- 1119 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
domuz gribi aşısı hakkındaki bilmedikleriniz
Finlandiya eski Sağlık Bakanı Dr. Rauni Kilde’den domuz gribi hakkında çok cesur açıklama.Domuz gribi aşısının bir aldatmaca olduğunu itirafa eden Dr. Kilde, “Bu aşı ile mümkün olduğunca dünya nüfusunun çoğu öldürülmek isteniyor” dedi. Bu düşüncenin eski ABD Başkanlarından Henry Kissinger’e ait olduğunu söyleyen Dr. Kilde, 14-15 Mayıs 2009 tarihinde yapılan Bilderberg toplantısında bu kararın alındığını belirtti.Dr. Kilde, bir televizyona yaptığı açıklamasında, “ABD, hiçbir maddi kayıp yaşamadan hatta milyarlarca dolar kazanarak dünya nüfusunu üçte iki oranında azaltmayı hedeflemektedir” diye konuştu.Dünya Sağlık Örgütü’ne domuz gribinin ölümcül bir salgın olduğu yönünde beyanda bulunması için baskı yaptıklarını belirten Rauni Kilde, “Böylece aşıyı tercihli değil zorunlu yapmak istiyorlardı. Özellikle hamile kadınların ve çocukların ilk önce aşı ile zorunlu tutulması gelecek nesilleri hedeflediğini göstermektedir” açıklamasında bulundu.Finlandiya hükümetinin sınıflandırmayı kabul etmediğini ve hastalığın derecesini normal hastalık olarak gösterdiğini ifade eden Kilde sözlerini şöyle sürdürdü; “Hiç kimse aşının bir yıl, beş yıl ya da 20 yıl sonra ne gibi etkilerinin olacağını bilmiyor: Mutlak kısırlık mı? Kanser mi? Ya da ölümcül herhangi bir hastalık mı?” Dr. Rauni Kilde, “Amerikan yönetimi ileride bundan dolayı doğacak herhangi bir sıkıntıdan dolayı ilaç şirketlerine bir sorumluluk yüklenmemesi için şimdiden önlemini aldı ve onları tüm sorumluluklardan muaf tuttu. Bu bile işin ciddiyetini göstermeye yeter” dedi.
YORUMLAR
teşekkürler bu güzel bilgi için..dünyanın haline bak..insanlık kendi kendini yok ediyor..güçlü olan zayıfı yutuyor..hangi hakla hangi vicdanla..hastalıklı beyinler yönetiyor maalesef dünyayı..hiç vicdan ve merhamat yok bunlarda..kuş gribi..domuz gribi..bunlar yeterli değil..seneye güvercin gribi..ya da kedi gribi..vs..daha ne kötülüklere maaruz kalacağız kimbilir...duyarlı yüreğinize..gönülden sevgiler..selamlar..
Benim dikkatimi çeken şu neden herhastalık yaygınlaştı diye önce yeni kalkınmakta olan özelliktede müslüman ülkelere öncelik tanınması..Kuş grbi dendi yok edilen sadece müslümanlarınki ...deli dana yine öyle domuz gribi yine öyle ozaman hayvanlar öldürtürülüyordu neden hala domuz eti ve mamülleri ortada neden domuzlar tümden dünyanın heryerinde imha edilmiyor neden oysa ...
Sadece keselerini doldurmak için provakosyanla panik yaratmak ..Halkı psiklolojik olarak aşı olmaya zorlamaktır..Kaldıki yan etkileri neden saklanıyor...Ateş düşürücü alsanız etkileri yan etkileri kiimler alacak almamalı yazılı ..neden aşıda yok..
Ayrıca hamileler her yenen içenden etkilenir bebek de öyle o bebeklerde annede kana zerk edilen aşı nelere mal olur varmı kesin delili...
Bende olmam günlük 1limon yiyorum senelerdir aslada grip olmam olsada hafif geçer hafif başağrısı oda..
En güzeli temizlik ve sağlıklı doğal beslenmekle çoğu vitaminleri alırız ..Bağışıklık sistemide güçlenir vücütta..
Eskiden aşımı var dı ama eskilerde daha sağlıklılardı..Doğaldı yedikleri içtikleri katkılar yoktu..
Sağlıklı günler dileğiyle ..Yazınızın konusu güzel..
iLLADA olsun diyenler icat edenler acaba bu aşıyı oluyorlar mı..Kobay olmaktan çıksın herkes ..
Allaha emanet olun ..Selamlar..
ÜLKÜ BAHÇESİ tarafından 12/14/2009 1:29:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu öğretici paylaşımınız için sonsuz teşekkürler..
Bundan önceki kuş gribine de yaklaşımım hep şüpheyle olmuştu. Birilerinin oyunu olduğunu tahmin edebiliyordum.
Doğrusu, ben ilaç sanayii'nden şüpheleniyordum..
Eğer gorkem19 arkadaşın dediği gibi bu aşı ABD'de yasaksa, hakkında hala olumlu düşünenlerin aklına şaşarım...
Saygılarımla..
Ben açıkcası bu yönüyle düşünmemiştim. Ama aşı olma konusundaki spekelüsyonlardan dolayı aşının içeriğini araştırdım. Aşının içerisinde Hg(civa) ve bundan daha ağır metaller var. Bu ve bunun gibi ağır metaller ise enzimlerin yapısını bozmaktadır. Bu da denildiği gibi ölümcül sonuçlara sebep vermektedir. Ayrıca aşının ABD de yasak olmasıda oldukça düşündürücüdür.
Bu tuzaklara düşmeyen bir aklım olduğu için yaradana şükürler olsun.Ben bu haberleri okumadan önce anlamıştım zaten dünya nüfusunu yok etmeye çalıştıklarını.Öncelikli olarak da bizim ülkemiz var listelerinde. Cani ruhların da dünya'ya sahip olma isteği oldukça da bu tür bahaneleri yem olarak kullanacaklar. Düşman top ve tüfekle vuramayınca , iğnelerle vurmaya kalkar. Uyanın , uyanık kalın lütfen! Konuyu gündeme getirdiğiniz için size de teşekkür ederim sevgili berçe. Sağlıklı günler ve sevgiler.