VİAGRA !
Gökyüzü izin veriyor muydu ?
Hepsi de çok genç ve yakışıklı gençler...
Hepsi birbirine benziyor...
Üzerlerine eğilen şefkatleri göremiyorlar...
Bir genç kızın gölgesine takılan bakışlar dudaklarda arsızlaşarak sarkıtıyor dilleri...
Ateş, ateşleneli böyle ateş görmedi!
Şeytan perdenin arkasında... Gölgeler atlılar gibi geçiyor!
Beyaz, siyah, esmer, kumral, sarışın hiçbiri gömleğin üstüne giyilen süveter kadar ısıtamaz bedeni...
Ateşlerini söndürenler buhar olup gökyüzünde kuraklık bulutları oluşturuyorlar...
Tavuk kümes’inin üstünde nöbet tutanlar; gündelik bakımını yapmakta gecikmeyip, bir tavuk kandırmanın umuduyla gün geçirirken...
Evlerde bekleyen anaların gözlerinden yanaklarına bir damla yaş düşmesine sebep oluyorlar...
Yedi kocalı hürmüz hiç bu kadar arsız olmamıştı...
Dudakları hiç bu kadar kırmızı olmamıştı...
1 tablet viagrayı geçelim, 3 tablette içsen bu yedi kocalı’nın ateşini söndürmek imkansız!
Buharlar yukarıya doğru çıktıkça, rüzgar dilini yutuyor...
Artık nöbetçi eczanelerde en çok satılan ürün viagra...
Namus gölgeli bir hayal... İffet sınır kapısı açık, vize sorulmuyor!
Gözlere takılan beden hatları, şehiriçi hatları minibüslerinden daha çok işliyor...
Zapt edilemez dillerde ahlak erimeye yüz tuttu...
Ahlak sahibi insanların zihinlerinde korkular yoğunlaşarak gırtlakları sıkıyor...
El değmemiş aşkların yaşandığı günler hatıra defterlerinden de silinmeye başlandı...
Göz göze edilen muhabbetlerde paylaşılan bisküviler, içilen meşrubatların yerini viagra aldı...
Geciktiriciler, genişleticiler, uyarıcılar, büyütücüler birde viagra’nın etkisi eklenince yorulmak bilmiyoruz...
Çalışkan, sabırlı, zeki bir millet olduk...
Böyle devam edersek;
Kısa zamanda çok işler yapacağız!
Koray Demirkılıç
YORUMLAR
Bende harika diyorum.Teknoloji geliştikce doğal yaşama hasret kaldığımız bir gerçek.Bakın teknolojide Beslenme ve tedavi 180 derece dönüşte.Güzel bir aşk sadece beden arzuları ile değerlendirilmemeli.Onu yaşamak çok güzel.
Doğal olmayan yollardan tatmin arayan suni horozlar sadece bu günü yaşıyorlar.Biliyormusunuz onların yarınlarını kimler yaşayabilir.diyorum.Koray beyi kutluyorum...
Beyaz, siyah, esmer, kumral, sarışın hiçbiri gömleğin üstüne giyilen süveter kadar ısıtamaz bedeni...
Sevgili Yazarım,
Belki siz yukardaki cümleyi mecazi manasında kullandınız lakin, realitede ısıtıyor bee, hatta ısıtmakla kalmıyor, bazen kaynatıyor, bazen de yakıyor.
Çok nadirde olsa dibine almıyor değil hani, fakat devir değişti, teknoloji ilerledi, şimdilerde "ultra yoğun formüllü sprey leke çıkarıcı Kosla okşi" ler var". Dert ettiğin şeye bak