- 785 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BİR ŞEHİDİN AĞZINDAN
Gidiyorum Anam… Vatanım için canımı veriyorum. Ama sen sakın ağlama… Ardımdan şerefli bir isim bırakıyorum…
Şehitler ölmez Anam… Şehitler ölmez!
Sadece dünyadaki görevimi sonlandırıp, sonsuz bir adı taşımaya gidiyorum!
Sakın ola ki; feryat etme. Unutma ki; arkamdan temiz bir isim bırakıyorum…
Anam; Gidiyorum Anam… Kokunu bir kez olsun içime çekemeden gidiyorum… Babama da söyle onu çok seviyorum…
Kardeşime, Canıma da okuyup iş güç sahibi olmasını, Ağabeyini unutmamasını söyle… Gül yüzlü meleğimi çok seviyorum…
Ardımdan ağlamayın sakın… Sakın!
Unutmayın ki şerefimle ölüyorum… Korkmuyorum hiç…
Tek bir sıkıntım var; o da ardımdan gözyaşlarınızı görmek…
Şerefimle ölürken tek bir şey istiyorum; Anam…
Canım Anam; beni, gururla son yolculuğuma uğurlayın, tek bir damla gözyaşınız bile akmasın… Vatan için canımız feda! Anam; sana bir kez olsun sarılıp kokunu duysaydım… Çok üşüyorum Anam…
Bir mermi var sol yanıma dokunan… Canımı acıtan o değil; kokunu duymadan gözlerimi yumacak olmam… Anam; Şehitler Ölmez, Vatan Bölünmez!
Hakkınızı helâl edin…
Bacım; Okuyup, çok iyi yerlerde olacaksın söz ver bana…
Babam; Yüzü nur dolu babam, Anama ve de Kardeşime iyi bak…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Sevgili Dilara,Yazınızı okurken düşündüm de;Hala utanmadan arsızca açılımdan bahsedenler demokrasiden dem vuranlar neden bu kadar aymazca davranıyorlar dün vatan uğruna verilen 7 şehidi kimse konuşmuyorda dtp denen aşağılıkların partisi kapanırsaymış şu olurmuş bu olurmuş canınız cehenneme daha ne olacak ha ne olmalı?..anlamıyorum anlayamıyorum.
Sevgiler gönderiyorum yurdumun asil yüreğine..
(bugün yazdığım,Yalnız ve Sahip''siz'' Yurdum adlı yazıyı okumanızı tavseiye ediyorum)