- 717 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SANA HİÇ YOLLAMAYACAĞIM MEKTUBUM
Burda yazacağım herşeyi ne sen bileceksin, nede ben söyleyeceğim sana mektuplar yazdığımı. Desem anlamayacak yine kıracaksın, hiç dinlemeden sadece bencil duyguların ve beni bastırma çabaların içerisinde yazmayacak girmeyeceksin diyeceksin.
bazen düşünüyorum ne kadar farklıyız ikimiz diye. Ama sen yanıma gelip yada telefonda gülüm dediğinde o aykırılıklar siliniveriyor. Yıprandım bu hayat beni çok yordu. Tükendiğimi hissettiğim anda tam da bittim dağıldım dediğim bir anda sen çıktın karşıma. Bana gül bahçesi olan bir hayat vaat etmedin. Bana yalan söylemedin. Sadece bu kadar aşık olacağını bu kadar baglanacağına sen bile inanmazken şaşkınlığını gizleyemez bira hale geliverdin. Peki neydi istediklerimiz ve ne olacak sonumuz. İşin kötüsü ben sana baglandıkça üstüne düşmeye başladım. Üstüne düştükce sen bunaldın. Tamam düşmüyorum dediğimde yanlış anladın. Söyle bana gözleri aşkla bana sevgili ben nerde hata yaptım. Sadece sevdim.... Tüm yasaklara ragmen.Gözlerindeki aşkı görmek için can attım, hata yapmadım sana hep sadık kaldım. Senin sadakatinden hiç şüphelenmedim. Ama bu son hafta olan olaylar bana diyorki sen bir yerde yanlış yapmaktasın. Söyle bana güzel gözlüm ben seni sevmekten başka ne yaptım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.