- 505 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YORUM- 3
Vaktiyle, Bağ-Kur’a, Telekom’a, Elektrik Kurumuna değil; TRT Payı için yazdım.
Yazınızda doğruluk payı çok. Ancak, bir hakkı yemeyelim; Türkiye’de, elektriğin diğerlerine kıyasla ucuz olduğunu söyleye bilirim.
Ev tüpgazlarındaki vergi yükü, elektrik üzerinde o derece etkili değil. Enazından, bu kanaatteyim. Evsâhibini suçlarken, hırsızı unutmamak gerek! Bu hatâya, çoğumuz düşüyoruz.
Bu gibi yazılarımda, Matematik gerçeği hiç saptırmadan ve dos-doğru yazmak ve Ciddî konulu makâlelerimde şahsî hislerimle olumsuz kelimeler kullanmamaya; konuya verdiğim değer bakımından olabildiğince dikkat ettim. Sağolsun, yetkililer de yazılarım karşılığında çok değerli çalışmalar yaptılar.
Yapılan bu değişiklikleri, yazılarımla birlikte arşivledim. Dilerim; yazınızın yayınından sonra bu gibi iyi çalışmalara vesîle olur da teşekkürleriniz için bir yazı daha eklersiniz.
ELEKTRİK HIRSIZLIĞI İLE YAPILAN İBÂDETİN KABÛL OLMAYACAĞINI UNUTANLAR ÇOK ARTTI!!...
DEVLET MALINA ELİNİ SÜRENLER, ACINACAK DURUMDADIR VE KENDİLERİNE; NESİLLERİ, İBRET OLACAKTIR. BU İŞLER; TEKERLEĞİN, ROD- BALANS AYARI KADAR HASSASTIR… ANLAYANA.
Selâm Ederim. Sağolasın........K.Y. kadiryeter 19.11.2009- TRABZON.
Konusu: "ELEKTRİKTEKİ VURGUN...."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.