- 1032 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sizlerden Size 3. Yılında
İbrahim İmer bey’den aldığımız bilgiye göre "Sizlerden Size" Şiir dinletisi adres değişikliği yapılmadan her hafta cuma günü 18.30 ’da Hüseyin Gazi Dernek Lokalin’de yapılacağını ve Kurban bayramı nedeni ile bir hafta ara vereceklerini belirtti.
20.11.2009 Tarihinde yapılan dinleti Yanık Ahmet ve İbrahim İmer’in açılılaşta 24 Kasım Öğretmen’ler Günü ’ne hitaben yapmış olduğu sunuş ve Öğretmen’ler gününü kutlama mesaj’ından sonra Kırşehir’li mahalli sanatçı Aydın Ertük’ün söylediği Bozlak nevi’ndeki türkü’ler ile devam etti.
Dinletiye AŞ -DER Başkanı TV Ozanların Sesi Proğramcısı Çoban Hüseyin Çemrek,THM sanatcısı İlayda Aydoğdu,Aksaray’lı mahalli sanatcı Nurettin Çalışkan,Sanat Fotoğraf’cısı Burhan Uğur Albay,Sonsöz Gazetesi yazarlarından Mazhar Eylem Şimşek ve isimlerini aşşağıdaki listede yazılı şairlerin katılımı ile adeta kültür şölenine döndü.
Türkülerin hep bir ağızdan söylendiği dinletiye, güldürürken düşündüren fıkraları ile renk katan Yanık Ahmet Şahinoğlu sazı ile THM sanatcısı İlayda Aydoğdu hanıma eşliğinde ortaya çıkan türkü şöleni şair,yazar ve dinletiye izleyici olarak katılan şiir sevenler tarafından coşkuyla alkışlandı.
Sizlerden Size şiir dinletisine katılan değerli şair’lerimizin şiirleri aheng içinde seyri esnasın’da Değer’li şairlerimizden Murat Duman’ın Şiir kitap’ını okurken adeta kendi dünyasına kapanan Kırşehirli mahalli sanatcı Aydın Ertük’e türkü isteğimiz var kabul buyurusanız denildi.Sazını Eline alan sanatçı söylediği türküyü özür dileyerek yarıda bırkırken sayın Murat Duman beyin şiir’inden etkilendiğini ve bu şiir’i bestelediğini söyledi.Hayranlık verici bakışkar arasında yeni bestelediği türküyü sazı ve sesiyle yorumlarken şiir’i bestelen Murat Duman kısa sürede olsa duygularna kapıldı.Bu olaya tanıl olan şair ve yazar dostlar canı gönülden alkışlar içerisinde Murat Duman’ı ve mahali santçı Aydın Ertük’ü kutladılar.
Haber :Yavuz Kayacık
www.giresunulusal.com editörü
Dinletiye Katılan şair,yazar,ve sanatçı’lar
İlayda Aydoğdu
Mazhar Eylem Şimek
Nurettin Çalışkan
Çoban Hüseyin Çemrek
Necmi Dal
Rıfat Kaya
Serap Şen
Murat Duman
Hatice Canbaba
Ahmet Canbaba
Bayram Yelen
Nevzat Taşkıran
Burhan Uğur Alaybey
Deniz Şahinoğlu
Ramazan Kurt
Mahir Ünat
Abbas Yurt
Mimar Engin
Yavuz Kayacık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.