KAPUSUZOĞLU, SADIK ATAY, ŞABAN AYDIN, TURAN ENGİN, AHMET TALU. EMİN AKDAMAR,MÜBERRA KIRAN VE ÜMİT MALKOÇ ANISINA
2007 ŞAİRLER ANTOLOJİSİ ŞU ANA KADAR KATILIP ÖDEME YAPANLARIN LİSTESİ:
MUHSİN AKTAŞ 50
BEKİR ALİM 50
HIDIR ALTAŞ 50
MUALLİM AYHAN 25
ALİ BAKSI 50
NEVZAT BAYRAMOĞLU (HÜRDEMİ) 50
YUNUS EMRE COŞAN
ŞEVKİ ÇOBANOĞLU 50
PERİHAN DİRİCAN 50
GÜLTEN ERTÜRK 50
ZÜBEYDE GÖKBULUT 50
ERHAN GÜL 50
ŞÜKRAN GÜNAY 50
RENGİN PARLAYAN GARDNER 75
GÜRSEL GÜVELOĞLU 50
YAKUP ICIK 50
RESUL KARAHAN 50
SÜLEYMAN KAYA 50
AŞIK RIZAİ (RIZA ÖZCAN) 50
ZİYA ÖZTÜRK 50
SABİHA SERİN 50
MEHMET ŞAHİN (AŞIK ŞAHMEDİ) 50
İBRAHİM ŞAŞMA 50
GÜLSEN ŞENDERİN 50
DEMET TARAKÇI 50
AHMET TURANOĞLU 50
HASAN ULUSOY 50
ALAATTİN UYGUN 50
EKREM YALBUZ (AŞIK CİNASİ) 50
HARUN YİĞİT 50
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.