- 899 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ABİDİNPAŞA KÖŞKÜ ŞİİR DİNLETİSİ / Hikmet OKUYAR
Ankara Klübü Derneğinin Genel Merkezi Ankara, Abidinpaşa Köşkü sanat etkinlikleri salonunda o6 Aralık 2009 tarihinde Mehmet Nuri Parmaksız ile İsmet Bora Binatlı yönetiminde bir şiir dinletisi daha yapıldı.
Proğram öncesi Köşk bahçesinde seviyeli Abidinpaşa Köşkü Şiir Sohbetleri oldu.
Sohbet ortamlarında şiir konuşuldu, gündemdeki konular irdelendi, hasret giderildi. Abidinpaşa Köşkü Şiir Dinletisi için salonu dolduran aşık, ozan, şair, şiir yoruncusu ve şiir seven dostlar; şiirin etkinliğinin biliciyle bir kez daha buluştular.Abidinpaşa Köşkü şiir dinletisi vesilesiyle Aşık, ozan, şair ve şiir yorumcuları sırayla kürsüye gelip günümüz şiiri hakkında fikirlerini dile getirdiler; şiirlerini dinleyiceler ile paylaştılar. Bu arada, Mehmet Çakırtaş, Halil Soyuer, H. Hüseyin Yurdabak, Kerim Aydın Erdem, Ahmet Tufan Şentük gibi hakkın rahmetine kavuşmuş birçok şair de dinleti içinde anıldı
Mehmet Nuri Parmaksız, İsmet Bora Binatlı yönetimindeki dinletiye; Dr. Bülent Kalıpçı, Dr. Metin Özaslan, Mustafa Firengiz, Vedat Fidanboy, Murat Duman, Yeter Bektaş, Ahmet Şahinoğlu, Deniz Şahinoğlu, Rabia ve İbrahim Taşkesen, Canan Özdenkoş, Ayfer ve İbrahim Karadaşlı, Doğan Bilge, Mustafa Kumcu, Gül Denç, Hanife ve Yahya Özkan, Gülten Ertürk, Hamit ve Meral Bostancı, Müzeyyen Unur, Sibel Unur Özdemir, Halit Belgeli, Nevzat Taşkıran, Deniz Atalay, Zeki Eryücel, Uğur Alaybey, Hünkar Dağlı, Meral Tercan, Mukaddes Şimşek gibi birçok bayan ve erkek şiir dostu katıldı.
Gelecek şiir dinletisinin 17 Aralık 2009 Pazar günü aynı mekanda yapılacağını bildiren Mehmet Nuri Parmaksız ile İsmet Bora Binatlı; ciddi planlı ve proğramlı şiir dinletisi yönetimleri ve sunumlarıyla hem katılımcılardan hem şiirseven dinleyicilerden hem de diğer il ve ilçelerdeki şiir dostlarından yoğun alkış ve tebrik mesajı alıyor.
Ankara’da özenle erçeleştirilen Mehmet Nuri Parmaksız - İsmet Bora Binatlı Şiir Etkinlikleri, Türkiye’nin bazı belde kasaba ilçe ve illerinde öğretmenler ve öğrenciler tarafından örnek alınıyor.dikkatle izleniyor.
Mehmet Nuri Parmaksız ve İsmet Bora Binatlı şahsında; şiir güzelliğini, tüm çirkinliklerden arınmış olarak yakından uzaktan izleyen Giresun ve ilçelerindeki, Kelkit Vadisi’ndeki amatör ve usta aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, bestekar, saz ve ses sanatçısı canlarımıza; okuyucularımıza ve diğer illerdeki şiir dostlarımıza duyarlılıklarından dolayı şiir yüklü duygularla teşekkür ediyoruz.
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
Heyhât! Kara sevdâ denilen yol ne de dardır!
Aşk bitti mi, dünyâ kelebek ömrü kadardır!
Mehmet Nuri PARMAKSIZ
NOT:
Beypazarı’nın tanıtım turizim kültür sanat etkinliklerine katkıları ve çok özel yetenekli şair, şiir yorumcucusu, saz ses şarkı türkü dostu elemanların değerlendirilip ödüllendirilerek teşvik edilip daha geniş kitlelere tanıtılması bakımından çok önemsediğimiz Beypazarı Şiir Etkinlikleri ile ilgili resimli haber yorum yazımızın hahzırlıkları devam ediyor.Beypazarı’nın özelliklerini güzelliklerini şiirlerle aksettiren aşık ozan ve şairlerimiz şaheserleriyle Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri Türkiye Sevdası’nın tanıtım sayfalarında yer alabilirler.
Beypazarı güzelliğinde önemli isimleri önemli esrlerle buluşturcağız ilginç haber yorum yazımızda.. Şiir Yüklü duygularla..
Hikmet OKUYAR
Şair Yazar Gazeteci
[email protected],
GSM: 0530 885 38 97