- 1629 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT NE İSTİYORSUN BENDEN
sevgilim.........
sana koşmak sana kavuşmak sana doyasıya sarılmak istiyorum. Nerdesin neylersin sende beni benim seni düşündüğüm kadar düşünürmüsün diye düşünmek bazen beni yoruyor. Hayalin evin içinde dolaşıyor sen gidince biliyormusun. Beş dakka bile uğramış olsan bu bana yetiyor. Kokun sinip kalıyor evimize.. Senin bir türlü evim diyemediğin evimize. Oysa hatırlıyormusun bu evi ilk gördüğümüzde kurduğumuz hayalleri. Hepsi birer birer gerçekleşti. Hatta aşkım hayallerimizin ötesini gerçekleştirdir.
Bazen ne yapacağımı sana nasıl davranacağımı bilemiyorum birtanem. Öyle olmadık şeylere kızıyor öyle olmadık şeylere alınıyorsun sitemler ediyorsunki... Ben tekrar özümden kaybetmemek için direniyorum oysa..Senden iyi bilen olamazki beni yılların benden aldıklarını geri koyma çabasındayım. Sadece bunun telaşını yaşayıp sana olan aşkımı yaşatma çabasındayım. Konuşamıyorum senle, anlatamıyorum bunların hiçbirini . İşte ondan birtanem yazıyorum.... Hoş yazmama da kızıyorsun ama ben yinede senden habersizce sana yazıyorum. En azından içimdeki fırtınaları bir nebze dindiriyim burada .. bir parçada olsa kendimi burada sana anlatıyorum... Şunu bil sevgilimm dünya döndükçe ne senden nede aşkından vazgeçerim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.