- 2149 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yağmur Hüzünlerinin Kızı
Yağmur yürekli insanların güzelliklerinin yalnızlıklarında dökülen gözyaşları ile beslenerek kalemi ile kavgalı, kalemine hükmünü geçirmeye çalıştıkça, kalemin hükmüne kendi giren ve yeni bir kimliğe kavuşan yağmurların eşsiz güzelliğinde kendini öyle güze bir dostluk mekanında buldu ki ne yüreği, ne de gözlerindeki yağmurun izi yerinde durabildi.
Gözlerinde yağmurun izi, sevgiyle atan yüreklerin, dostlukların anlamını ve değerini gerçek manada bilenlerin yanında dökmeyecekti de nerde dökecekti yağmurun kızı.
Evet artık adım yağmurun kızı. Her yağmur yağışında dökülen gözyaşlarının kalem ile kağıda resmedişini çizdikçe ben, yüreği güzellikler içerisinde, sevgiyle çoşan en nadide varlık olarak adlandırdığım dostlarımla bu güzelim resimlerin yüreklerde bıraktığı anıyı hep beraber izleyeceğiz.
Yağmurun kızının, yağmur hüzünlerinde ortaya çıkan yüreği, güzelliklerle bezenmiş tüm dostlarım merhaba hepinize. Yeniden merhaba hayata, dostlara ve dost olmasını bilenlere.
Merhaba İstasyon bende geldim ve demir aldım bu istasyonda.
23.11.2009 13:38
( ne kötüdür ki, daha bu yazımı sizlerle paylaşma fırsatı bulamadan, bir mail grubu kurularak ana sayfalarına yazımdan alıntı yapmışlardır. bu tür şeyler insanı ne kadar derinden yaralıyor sizler benden daha iyi bilirsiniz sevgili dostlar )