- 1130 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Bİiz saf mıyız
....Bu kadar da saf olmaz ki insan. Ben şu Amerika’dan bahsediyorum. Bana göre bunlar bizleri saf yerine koyuyorlar. Ve bize onlar diyorlarmış’ ki evet, bizler de tıpkı sizler gibi başınıza bela olan P.K.K. ı terör örgütünü terör örgütü olarak tanıyoruz. Ve bu konuda size her konuda yardıma hazırız diyorlarmış. Ha bunlar yardıma hazırız derklerken’ de ortaya getirdiği ortaya koydukları yardımları, sadece istihbarat yardımını demek olacakmış. Benim görsel medyadan gördüğüm duyduğumum kadarıyla.
…Bir vatandaş düşüncesi olarak bana göre, buraya kadar her şey güzel. Güzel olmasını güzel de, bunlar bunun karşılığında onların bizden istenenleri karşısında bu söylenenler, devede kulak kadar az değil mi derim ben bir vatandaş olarak.
….Senin şimdi Irak’ta senin sözün geçiyor. Sen oralarda at koşturup her istediğini rahatça yapabiliyor hale geldin. Gerektiğinde Irak’ın düşmanlarına karşı bile askeri güç bile kullanabiliyorsun. Senin o zaman demek ki elinde pek çok yetkilerin var. Ben de şunu o zaman demek isterim.
…Gelin o zaman, bu ülkede Türkiye için sorun olan başına bela olan şu P.K.K lığları hep beraber yok edelim. Ya da onları beraber etkisiz hale getirelim. Mesela derim.
...Şu Mahmur kampı gibi kamplarda yaşayan, buralarda barınanları yok edin derim. Oradaki P.K.K lığların ellerinden silahlarını alın silahsızlandırın derim. Ve de o kampları yok edin sınırlarımızdan uzak tutun çekin derim. Ya da orada yaşan bizim başımıza bela olan o insanları alın memleketinize götürün. Sizin kendi memleketiniz deki eyaletlerden birine götürüp yerleştirin derim. Hatta sizler onlara, iş güç verin ki onlar da sizin ekonominize katkıda bulunsunlar derim Bu daha iyi olmaz mı?
…Ama nedense medyadan takip ettiğim kadarıyla böyle bir konu söz konusu bile değil, şimdi bunu yapmıyorsunuz madem, bu adamları eğitin ve silahsızlandırın, neden bu işleri Irak hükümetine havale ediyorsunuz.
….Kısaca olanları anlamak kolay olmuyor, bunlar ya Türkiye’de olayların bitmesini istemiyorlar ya da iki taraflı oynuyorlar, biz Türk halkı olarak bu kadar da saf değiliz saf gibi görünsek de.
....Her menfaat karşılıklı olmalı bizim sorunumuz onların sorunu değilse, onların sorunları da bizlerin sorunu olmamalı diye düşünüyorum, ben sıradan bir Türk vatandaşı olarak. Sözlerimde bir bilgisizlik ve sürçü lisan ettiysem af ola. Çünkü yangın yüreğimizin derinliklerinde ve o yangın alev, alev gözümüzün önünde yanıyor.
12 Ağustos 2009
YORUMLAR
50 BİN KİŞİNİN KATİLİ TERÖRİST BAŞI, 1999 DA ASMAMAMIZ ŞARTIYLA BİZE ABD'İN HEDİYESİYDİ. ATEŞKES OLDU, TERÖR DURDU. CÜNKÜ ABD NİN BİZDEN BEKLENTİLERİ VARDI. 2003 3 MARTTA KÖRFEZ SAVAŞI İÇİN TEZKERE ÇIKMAYINCA ABD YENİDEN PKK'IN DÜĞMESİNE BASTI. ASALA, PKK, ETÖ HEPSİNİN TEMELİ ABD TARAFINDAN ATILAN, GLOBAL MASONİK YAPILANMANIN ÜLKEMİZİ İÇTEN PARÇALAMA HEDEFLİ SİYASİ TASARIMLARIDIR. TAŞERÖN ÖRGÜTLERİN ARKASINDAKİ GÜÇÜN ELİNDE İPLER . BU İPLERİ TUTAN ELLER ÖNCELİKLE KIRILSIN YOK OLSUN! İNŞALLAH.
VATAN HAİNLERİ VE DÜNYAYA HAKİM OLAN SÖMÜRGECİ KANLI DELİLER TEZ CEZALARINI BULSUN YETTİ ARTIK
Herkes sağduyulu olmak zorundadır. Bir ihtilale fırsat da tanımamalıyız. Yazılanların tahrik unsuru taşımaması çok önemlidir.
Satgılar efendim.
Elbette ki vicdanı olan herkesin içi yanıyor.
Ama barış için provakatörlere bir süre daha katlanmalıyız.
Asla saf değiliz ama barışa şans tanıyoruz. Kardeşliğimn temelini atıyoruz İnşallah.
Türkiye bir devdir ve yükü ağırdır devin.
Allaha'a emanet olunuz kardeşlerim.
hey gidi siz kimi kime şikayet ediyorsunuz kırk akılla düşünsenizde kırkbirinci akılda bile anlamak güç yapılanları hedefleri söylenenleri çünkü hepsi çelişkiler yumağı halinde ne ab ne abd ne de bilmem ne kimse dikmez başını olanlar karşısında bu durum herkesin işine geliyor
ACABA BİZ GERÇEKTEN SAFMIYIZ??
günün sorusu olmalı bu tebrikler sevgilerimle...
Canımız yandığı zaman sesimiz yükseliyor Yüksel Bey..
Canımızın yanmasına izin veriyoruz adeta.. Haksızlıklar karşısında sustuğumuz müddetçe canımız yanmaya devam edecek.
Teröristin anası göz dağı veriyor, seksenlerden, doksanlardan daha kötü sonuçlara katlanırsınız!!!!
Teröristin babası Amerika oyun tezgahlamakta derinden derine..
Muhalefet desen kazan kaynatma peşinde..
İktidara söylenecek daha ağır sözlerim var ama, değmez..
Teröriste ''şehit'' mertebesini yakıştıran bölücü zihniyeti destekleyen o analara yazıklar olsun!
Başkasını evladını diri diri yakan o sözde analara yazıklar olsun!
Ülkemiz
İçerden, dışardan ateş çemberinde..
Türk bugün Atatürk'e çok daha muhtaç!
Milletimizin başı sağolsun.
Şehitlerimizin Ruhu Şad Olsun.