- 555 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
"ÇEŞİTLİ AŞAMALAR VE AN'LAR"
"Bir proje"
İnşaat projesi, villa maket yapımında rol aldım..
Takımımızın amacı, projenin minyatürünü çekici bir şekilde dizayn etmekti..
Benim rolüm; yönlendirme, düzenlendirme ve iletişimi sağlamaktı.
Sorumlulukları; eşit bir şekilde herkes üstüne düşeni yaparak paylaştı.
Maddi ve süre engeliyle karşılaştık..
Sorunu çözmek içinde, her Türk gibi; çaresizlik içinde çare bulduk..
Süre engelini ise; taşın altına elimizi koyarak..
Olumlu değerlendiriyorum.. Nedeni; birşeyler yaratma içgüdüsü..
"Bir sosyal anı"
Üniversitenin tiyatrosunda başrol olmak istiyordum ve topluluğun başkanı olmak istiyordum.. Karşılaştığım engeller çok fazla değildi; yada ben engel olarak görmüyordum..
Gerçekleştirmek için sadece kendim olmam gerektiğini düşündüm ve bunu uyguladım.. Sonucunda ise; tiyatro afişindeki oyuncular bölümünde; ismim en üste yazıldı.. Kısacası; başkanlık ve başrol geldi.
"Bir Bakış Açısı"
Hep inançlı bir insan oldum.. Kendime, yüreğime ve çevremde ki insanlara inandım.. Hiç birşeyde takılı kalmadım. Yapmam gerekeni en iyi ve hızlı bir şekilde yapıp yoluma devam ettim.. Arkama bakmadım... Şunu veya bunu yaptım diyemem bu hayatta.. Çünkü hem çok şey yaptım, hem hiçbirşey yapmadım.. Çünkü biliyorum ki; hayat istikrar ister..
"Bir Farkediş"
Yaşadığım en önemli değişiklik, birşeye yeteneğim yoksa bile bunu yapıp yapamayacağımı sorgulamamdı.. Bu değişim sancılıydı.. Gerçekler,hatta gerçek üstücülükler ve hatta hayaller vardı.. Bunu karşılamak zordu! Kendinle yüzleşmekti ve çıkacak her durumu kabullenmek.. Kendinle sohbet etmek.. Ama orada duruyordu işte, tam karşımda, aynada.. Bundan nereye kadar kaçılabilinirdi!! Yani insanın kendisinden? Oğlum dedim kendi kendime; ya bunu geç farkedersin 60 yaşında ömrün geçmiş olur, yada korkularının üzerine gidersin cevapları hemen öğrenirsin.. Hata yapmaktan korkma, hiçbirşey yapmamaktan iyidir..
Yüzleştim kendimle.. Vazgeçtim ama ayağa kalktım, yoruldum ama umudumu kaybetmedim.. Ve en sonunda kendim ile gurur duydum.. Belki sizler orada bu satırları okuduktan sonra veya yapmak isteyipde yaptığım şeyi duyduktan sonra bu muydu dersiniz.. . Ama ben bu süreçte; birşeyide en iyi şekilde öğrendim ki; o da insanları dinlememek.. İç sese kulak vermek.. Ve iç sesim diyor ki;
KENDİNLE GURUR DUY!
KırmızıKurbağa
YORUMLAR
Kişi yaptığını beğendi mi, herkes tarafından beğenilir.
Önemli olan yaptığımız işi önce kendimiz beğenmeliyiz.
Kişi iç sesiyle hesaplaşmış, hangimiz hesaplaşmayız ki;
Önemli olan dürüstçe kabullenmektir hesaplaşmayı.
Mutluluklar küçükte olsa, onlar bizim mutluluğumuz ve
başarılarımızdır. Elbette başarılarımızla gurur duymalı,
kendimizi sevmeliyiz ki; mutlu olalım... Güzel ve akıcı
bir yazıydı, kutluyorum... Sevgilerimle...