SAĞA ÇARK MARŞ MARŞ
Son günlerde Dersim katliamı dillerde dolaşır oldu. Neymiş, CHP Dersim katliamını öven bir politika izliyormuş.Şöyle bir hafızamızı yoklayalım Mecliste sayın Onur Öymen yaptığı konuşmada bir Nazi subayı edasıyla “niçin analar ağlamasın diyorsunuz Dersim de analar ağlamadı mı kimse dedi mi analar ağlamasın.Sayın Öymen e göre analar ağlamaya devam etmelidir.Atatürk’e sahip çıkmak partimizin görevidir diyor.dersim katliamına Atatürk’ün emir verdiğini ispatlayacak delilleri var mı acaba?
Konuşmasının sonunda kendisini en hararetli biçimde alkışlayan kişilerden birisi de Dersim sürgünü Kılıçdaroğlu’ydu.Sayın Kılıçdaroğlu daha sonra neyi alkışladığının fark edince çark etti,tepki olarak alkışladığını söyledi.Akabinde Onur Öğmen gereğini yapmalıdır ,dedi.Bir süre sonra parti içinde ne kadar silik kaldığını kimliksiz kaldığının farkına varınca ettiği sözlerin altında ezilip kaldı.
Kılıçdaroğlu Dersim sürgünü bir ailenin mensubu olarak Öymenin hangi sözlerini alkışladı acaba bilemiyorum.110 bin insan çoluk çocuk genç ihtiyar boyunlarına zincirler takılarak envayi çeşit ölüm yöntemleriyle katledilenleri mi katledenleri mi alkışladı bilinmez.
CHP içinde bu ve benzeri katliamları alkışlayan aleviler Cumhuriyet sonrası yapılan tüm katliamlarda CHP nin iktidarlarında olduğunu bilmiyor olabilirler mi?Bilerek alkışlıyorlarsa çok vahim,bilmiyorlarsa çok yazık ve hala o partide iseler çok çok yazık.
Mantık Önermesi:O tarihte aranan 40 kişi Dersimliler tarafından saklandığı için bu katliam gerçekleştirilmiş/miş.Şu tarih itibariyle İstanbul,Ankara,İzmir gibi büyük illerde kanun tarafından aranan binlerce şahıs var CHP iktidar olursa bu gibi illerde bir katliam yapmayı düşünüyor mu.(onlarında analarını ağlatacak mı)
Sayın hamilerimiz ve diğer kişiliksizler çark etmeye devam ediniz.
Dığ dığ dığ eyi günner.Alo hala orada mısınız?
cinitas/