- 452 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hiç Kmse Halk Değil
Hiç Kimse Halk’tan Değil!
Bazı sözde vatanseverler var:Kuru kalabalıklarda öne çıkıp,’Ben bu vatan için canımı veririm’ diyen..
Aslında o,vatanı kullanan,’Vatan için ölürüm’ derken,kafa tasındaki korkak beyninde,et yığını bedenini yüceltme gayretinde olan,yalancı biriydi..
Yahu neden kendini halk’tan gösterip,diğer beyinlere göre büyüme gayretindesin? ..Bilmezmisin ki sen,bir canlısın ve iğrenç nefesinin heran durması kuvvet le muhtemel ken ve daha kötüsü,cansız bedeninin iğrenç kokusuna,gözlerinde büyümek istediğin canlı lar tarafından bile tahammül edilemeyeceğini? ..
DURUM BÖYLE İKEN,
Söz vatandan açılmışken,vatan elbette vatan ve canlılar topluluğunun bulunduğu bir yerde devlet muhakkak olmalı.Varda..Bu yönetim kendi bünyesinde çeşitli kurumlar oluşturmuş..
Örneğin yönetim diyor ki ’her erkek canlı sırası geldiğinde bu vatanı seve seve olmazsa zorla koruyacak’
VATANDAN BAHSETTİK
Vatan severlik nedemek? Birlik beraberlik içinde vatanı dış etkenlerden korumak değil mi? öyle ise bu düzen öyle karışık ve miğde bulandırıcı ki,bir erkek canlı ister istemez vatanı korumak için askerde iken,diğer bir erkek canlı,askerdeki canlı nın geride bıraktığı sevdiklerine namusuna asalaklık yapabiliyor zira,(’Geçen gece bir kadın la birlikte oldum eşi askerde imiş’) cümlesine hemen hepimiz şahit olmuşuzdur..
Yani her canlı kendi çıkarları için yaşar ve kendi istekleri ön plandadır..Sözde vatanseverler,kendi vucudundaki organlar topluluğunu ancak halk olarak görebilirler..
Bir örnek vereyim.yetmiş milyon canlının içinden en vatanseverini alıp, namluyu dayayın ve sorun,Sen mi ölmek istersin yoksa halkı mı öldürelim? cevap bellidir%100 halk...
Bir başkası için canını verebilecek canlı lar muhakkak var.Analar dır bunlar.Bazı analar yavruları için canını verebilirler..Yani analar,sözde vatansever erkek canlılar dan bin kat daha erkektir..
Onun içindirki, her canlı kendisi için vardır ve hiç kimse halk değildir..
Murat Tekin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.