DÜN GİBİ DURUYORSUN ORADA
Kaybolan yıllarımda seni arıyorum,bilmek istiyorum.... Nerde,kiminle olduğun beni ilgilendirmiyor aslında.......Neyi özlediğini,kalbinin arzuladığı düşlere kavuşmaya cesaret edip atmediğini merak ediyorum sadece... Kaç yaşında olduğun önemli değil aşk için,hayallerin için,riski göze alıp alamayacağını,çekinmeden ateşin ortasında durup duramayacağını.masallarını gerçeğe dönüştürecek yüreğe sahip olup olmadığını merak ediyorum.
Hayatımdaki bütün kelimeleri, bütün anlamlı cümleleri kursamda seni tarif edemiyeceğimi biliyorum...ulaşılmaz oldun heep benim için,ama umurumda oldun,,umudumda kaldın....Mutluluk valsiydi yaşam seninle...Bu valsi ömrümce sürdürmek isterken,kocaman yalnızlıktı payıma düşen...hep yalnızlığımdaseni yaşadım ben.......her yüzde,her tende,her konuşmada seni aradım, ya da senden bir parça...kimi zaman hüsran oldu sonum,kmi zaman sana benzeyen bir noktayla avundum...içimden atamadım seni.....Lanet ettim sevdana mutsuz olman içiniçin dualar ettim.Her gece küstüm sana,sabah yeniden barıştım...Keşke benim sana doğru gelişim senin bana gelişinin kanadı olabilseydi....
Neden sen? Ah bulabilseydim bu sorunun cevabını bir yerlerde. neden içimdesin değişmeden orada duruyorsun,hücrelerimdenneden atamıyorum seni,neden aldığım her solukta havayla birlikte yeniden doluyorsun içime...seninle yaşadığım hiç bişiyin tekrarı yok bu hayatta,biliyorum.... Sen mucizeydin yaşamın bana armağan ettiği.bunu da biliyorum....Bilmediğim ve daha ötesi anlayamadığım,neden kusursuz bir aşk yaşarken
seni kaybetmeye mahkum olduğu gerçeği..... Hiç bir şekilde akışını değiştiremiyeceğiz bu acımasız oyunda neden bana seni kaybetmek rolü düşmüştü sanki....
Keşeke seni içimde tükete bilseydim,ama asla yapamadım,dün gibi duruyorsun orada....
Tenin tenimden,gözlerin gözlerimden,dudakların dudaklarımdan hiç silinmedi....Her gittiğim yerde kokunu duyuyorum...
Eğer yaşıyorsam seninde yaşadığını bildiğim içindir Hyataın bize buluşma randevusu vermesi için dua ettğim içindir...
Eğer yaşıyorsam,bir gün bir yerde düşlerimizi kesiştirebilceğimiz,küçücük bir ana bilerazı olabilceğim gerçeği içindir.....
Benim senden başka yaşamak istediğim gerçek yok . sana olduğun gibi kal diyemem çünlkü ben senin olmadığın gibi de seviyorum..
DÜN GİBİ DURUYORSUN ORADA Yazısına Yorum Yap
"DÜN GİBİ DURUYORSUN ORADA" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.